Ik begin altijd met tellen bij de laatst geplaatste prono voor de deadline. Dus wat mij betreft maakt het niet uit. Als een persoon twee keer een prono plaatst zal ik de laatste tellen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Wijzigen mag, zolang het maar voor de gestelde deadline gebeurd.
Weet niet wat de organisatoren willen, maar vorig jaar werden de wijzigingen in een nieuwe post geplaatst. tevens werd daarbij aangegeven dat het een herziene versie was!
Het strak hanteren van een deadline lijkt me een verstandige keuze.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:54 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Ik begin altijd met tellen bij de laatst geplaatste prono voor de deadline. Dus wat mij betreft maakt het niet uit. Als een persoon twee keer een prono plaatst zal ik de laatste tellen.
Ik was het al van plan om het in de OP te plaatsen maar dat heb ik nog niet gedaan. Ik zal dat als nog even doen. Zodat we de discussies kunnen voorkomen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:47 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het strak hanteren van een deadline lijkt me een verstandige keuze.
Dit kan soms flauw overkomen, maar voorkomt langdurige discussies.
Hij start wel, als kopman ook nog volgens mij.quote:
Het zou wel wat zijn als je daar punten met zou scorenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij start wel, als kopman ook nog volgens mij.![]()
Ik vond het juist zo'n originele keuze van je.
Aanpassing, loopt altijd slecht af.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:28 schreef Steven184 het volgende:
1. Pozzato Nuyens
2. Nuyens Boonen
3. Boasson Hagen
4. Boonen Hushovd
5. van Avermaet
Net op tijd.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Aanpassing, loopt altijd slecht af.
Klopt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:09 schreef Blawh het volgende:
Vaitkus ging volgens mij ook nog op z'n plaat?
Ja die lag er ook bij.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:09 schreef Blawh het volgende:
Vaitkus ging volgens mij ook nog op z'n plaat?
Klopt, ik wacht even met aanpassen voordat er nog andere komen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mijn score klopt niet.
Boonen was tiende..
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:05 schreef jantje1234 het volgende:
Maar goed, volgende keer zet ik de winnaar dan maar op nummer 1..
Klopt met uitzondering van de buitenlandse nationale kampioenschappen en de neven klassementen tour doen we altijd een top 5. Bij kleinere rondjes betekent dat dus de top 5 van het eindklassement.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Voor Parijs - Nice voorspel je gewoon de top 5 in het eindklassement toch?
leipheimer schijnt niet te rijden volgens cyclingstartlistsquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:53 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Parijs-Nice:
1. Contador
2. Leipheimer
3. Evans
4. A. Schleck
5. Vandervelde
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:50 schreef franklop het volgende:
leipheimer schijnt niet te rijden volgens cyclingstartlists
Pfffft, de volgende keer moet ik ook maar de opmerkingen naast de startlijst lezen...quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:57 schreef Dpadnul het volgende:
Andy Schleck ook niet in Parijs, die zit in Italië.
Heeft zijn heilig...beentje gebroken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:50 schreef franklop het volgende:
[..]
leipheimer schijnt niet te rijden volgens cyclingstartlists
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |