Deadline is 9.45 volgens mij, dus ja.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:31 schreef TheArt het volgende:
Lorenzetto start niet vanwege de griep. Mogen we dat nog aanpassen?
Dat edit-knopje bij mijn post van toen staat echter uit, dus ik kan niets meer veranderen daarin.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Deadline is 9.45 volgens mij, dus ja.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:31 schreef TheArt het volgende:
Lorenzetto start niet vanwege de griep. Mogen we dat nog aanpassen?
Deadline is over, dus neem aan dat het niet meer mag. Mag het wel, dan bij deze. En ik gok dat ik heel hard ga balen als Haussler 5e wordt dan.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:49 schreef Steven184 het volgende:
1. Benatti
2. Petacchi
3. Ciolek
4. Boonen
5. Lorenzetto Haussler
1. Benattiquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:59 schreef trxq het volgende:
1. Bennati
2. Petacchi
3. Boonen
4. Llorenzetto
5. Pozzato (zekerheidje)
Lijkt me duidelijkquote:Deadline
Voor elke prono wordt een deadline geplaatst, dit is de starttijd van de wedstrijd. Als je na de start je prono plaatst wordt hij niet meegeteld. Ook al is het slechts een minuutje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Hier hetzelfde, maar verder alleen Pettachi goed bij de top 5 en Bennati bij de top 10. Helaas heb ik Haussler nietquote:
Volgens mij heb ik precies hetzelfde. Maar voor een debutant toch niet slecht, bij de vierde voorspelling al een keer goed. :-)quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:34 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, maar verder alleen Pettachi goed bij de top 5 en Bennati bij de top 10. Helaas heb ik Haussler nietToch mooi dat de nummer 1 goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |