Klopt met uitzondering van de buitenlandse nationale kampioenschappen en de neven klassementen tour doen we altijd een top 5. Bij kleinere rondjes betekent dat dus de top 5 van het eindklassement.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Voor Parijs - Nice voorspel je gewoon de top 5 in het eindklassement toch?
leipheimer schijnt niet te rijden volgens cyclingstartlistsquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:53 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Parijs-Nice:
1. Contador
2. Leipheimer
3. Evans
4. A. Schleck
5. Vandervelde
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:50 schreef franklop het volgende:
leipheimer schijnt niet te rijden volgens cyclingstartlists
Pfffft, de volgende keer moet ik ook maar de opmerkingen naast de startlijst lezen...quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:57 schreef Dpadnul het volgende:
Andy Schleck ook niet in Parijs, die zit in Italië.
Heeft zijn heilig...beentje gebroken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:50 schreef franklop het volgende:
[..]
leipheimer schijnt niet te rijden volgens cyclingstartlists
Aangepaste versie aangezien de luxemburger in vorm schijnt te zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:36 schreef franklop het volgende:
Aangezien ik het waarschijnlijk de komende dagen vergeet; alvast mijn eerste versie van de prono;
De koers naar de zon;
1. Contador
2. Evans
3. Kreuziger
4. L-L Sanchez
5. MonfortF. Schleck
Had die ook in de top 3 staan, totdat ik erachter kwam dat ie er niet bij zou zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:20 schreef Beregd het volgende:
ik had eigenlijk leipheimer in gedachten, maarja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |