Niet. Voor Rabo start de Parijs - Nice ploeg min Posthuma plus Horrillo.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:22 schreef franklop het volgende:
Is het eigenlijk al bekend of Freire nog meedoet aan M-SR? of heb ik dat helemaal gemist?
Milaan San Remo versie 2quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:42 schreef franklop het volgende:
Milaan-SanRemo versie 1
1. Tom Boonen
2. Benatti
3. [s]PozzatoHaussler
4. McEwen
5. Petacchi[/s]
Ik verwacht wel een Koninklijke sprint met (jammer genoeg) Tom Boonen als winnaar. Weet nu al dat MSR zondag dan herhaalt gaat worden op de Belg, dus ik boycot Sporza
quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Voor MSR
1. Tom Boonen
2. Philippe Gilbert
3. Alessandro Ballan
4. Davide Rebellin
5. Heinrich Haussler
Cancellara doet ook niet mee overigensquote:Alessandro Ballan neemt zaterdag niet deel aan Milaan-Sanremo. De Italiaanse wereldkampioen kampt met een virale infectie door het cytomegalievirus (CMV).
Ballan moet sowieso 15 dagen rusten, zodat hij mogelijk ook zijn favoriete klassiekers van het noorden, de Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix, mist. (PhotoNews) Ballan is erg ontgoocheld. "Milaan-Sanremo moeten missen voelt heel bitter", zegt de Lampre-renner.
"Bovendien is mijn aanwezigheid in de "Klassiekers van het Noorden" ook gecompromitteerd." In 2007 was Ballan de beste in de Ronde.
"Nu weet ik ook waarom ik niet goed was. Wanneer ik opnieuw zal koersen, weet ik niet. Ik maak geen plannen. Ik moet eerst volledig hersteld zijn."
1. Filippo Pozzatoquote:Op maandag 16 maart 2009 13:06 schreef Bismarck het volgende:
Prono voor Milano - San Remo
1. Filippo Pozzato
2. Philippe Gilbert
3. Alessandro Ballan
4. Davide Rebellin
5. Francesco Ginanni
Nochtans voorspel ik geen massasprint met Freire, Boonen, Petacchi, Hushovd, McEwen, eventueel een Cavendish e.a
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |