quote:Op maandag 16 februari 2009 15:25 schreef Beregd het volgende:
stukje MLN: Hoe was het vorig jaar weer?
...
had ik vorig jaar niet meeste dagzeges?quote:waren 31 verschillende ritwinnaars, waarbij DutchSL en winderon de kroon spanden met elk 6 dagzeges.
idd, heb het gecorrigeerd.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:21 schreef franklop het volgende:
[..]
had ik vorig jaar niet meeste dagzeges?
ben er weer bij overigens !
primaquote:
MLNquote:Op maandag 16 februari 2009 15:25 schreef Beregd het volgende:
stukje MLN: Hoe was het vorig jaar weer?
...............
dat wil ik ooit wel eens doen, maar heb van de eerste jaargangen geen excel meer, dus dat is wel wat werkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:13 schreef rubbereend het volgende:
is er ook een stukje MLN in de vorm van een totaal lijst van alle prono's bij elkar opgeteld?
Idd handige sitequote:Op woensdag 18 februari 2009 14:43 schreef rubbereend het volgende:
Voor de nieuwe deelnemers hier; dit is altijd een handige link: www.cyclingstartlists.com
De renners voor Omloop Het Nieuwsblad zijn inmiddels bekend zie ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:43 schreef rubbereend het volgende:
Voor de nieuwe deelnemers hier; dit is altijd een handige link: www.cyclingstartlists.com
In de kleinere etappewedstrijden wordt telkens enkel het eindklassement voorspeld.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
In de OP staat alleen iets over 7,5,3,2,1
Tellen alle wedstrijden even zwaar?
Hoe werkt het met meerdaagse etappewedstrijden?
Voorspel je dan ook het eindklassement?
Eensquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:25 schreef rubbereend het volgende:
ik vind het systeem van afgelopen jaar perfect
Ja, das waar, maar de Tour is ook gewoon zo groot, voor zo'n beetje alle renners is de Tour een hoofddoel. Als je het bij een top-5 houdt krijg je veel dezelfde namen, 6-10 zou je al een stuk meer onderscheid krijgen, maar zeker niet omdat je al moet gaan zoeken naar minder bekende namen. Maar goed, het was maar een ideetjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:23 schreef hetsjhokleek het volgende:
Wat betrefd de top 10 van de tour ben ik niet echt voorstander omdat er bij de tour ook al punten worden toegekend voor de nevenklassementen.
Het is de bedoeling dat je het hier plaatst? En al FOK! down is naar het gmail adres?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:23 schreef hetsjhokleek het volgende:
Blawh heeft me de volgende prono gestuurd via PM:
Ja hier. Omloop Het Nieuwblad (voorheen Het Volk) is de eerste wedstrijd, deadline zaterdag 11.30 uur.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:57 schreef drummerdude het volgende:
Voor welke wedstrijd moet ik waar (Dit topic?) mijn eerste voorspelling doen?
idd, maar ten laatste voor de aangegeven deadline (zaterdag 11u)quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:28 schreef Colplay het volgende:
Mag je bij dit spel eigenlijk je voorspellingen nog wijzigen? En zo ja hoe moet je dit doen? Nieuw plaatsen of editen indien mogelijk?
Het mag, tot de deadline en dan gewoon editten. Tenminste dat doe ik altijdquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:28 schreef Colplay het volgende:
Mag je bij dit spel eigenlijk je voorspellingen nog wijzigen? En zo ja hoe moet je dit doen? Nieuw plaatsen of editen indien mogelijk?
Wijzigen mag, zolang het maar voor de gestelde deadline gebeurd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:28 schreef Colplay het volgende:
Ik begin altijd met tellen bij de laatst geplaatste prono voor de deadline. Dus wat mij betreft maakt het niet uit. Als een persoon twee keer een prono plaatst zal ik de laatste tellen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Wijzigen mag, zolang het maar voor de gestelde deadline gebeurd.
Weet niet wat de organisatoren willen, maar vorig jaar werden de wijzigingen in een nieuwe post geplaatst. tevens werd daarbij aangegeven dat het een herziene versie was!
Het strak hanteren van een deadline lijkt me een verstandige keuze.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:54 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Ik begin altijd met tellen bij de laatst geplaatste prono voor de deadline. Dus wat mij betreft maakt het niet uit. Als een persoon twee keer een prono plaatst zal ik de laatste tellen.
Ik was het al van plan om het in de OP te plaatsen maar dat heb ik nog niet gedaan. Ik zal dat als nog even doen. Zodat we de discussies kunnen voorkomen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:47 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het strak hanteren van een deadline lijkt me een verstandige keuze.
Dit kan soms flauw overkomen, maar voorkomt langdurige discussies.
Hij start wel, als kopman ook nog volgens mij.quote:
Het zou wel wat zijn als je daar punten met zou scorenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij start wel, als kopman ook nog volgens mij.![]()
Ik vond het juist zo'n originele keuze van je.
Aanpassing, loopt altijd slecht af.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:28 schreef Steven184 het volgende:
1. Pozzato Nuyens
2. Nuyens Boonen
3. Boasson Hagen
4. Boonen Hushovd
5. van Avermaet
Net op tijd.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Aanpassing, loopt altijd slecht af.
Klopt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:09 schreef Blawh het volgende:
Vaitkus ging volgens mij ook nog op z'n plaat?
Ja die lag er ook bij.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:09 schreef Blawh het volgende:
Vaitkus ging volgens mij ook nog op z'n plaat?
Klopt, ik wacht even met aanpassen voordat er nog andere komen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mijn score klopt niet.
Boonen was tiende..
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:05 schreef jantje1234 het volgende:
Maar goed, volgende keer zet ik de winnaar dan maar op nummer 1..
Klopt met uitzondering van de buitenlandse nationale kampioenschappen en de neven klassementen tour doen we altijd een top 5. Bij kleinere rondjes betekent dat dus de top 5 van het eindklassement.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Voor Parijs - Nice voorspel je gewoon de top 5 in het eindklassement toch?
leipheimer schijnt niet te rijden volgens cyclingstartlistsquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:53 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Parijs-Nice:
1. Contador
2. Leipheimer
3. Evans
4. A. Schleck
5. Vandervelde
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:50 schreef franklop het volgende:
leipheimer schijnt niet te rijden volgens cyclingstartlists
Pfffft, de volgende keer moet ik ook maar de opmerkingen naast de startlijst lezen...quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:57 schreef Dpadnul het volgende:
Andy Schleck ook niet in Parijs, die zit in Italië.
Heeft zijn heilig...beentje gebroken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:50 schreef franklop het volgende:
[..]
leipheimer schijnt niet te rijden volgens cyclingstartlists
Aangepaste versie aangezien de luxemburger in vorm schijnt te zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:36 schreef franklop het volgende:
Aangezien ik het waarschijnlijk de komende dagen vergeet; alvast mijn eerste versie van de prono;
De koers naar de zon;
1. Contador
2. Evans
3. Kreuziger
4. L-L Sanchez
5. MonfortF. Schleck
Had die ook in de top 3 staan, totdat ik erachter kwam dat ie er niet bij zou zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:20 schreef Beregd het volgende:
ik had eigenlijk leipheimer in gedachten, maarja...
Ik zie contador ook geen milaan-sanremo winnen, of parijs-toursquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:05 schreef Bismarck het volgende:
1. Alberto ''mensen moeten beseffen dat ik niet alles kan winnen'' Contador
Contador heeft in de Ronde van Algarve de tijdrit gewonnen met overmacht, en daardoor ook het eindklassementquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:53 schreef Pa_Trick het volgende:
Laat ik eens gek doen.
1 Nocentini
2 Kreuziger
3 Voeckler
4 Moncoutie
5 Marchante.
6 Posthuma
Contador heeft nog niets gereden en Sanchez Gil zakt door het ijs. De rest doet alleen maar mee voor de conditie.
We voorspellen de Tirreno Adriatico ook nog. Woensdag 11 maart is daarvan de deadline.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:22 schreef Wombcat het volgende:
Vanwege vakantie ook MSR:
1. Bennati
2. Boonen
3. Hushovd
4. Gilbert
5. Van Avermaet
AH. Tnx.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:28 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
We voorspellen de Tirreno Adriatico ook nog. Woensdag 11 maart is daarvan de deadline.
Welke laat je afvallen aangezien je er maar 5 mag neerzetten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:53 schreef Pa_Trick het volgende:
Laat ik eens gek doen.
1 Nocentini
2 Kreuziger
3 Voeckler
4 Moncoutie
5 Marchante.
6 Posthuma
Contador heeft nog niets gereden en Sanchez Gil zakt door het ijs. De rest doet alleen maar mee voor de conditie.
Dat zeg je nu.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:13 schreef OProg het volgende:
P-N
1. Contador
2. Kreuzinger
3. Evans
4. Colom
5. F. Schleck
Voorspelbaar
Ik doelde er eigenlijk meer op dat het een voorspelbaar rijtje is om te kiezen.quote:
Och, hij het dan ook is gegaan, feit blijft dat hij wel 3 grote rondes wint in 2 jaar. Ik zie om eerlijk te zijn in het huidige veld niet veel meer contsantere renners rondrijden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:52 schreef Pa_Trick het volgende:
Getver wat zijn jullie allemaal conservatief zeg.
Die contador is toch ook maar omhooggevallen omdat hij wel doorgegeven heeft waar hij was .
1. Alberto "ik heb nog een appeltje te schillen met de A.S.O" Contadorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:05 schreef Bismarck het volgende:
Paris - Nice 'La course au soleil'
1. Alberto ''mensen moeten beseffen dat ik niet alles kan winnen'' Contador
Ja, later instappen is altijd mogelijk.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:09 schreef De_kromme het volgende:
Ik heb nog geen wedstrijden voorspeld, kan ik nog meedoen met dit spel?
Mooi, bedankt!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:11 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ja, later instappen is altijd mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |