Ben volgens mij de eerste die daarover zou klagen, maar volgens mij heb ik 1 punt teveel gekregen in de uitslag.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Milaan San Remo versie 2
1. Tom Boonen
2. Benatti
3. Farrar
4. Pozzato
5. Petacchi
daar moest jij dus tussenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ontbreek alweer in de daguitslag.
Ben ik teruggezet vanwege een onreglementaire sprint, maar heb wel de tijd van mijn groepje gekregen?
Groep 4 wordt ook aangeduid als gedeeld 8e, terwijl er maar 6 bovenstaan.![]()
Bijna wel. Werkt als een denigrerende opmerking van Boonen op een Cavendish.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:13 schreef Beregd het volgende:
[..]
daar moest jij dus tussen
aangepast
(je zou bijna denken dat het persoonlijk is hè)
Om die reactie onder je te verklaren. O'Grady zijn voorseizoen is voorbij sinds Milaan-SanRemo na een val.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
E3 prijs.
1. Flecha
2. Leif Hoste
3. Tom Boonen
4. Gerald Ciolek
5. Stuart O'Grady
Heb ik gemist danquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Om die reactie onder je te verklaren. O'Grady zijn voorseizoen is voorbij sinds Milaan-SanRemo na een val.
o.a. nu.nlquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb ik gemist danHij stond ook gewoon nog op die site in de OP
quote:De Australische wielrenner Stuart O'Grady mist de rest van de voorjaarsklassiekers. De coureur van Saxo Bank heeft zaterdag bij een val in Milaan-San Remo zijn sleutelbeen en een rib gebroken.
Daarnaast werd er bij onderzoek in het ziekenhuis in Monaco een oedeem (vochtophoping) tussen de longen en ribben vastgesteld.
O'Grady heeft zaterdag al een operatie ondergaan om het oedeem weg te nemen. Ploegarts Piet de Moor verwacht dat de Australiër pas over een paar weken weer op de fiets kan stappen en over een maand weer aan wedstrijden kan meedoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |