We voorspellen de Tirreno Adriatico ook nog. Woensdag 11 maart is daarvan de deadline.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:22 schreef Wombcat het volgende:
Vanwege vakantie ook MSR:
1. Bennati
2. Boonen
3. Hushovd
4. Gilbert
5. Van Avermaet
AH. Tnx.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:28 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
We voorspellen de Tirreno Adriatico ook nog. Woensdag 11 maart is daarvan de deadline.
Welke laat je afvallen aangezien je er maar 5 mag neerzetten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:53 schreef Pa_Trick het volgende:
Laat ik eens gek doen.
1 Nocentini
2 Kreuziger
3 Voeckler
4 Moncoutie
5 Marchante.
6 Posthuma
Contador heeft nog niets gereden en Sanchez Gil zakt door het ijs. De rest doet alleen maar mee voor de conditie.
Dat zeg je nu.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:13 schreef OProg het volgende:
P-N
1. Contador
2. Kreuzinger
3. Evans
4. Colom
5. F. Schleck
Voorspelbaar
Ik doelde er eigenlijk meer op dat het een voorspelbaar rijtje is om te kiezen.quote:
Och, hij het dan ook is gegaan, feit blijft dat hij wel 3 grote rondes wint in 2 jaar. Ik zie om eerlijk te zijn in het huidige veld niet veel meer contsantere renners rondrijden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:52 schreef Pa_Trick het volgende:
Getver wat zijn jullie allemaal conservatief zeg.
Die contador is toch ook maar omhooggevallen omdat hij wel doorgegeven heeft waar hij was .
1. Alberto "ik heb nog een appeltje te schillen met de A.S.O" Contadorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:05 schreef Bismarck het volgende:
Paris - Nice 'La course au soleil'
1. Alberto ''mensen moeten beseffen dat ik niet alles kan winnen'' Contador
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |