In de kleinere etappewedstrijden wordt telkens enkel het eindklassement voorspeld.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
In de OP staat alleen iets over 7,5,3,2,1
Tellen alle wedstrijden even zwaar?
Hoe werkt het met meerdaagse etappewedstrijden?
Voorspel je dan ook het eindklassement?
Eensquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:25 schreef rubbereend het volgende:
ik vind het systeem van afgelopen jaar perfect
Ja, das waar, maar de Tour is ook gewoon zo groot, voor zo'n beetje alle renners is de Tour een hoofddoel. Als je het bij een top-5 houdt krijg je veel dezelfde namen, 6-10 zou je al een stuk meer onderscheid krijgen, maar zeker niet omdat je al moet gaan zoeken naar minder bekende namen. Maar goed, het was maar een ideetjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:23 schreef hetsjhokleek het volgende:
Wat betrefd de top 10 van de tour ben ik niet echt voorstander omdat er bij de tour ook al punten worden toegekend voor de nevenklassementen.
Het is de bedoeling dat je het hier plaatst? En al FOK! down is naar het gmail adres?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:23 schreef hetsjhokleek het volgende:
Blawh heeft me de volgende prono gestuurd via PM:
Ja hier. Omloop Het Nieuwblad (voorheen Het Volk) is de eerste wedstrijd, deadline zaterdag 11.30 uur.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:57 schreef drummerdude het volgende:
Voor welke wedstrijd moet ik waar (Dit topic?) mijn eerste voorspelling doen?
idd, maar ten laatste voor de aangegeven deadline (zaterdag 11u)quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:28 schreef Colplay het volgende:
Mag je bij dit spel eigenlijk je voorspellingen nog wijzigen? En zo ja hoe moet je dit doen? Nieuw plaatsen of editen indien mogelijk?
Het mag, tot de deadline en dan gewoon editten. Tenminste dat doe ik altijdquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:28 schreef Colplay het volgende:
Mag je bij dit spel eigenlijk je voorspellingen nog wijzigen? En zo ja hoe moet je dit doen? Nieuw plaatsen of editen indien mogelijk?
Wijzigen mag, zolang het maar voor de gestelde deadline gebeurd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:28 schreef Colplay het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |