Niet. Voor Rabo start de Parijs - Nice ploeg min Posthuma plus Horrillo.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:22 schreef franklop het volgende:
Is het eigenlijk al bekend of Freire nog meedoet aan M-SR? of heb ik dat helemaal gemist?
Milaan San Remo versie 2quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:42 schreef franklop het volgende:
Milaan-SanRemo versie 1
1. Tom Boonen
2. Benatti
3. [s]PozzatoHaussler
4. McEwen
5. Petacchi[/s]
Ik verwacht wel een Koninklijke sprint met (jammer genoeg) Tom Boonen als winnaar. Weet nu al dat MSR zondag dan herhaalt gaat worden op de Belg, dus ik boycot Sporza
quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Voor MSR
1. Tom Boonen
2. Philippe Gilbert
3. Alessandro Ballan
4. Davide Rebellin
5. Heinrich Haussler
Cancellara doet ook niet mee overigensquote:Alessandro Ballan neemt zaterdag niet deel aan Milaan-Sanremo. De Italiaanse wereldkampioen kampt met een virale infectie door het cytomegalievirus (CMV).
Ballan moet sowieso 15 dagen rusten, zodat hij mogelijk ook zijn favoriete klassiekers van het noorden, de Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix, mist. (PhotoNews) Ballan is erg ontgoocheld. "Milaan-Sanremo moeten missen voelt heel bitter", zegt de Lampre-renner.
"Bovendien is mijn aanwezigheid in de "Klassiekers van het Noorden" ook gecompromitteerd." In 2007 was Ballan de beste in de Ronde.
"Nu weet ik ook waarom ik niet goed was. Wanneer ik opnieuw zal koersen, weet ik niet. Ik maak geen plannen. Ik moet eerst volledig hersteld zijn."
1. Filippo Pozzatoquote:Op maandag 16 maart 2009 13:06 schreef Bismarck het volgende:
Prono voor Milano - San Remo
1. Filippo Pozzato
2. Philippe Gilbert
3. Alessandro Ballan
4. Davide Rebellin
5. Francesco Ginanni
Nochtans voorspel ik geen massasprint met Freire, Boonen, Petacchi, Hushovd, McEwen, eventueel een Cavendish e.a
Ik sta ook niet in het Tirreno-lijstje, maar m'n totaal klopt wel. Bij jou niet?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:32 schreef borisz het volgende:
Ik sta er niet in, ik had wel wat ingeleverd![]()
Wielerprono 2009 #1 Teken de startlijst, we gaan beginnen 7 puntjes
Nope ik heb geen punten gekregen in het totaallijstje.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik sta ook niet in het Tirreno-lijstje, maar m'n totaal klopt wel. Bij jou niet?
gevalletje Contador of Landis in 2006quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:37 schreef Beregd het volgende:
oe, de titelverdediger nu al aan de leiding. Hopelijk krijgt hij nog een hongerklop.
Hij is te vroeg in vorm.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:37 schreef Beregd het volgende:
oe, de titelverdediger nu al aan de leiding. Hopelijk krijgt hij nog een hongerklop.
wou ik ook doen, maar dat kan na verloop van tijd niet, dus dankquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb even de rittenkapers in de OP toegevoegd.
Dat is maar een momentopname, die stand.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:48 schreef franklop het volgende:
[..]
wou ik ook doen, maar dat kan na verloop van tijd niet, dus dank![]()
Misschien ook leuk om up 2 date stand toe te voegen
Ik heb een aanpassing gemaakt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:56 schreef Cavalier1 het volgende:
1. Boonen
2. Bennati
3. Haussler
4. Pozzato
5. Petacchi
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is maar een momentopname, die stand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |