Wellicht ten overvloede, de 3. bij Flecha moet natuurlijk een 5. zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:46 schreef Bismarck het volgende:
1. Tom Boonen
2. Heinrich Haussler
3. Pippo Pozzato
4. Thor Hushovd
3. Juan Antonio Flecha
Ik zie het ik heb een uitslag gebruikt waarin Devolder 6de is geworden. Dit is dus niet correct. Ik zal morgen de stand opnieuw gaan tellen omdat dit voor vele consequenties heeft.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:01 schreef borisz het volgende:
Ik heb 7 punten ipv 5
1. Boonen, T --> 2
2. Haussler, H --> 0
3. Hushovd, T --> 2
4. Van Avermaet, G --> 0
5. Devolder, S --> 3
Edit: [28-03] E3 Prijs Vlaanderen klopt niet. Daar staan 5 en 6 omgedraaid.
Volgens teletekst is Devolder 6dequote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:06 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Ik zie het ik heb een uitslag gebruikt waarin Devolder 6de is geworden. Dit is dus niet correct. Ik zal morgen de stand opnieuw gaan tellen omdat dit voor vele consequenties heeft.
Die geven dezelfde top10 dus dat maakt verder niet uitquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:10 schreef hetsjhokleek het volgende:
cyclingnews heb ik als bron gebruikt daar staat hij ook als 6de. Dus laten we dat maar even aanhouden.
Kzie bijvoorbeeld hier ook dat Devolder 5e was dus volgens mij was het gewoon erg onduidelijk wie 5e/6e werd.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:01 schreef borisz het volgende:
Ik heb 7 punten ipv 5
1. Boonen, T --> 2
2. Haussler, H --> 0
3. Hushovd, T --> 2
4. Van Avermaet, G --> 0
5. Devolder, S --> 1
Edit: [28-03] E3 Prijs Vlaanderen klopt niet. Daar staan 5 en 6 omgedraaid.
Ah, kut. Had hem nog op de juiste plek ook.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:56 schreef hetsjhokleek het volgende:
Uitslag E3 prijs
Ik heb alleen punten gerekend voor Sylvain Chavanel als zijn volledige naam gespeld was. Voor een aantal betekend dit dus dat ze punten mis lopen helaas.
Zuur.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:56 schreef hetsjhokleek het volgende:
Ik heb alleen punten gerekend voor Sylvain Chavanel als zijn volledige naam gespeld was. Voor een aantal betekend dit dus dat ze punten mis lopen helaas.
Ik heb je tussengevoegd.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:37 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik heb geen punten gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |