Aangepaste versie aangezien de luxemburger in vorm schijnt te zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:36 schreef franklop het volgende:
Aangezien ik het waarschijnlijk de komende dagen vergeet; alvast mijn eerste versie van de prono;
De koers naar de zon;
1. Contador
2. Evans
3. Kreuziger
4. L-L Sanchez
5. MonfortF. Schleck
Had die ook in de top 3 staan, totdat ik erachter kwam dat ie er niet bij zou zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:20 schreef Beregd het volgende:
ik had eigenlijk leipheimer in gedachten, maarja...
Ik zie contador ook geen milaan-sanremo winnen, of parijs-toursquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:05 schreef Bismarck het volgende:
1. Alberto ''mensen moeten beseffen dat ik niet alles kan winnen'' Contador
Contador heeft in de Ronde van Algarve de tijdrit gewonnen met overmacht, en daardoor ook het eindklassementquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:53 schreef Pa_Trick het volgende:
Laat ik eens gek doen.
1 Nocentini
2 Kreuziger
3 Voeckler
4 Moncoutie
5 Marchante.
6 Posthuma
Contador heeft nog niets gereden en Sanchez Gil zakt door het ijs. De rest doet alleen maar mee voor de conditie.
We voorspellen de Tirreno Adriatico ook nog. Woensdag 11 maart is daarvan de deadline.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:22 schreef Wombcat het volgende:
Vanwege vakantie ook MSR:
1. Bennati
2. Boonen
3. Hushovd
4. Gilbert
5. Van Avermaet
AH. Tnx.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:28 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
We voorspellen de Tirreno Adriatico ook nog. Woensdag 11 maart is daarvan de deadline.
Welke laat je afvallen aangezien je er maar 5 mag neerzetten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:53 schreef Pa_Trick het volgende:
Laat ik eens gek doen.
1 Nocentini
2 Kreuziger
3 Voeckler
4 Moncoutie
5 Marchante.
6 Posthuma
Contador heeft nog niets gereden en Sanchez Gil zakt door het ijs. De rest doet alleen maar mee voor de conditie.
Dat zeg je nu.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:13 schreef OProg het volgende:
P-N
1. Contador
2. Kreuzinger
3. Evans
4. Colom
5. F. Schleck
Voorspelbaar
Ik doelde er eigenlijk meer op dat het een voorspelbaar rijtje is om te kiezen.quote:
Och, hij het dan ook is gegaan, feit blijft dat hij wel 3 grote rondes wint in 2 jaar. Ik zie om eerlijk te zijn in het huidige veld niet veel meer contsantere renners rondrijden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:52 schreef Pa_Trick het volgende:
Getver wat zijn jullie allemaal conservatief zeg.
Die contador is toch ook maar omhooggevallen omdat hij wel doorgegeven heeft waar hij was .
1. Alberto "ik heb nog een appeltje te schillen met de A.S.O" Contadorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:05 schreef Bismarck het volgende:
Paris - Nice 'La course au soleil'
1. Alberto ''mensen moeten beseffen dat ik niet alles kan winnen'' Contador
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |