Ik begin altijd met tellen bij de laatst geplaatste prono voor de deadline. Dus wat mij betreft maakt het niet uit. Als een persoon twee keer een prono plaatst zal ik de laatste tellen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Wijzigen mag, zolang het maar voor de gestelde deadline gebeurd.
Weet niet wat de organisatoren willen, maar vorig jaar werden de wijzigingen in een nieuwe post geplaatst. tevens werd daarbij aangegeven dat het een herziene versie was!
Het strak hanteren van een deadline lijkt me een verstandige keuze.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:54 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Ik begin altijd met tellen bij de laatst geplaatste prono voor de deadline. Dus wat mij betreft maakt het niet uit. Als een persoon twee keer een prono plaatst zal ik de laatste tellen.
Ik was het al van plan om het in de OP te plaatsen maar dat heb ik nog niet gedaan. Ik zal dat als nog even doen. Zodat we de discussies kunnen voorkomen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:47 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het strak hanteren van een deadline lijkt me een verstandige keuze.
Dit kan soms flauw overkomen, maar voorkomt langdurige discussies.
!
Hij start wel, als kopman ook nog volgens mij.quote:
Het zou wel wat zijn als je daar punten met zou scorenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij start wel, als kopman ook nog volgens mij.![]()
Ik vond het juist zo'n originele keuze van je.
Aanpassing, loopt altijd slecht af.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:28 schreef Steven184 het volgende:
1. Pozzato Nuyens
2. Nuyens Boonen
3. Boasson Hagen
4. Boonen Hushovd
5. van Avermaet
Net op tijd.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Aanpassing, loopt altijd slecht af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |