Ik ben zo verschikkelijk gek op die enórme talenknobbel van jouquote:
Ik hoor daar echt zo'n kakkerig stemmetje bijquote:
Ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
Wie is er trouwens begonnen het tot nu toe zo goed als volledige ontopic topic om zeep te helpen?
Ik vond het ook niet erg hoor. Vooral niet omdat ik zelf daarna net zo hard offtopic gingquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:34 schreef Syrena het volgende:
Ik werd al bruut verlinkt zag ik net![]()
maar ik moest zo lachen om dat topic, ik moest het gewoon delen
![]()
Hoi!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:48 schreef vamperotica het volgende:
Vampje komt zich ook voorzichtig weer melden
Ik ben er weerquote:
Echt handig gaat het nog niet, maar ik ben toch weer een beetje begonnen met bodypump, want er zit weer 2,5 kilo bij!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben er weer, want ik was douchen.
Hey Vamp. Mag je al sporten met je been, of is dat echt nog not-done?
Nee hoor, ik vond het wel grappigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:55 schreef BlaatschaaP het volgende:
[ totaal oninteressant verhaal ]. Hallo!
Slank het heerlijk avondje in #352 Pepernoten schranzenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb me eerder gemeten maar weet bij hemel niet meer wanneer, heb het hier gepost maar niet opgeslagen op de pc *dóh* stom!
bovenbeen: 54
kuit: 38
heup: 90
buik:90
taille: 81
borst: 97
Dankjequote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond het wel grappig.
Huh? hoe heb je dat zo snel gedaan??quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:18 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Slank het heerlijk avondje in #352 Pepernoten schranzen
Ik ken het "omg ik mag niet lachen want dan voelen ze zich vast beledigd"-syndroomquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dankje. Ik voelde me daar namelijk een volslagen debiel.
Ik heb op Google gezocht met de zoektermen 'Fok!', 'uniekhoorn', 'Slank' en 'meten'. En geen dank. Echt goeie resultaten!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Huh? hoe heb je dat zo snel gedaan??
Heel erg bedankt!Leuk om te zien dat het toch echt wel goed gaat.
Haha, ben ik blij mee Blaat,dank je wel!
Slank het heerlijk avondje in #352 Pepernoten schranzenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:23 schreef Muis006 het volgende:
Blaat, zou je ook op kunnen zoeken of ik mijn maten ergens heb gegeven? Ik kan het briefje niet meer vinden waar ik het op heb geschreven.
al gevonden
Kuit was het Muis, Kuit. Met een i ertussen!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:30 schreef Muis006 het volgende:
Kut nu heb ik geen meetlint hier op mijn kamer liggen
Sorry Eliesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kuit was het Muis, Kuit. Met een i ertussen!
Goedzooquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:32 schreef Muis006 het volgende:
Sorry Eliesik heb het meteen veranderd!
Ik heb geen idee hoeveel werk je nog moet doen... meestal als ik vastzit of geen zin meer heb (dat komt bij mij meer voorquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:42 schreef kwakveense het volgende:
en werkgroep die ik moet geven moregn om 11 uur (college eigenlijk) voorbereiden
Don't know ? Was wel een soort van trotsquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:57 schreef ElisaB het volgende:
Is dit het nieuwe lijstjesposten?
En terechtquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Don't know ? Was wel een soort van trots
Ow ja, dan wordt het wel eens tijd. Hup, hup, naar bed jij!quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:01 schreef uniekhoorn het volgende:
En nu ben ik al 21 uur wakker en ga lekker slapen
Slaap lekker Elisa en iedereen die meeleest enzo
Koffie? ieuwquote:Op woensdag 11 maart 2009 01:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, dan wordt het wel eens tijd. Hup, hup, naar bed jij!
Ik drink nog even een bakje koffie en doe zo het licht wel uit
quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:31 schreef kwakveense het volgende:
het is AF. O M G
volgens mij wordt t een leuk college.... jeuj.
nu rap slapen...
Jeejquote:Op woensdag 11 maart 2009 01:31 schreef kwakveense het volgende:
het is AF. O M G
volgens mij wordt t een leuk college.... jeuj.
nu rap slapen...
Hihihihi sorry!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:34 schreef Syrena het volgende:
Ik werd al bruut verlinkt zag ik net![]()
maar ik moest zo lachen om dat topic, ik moest het gewoon delen
![]()
Altijd beter dan dat ik paaseitjes deel met jullie toch?
Ik ga naar bed, vandaag de andere helft van het zakjes Jus-Met-Uitjes gemaakt en ja, ik ben er echt allergisch voor. Auw. 32% gedroogde uienpoeder.
Morgen:
O: Brinta
T: ?
L: ?
T: ?
D: Korma met vegastukjes, wortel & bloemkool
?= ik had eigenlijk *nu* brood moeten smeren maar ik heb besloten dat ik morgen op het werk eet. OF vroeg opsta, mijn haar was en krul en dan toch boterhammen smeer.
Ja, ik las het. En ik was het niet met je eens, met jequote:Op woensdag 11 maart 2009 08:52 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
DaD, je hebt een boekendiscussie gemist gisteravond.
Wat is het heerlijk weer. Zo douchen en kamer opruimen
. Ik ga vandaag een paar keer een kwartiertje oefenen met Mark
. Hoef pas maandag weer naar het revalidatiehuis.
Haha, ik vind Constantijn Huygens echt een dikke opschepper en De Zeestraet vond ik gewoon niet te lezen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik las het. En ik was het niet met je eens, met jeConstantijn Huygens
.
.
Middeleeuwen
, zul je bedoelen!
* Greys steekt vinger op!quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:08 schreef misteriks het volgende:
OMG die TT
wie durft hier toe te geven dat z'n frans lachwekkend slecht is?
groetjes en veel plezier hier van 'n normaal gezien niet muggenzifter, maar bij zoooo'n draak van n frans dan weer wel :p
Zeggen dat je het mee naar huis neemt en het thuis aan iemand voeren? Maar dan moet je wel standaard een bakje meenemen. Zul je zien, zodra je dat doet, nooit meer gebakquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:15 schreef skadhd het volgende:
Goeiemorgen.
Ik duik er even tussen. Was 8 kg afgevallen..In december weer 2 kg aangekomen en t lukt me maar niet om weer braaf te gaan lijnen. Dus ik ga nu voor de laatste 4 kg eraf.
Ik werk samen met maar 2 mensen meestal overdag, wat nou als er iemand heel lief dus 3 gebakjes meeneemt?
Ik vind het dan zooo lullig om nee te zeggen.
Haha. Ik heb op een Amerikaans forum gelezen en daar kwam ik ook foto's tegen en toen had ik wel echt zoiets van : IEWWWWWWWWW *snel wegklikken*. Ik heb echt een práchtig litteken, mooi rond m'n oorschelp. Zag op dat andere forum een foto van een litteken dat veel verder omhoog liep en er zaten ook nog eens nietjes, huuquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:36 schreef Syrena het volgende:
[..]
Zeggen dat je het mee naar huis neemt en het thuis aan iemand voeren? Maar dan moet je wel standaard een bakje meenemen. Zul je zien, zodra je dat doet, nooit meer gebak![]()
Vik> Wat schetigIk lees je blog ook trouw trouwens. En die foto van je litteken valt heel erg mee, ik zat al met 1 dichtgeknepen oog toen ik 'm ging openen
Nietjesquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha. Ik heb op een Amerikaans forum gelezen en daar kwam ik ook foto's tegen en toen had ik wel echt zoiets van : IEWWWWWWWWW *snel wegklikken*. Ik heb echt een práchtig litteken, mooi rond m'n oorschelp. Zag op dat andere forum een foto van een litteken dat veel verder omhoog liep en er zaten ook nog eens nietjes, huu![]()
.
Voor posten namens een kloon. Wat ze niet eens deed, want SHE was weg voordat ze haar mail kon doorgeven, het is dat Co zich later herinnerde wat dat mailadres was. En dat neerzette.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Co geband? Wat is dat voor belachelijks?
beidequote:Op woensdag 11 maart 2009 09:55 schreef Muis006 het volgende:
Wow, goed Abba! Sport je erbij of is het alleen verandering van je eetpatroon?
Niiice! Ik ben trots op jequote:Op woensdag 11 maart 2009 10:02 schreef Abbadon het volgende:
[..]
beide2x per week hardlopen, 3x per week pushups en situps e.d....chips en drop enzo radicaal de deur uitgegooid...brood en pasta en dergelijke wat verminderd ten faveure van groente...eigenlijk is het heel makkelijk
weet je...ik eigenlijk ook wel een beetje op mezelfquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niiice! Ik ben trots op je![]()
En nu neem ik even afscheid van het topic, want het is studietijd
doei
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:40 schreef Muis006 het volgende:
Co is geband he!
48 uur.
Edit: voor ik ook geband word een disclaimer
Nou het zag er echt horrible uit, hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nietjesnietjes zijn veel fijner dan gewone hechtingen!
ik had ook nietjes
Ikquote:Op woensdag 11 maart 2009 01:08 schreef misteriks het volgende:
wie durft hier toe te geven dat z'n frans lachwekkend slecht is?
Ik zag het net! Leuk, ben benieuwd hoe het hem bevalt!quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:14 schreef vamperotica het volgende:
Mijn frans is trouwens ook horrible!
Laatst dochterlief proberen te overhoren...Leek nergens op!
Dat wordt straks wat als ik zoonlief moet gaan helpen!
Mini_Rulez....Hij gaat voor TTO!
nee hoor...daar wordt je vast heel slank van enzo...quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:21 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb cactusthee.
Compleet nutteloze mededeling, maar toch.
Hm, als dat een graadmeter is voor hoe serieus die school het tweetalige onderwijs als geheel opzet dan komt het vast wel goed.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:21 schreef vamperotica het volgende:
Ja, ikook.... Gister bij het inschrijven grapte ze al dat ze 'm op de CITO score iig niet konden weigeren. ( er waren dit jaar, geloof ik, trouwens maar 8 leerlingen met die score, landelijk gezien...)
Wel leuk om te zien dat ze het serieus aanpakken... Met dochterlief was het hup inschrijven en de brief dat ze toegelaten was afwachten... Nu kreeg ie nu al een gesprekje, moest ie thuis wat vragen beantwoorden en mailen en dan krijgt ie straks nóg een intakegesprekje van ongeveer een half uurtje...
Ik zie een nieuw Tell Sell product!quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee hoor...daar wordt je vast heel slank van enzo...
als je maar genoeg je best doet is alles ontopic....typen is nl ook lichaamsbeweging!
Precies. Nu vraag ik me af hoeveel calorieen je ermee verbrandtquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee hoor...daar wordt je vast heel slank van enzo...
als je maar genoeg je best doet is alles ontopic....typen is nl ook lichaamsbeweging!
'Buy this special keyboard, with adjustable weighted keys, and type your way to the body of your dreams! Only today, for a special price!!'quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zie een nieuw Tell Sell product!![]()
I've lost 5 pounds in one week, without exercise![]()
met zulke korte posts schiet je niet veel op, natuurlijk....hup, doortypen jij!quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:28 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Precies. Nu vraag ik me af hoeveel calorieen je ermee verbrandt.
LalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
met zulke korte posts schiet je niet veel op, natuurlijk....hup, doortypen jij!
Ik zeg: op de markt brengenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
'Buy this special keyboard, with adjustable weighted keys, and type your way to the body of your dreams! Only today, for a special price!!'
CTRL-V???? Als je je er zo makkelijk vanaf maakt, dan vrees ik dat het niets gaat worden met je....ik ben diep, diep teleurgesteld...quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Dat was toch zeker 30 keer control-v.... 30 x 0.001 calorie - toch maar weer 0.030 calorieen verbrand!
Ik schaam me diep... Ik zal gewichtjes aan mijn vingers binden, voor straf.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
CTRL-V???? Als je je er zo makkelijk vanaf maakt, dan vrees ik dat het niets gaat worden met je....ik ben diep, diep teleurgesteld...
Soms vraag ik me af in wat voor wereld we leven?! Je doet je best, probeert mensen oprecht te helpen en in ruil daarvoor lopen ze de kantjes ervan af...
Als je het gehakt aanmaakt met sojasaus, er kleine balletjes van draait en die door sesamzaad haalt lijkt het me juist een prima combi met mie en paddo's.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:41 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
O: 30 gram special K met 100 ml vanilleyoghurt
L: 30 gram special K met 100 ml vanilleyoghurt
T: rode salade van paprika & tomaat
D: mie met paddestoelen en gehakt (beetje rare combi, maar het gehakt moet op)
Mooi lijstje.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Vandaag:
O: Brinta
T: boterham met sandwich spread
L: 2 boterhammen met appelstroop
T: weer een boterham met sandwich spread
D: aardappels, bio-saucijsje (ws geen hele), broccoli
T: misschien nog iets kleins na m'n sportles
fijnquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:45 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik schaam me diep... Ik zal gewichtjes aan mijn vingers binden, voor straf.
Tss. Iets met leven en laten leven.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:40 schreef Muis006 het volgende:
Co is geband he!
48 uur.
Edit: voor ik ook geband word een disclaimer
Dit is gewoon een algemene opmerking en niet iets dat ik uit naam van Co moest zeggen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/recalcitrant]Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
Zaligquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:15 schreef Laureline het volgende:
Co geband? Nouja, kan ze fijn beginnen de administratie weer op te startenik verheug me ook al zó op dat klusje deze maand
De straf van alle bonnen in een doos en facturen in de map stoppen en er verder het hele jaar nooooit meer naar omkijken...
WB Vamp! Ga je nog in het lijstje?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Als je het gehakt aanmaakt met sojasaus, er kleine balletjes van draait en die door sesamzaad haalt lijkt het me juist een prima combi met mie en paddo's.![]()
Is de vanilleyoghurt suikervrij en mager?
Zijn dit wel genoeg kcals, of heb je dat niet uitgerekend?
Hij ziet het vooral als eindelijk iets kunnen gaan doen... beetje uitdaging ipv zitten vervelenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:56 schreef mspoez het volgende:
Wat goed van je zoon Vamp! Is ie zelf ook zo serieus erin?
mmm...j a da's misschien wel een goed idee...Moek daar nog steeds voor bij Troel zijn?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:15 schreef Laureline het volgende:
Co geband? Nouja, kan ze fijn beginnen de administratie weer op te startenik verheug me ook al zó op dat klusje deze maand
De straf van alle bonnen in een doos en facturen in de map stoppen en er verder het hele jaar nooooit meer naar omkijken...
WB Vamp! Ga je nog in het lijstje?
Zeg, dit is echt een schrikbarend lijstjequote:Op woensdag 11 maart 2009 10:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Is de vanilleyoghurt suikervrij en mager?
Zijn dit wel genoeg kcals, of heb je dat niet uitgerekend?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeg, dit is echt een schrikbarend lijstjeAlleen het avondeten is OK, maar op de rest komt een mens toch niet de dag door? 100 ml yoghurt?
Zit niet te miepen over die weegdag en ga normaal eten, zeg
Ik schijn erg goeie brieven te schrijven (volgens oa mijn arbeidscoach) dus als je nog hulp nodig hebt mag je me wel even pm'enquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:41 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben een sollicitatiebrief aan het schrijven. Gaat niet lekker
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:09 schreef Abbadon het volgende:
Trouwens, ik moest van Co even zeggen dat ze nu zit te ontbijten met koffie en appeltaart en dat jullie haar voor het recept kunnen mailen op:Coooooooooo! Zal ik je mijn oude inlog mailen en dat je dan via Ntunnel inlogt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/recalcitrant]![]()
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:09 schreef Abbadon het volgende:
Trouwens, ik moest van Co even zeggen dat ze nu zit te ontbijten met koffie en appeltaart en dat jullie haar voor het recept kunnen mailen op:En is het nu de bedoeling dat één van ons straks namens jou gaat posten hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/recalcitrant]
![]()
.
En ontbijt met koffie en appeltaart. Co kan nog niet 1 dag zonder ons, dat blijkt maar weer
.
Niet meer actief op Fok!
Ik had even een 'I am Spartacus'-momentjequote:Op woensdag 11 maart 2009 11:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En is het nu de bedoeling dat één van ons straks namens jou gaat posten hier?![]()
.
En ontbijt met koffie en appeltaart. Co kan nog niet 1 dag zonder ons, dat blijkt maar weer
.
Whehehe, allemaal kampers daar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:52 schreef Viking84 het volgende:
'Tentsteden' doemen massaal op in VS
Jeetje, wat klinkt dat apocalyptisch. Amerikanen die in tenten moeten wonen.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik had even een 'I am Spartacus'-momentje
Ja, maar als het niet lukt vanavond dan heb ik dus mislukt avondetenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:08 schreef mspoez het volgende:
Proberen, GB, dan weet je het. Ik doe het zelf met mijn staafmixer, maar goed, ik heb dan weer geen gewone!
Als je geen staafmixer hebt, kun je het ook door een zeef gooien en het door de gaatjes "drukken" met een soepopscheplepel. Met een gewone mixer krijg je het volgens mij niet klein genoeg. Heb je een keukenmachine?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
!
Even een vraagje. Zelfgemaakte soep pureren, gaat dat met zo'n eenvoudige handmixer of moet ik daar een staafmixer voor aanschaffen
Een staafmixer heeft mesjes die alles aan gort snijden, een handmixer heeft dat niet. Dus ik denk niet dat het lukt, tenzij je de spullen in je soep heel heel heel gaar laat worden. En dan zul je wat meer stukjes erin hebben dan met een staafmixer.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
!
Even een vraagje. Zelfgemaakte soep pureren, gaat dat met zo'n eenvoudige handmixer of moet ik daar een staafmixer voor aanschaffen
Nee, ik heb eigenlijk bijna niks aan machine's behalve dus zo'n eenvoudige handmixer (waarbij trouwens ook opzetstukken zitten die niet rond zijn zegmaar, zie plaatje).quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je geen staafmixer hebt, kun je het ook door een zeef gooien en het door de gaatjes "drukken" met een soepopscheplepel. Met een gewone mixer krijg je het volgens mij niet klein genoeg. Heb je een keukenmachine?
Nog een tip voor kleine hoeveelheden: gebruik een knoflookpers!
Daar had ik die handmixer dus ook voor aangeschaft ooitquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
Een staafmixer heeft mesjes die alles aan gort snijden, een handmixer heeft dat niet. Dus ik denk niet dat het lukt, tenzij je de spullen in je soep heel heel heel gaar laat worden. En dan zul je wat meer stukjes erin hebben dan met een staafmixer.
Ik heb laatst een handmixer bijgekocht, cakebeslag wordt toch beter zo.
Klopt!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik gooi soep altijd in de blender, maar die heb je ook niet begrijp ik?
Wij hebben net allemaal lekkere dingetjes bij de Wereldwinkel gehaald. Waaronder bananenbier, ik moest gelijk aan Vik denken..
Grmpf. Dan zo maar even naar de blokker.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:23 schreef Tinkepink het volgende:
Gaat je niet lukken denk ik Goodbye. Een mogelijkheid is nog een aardappel meekoken (eventueel eerst even voorkoken) en die klein stampen met een stamppot stamper. Dan heb je wel een redelijk magere gebonden soep zonder staafmixer. Wel met harde stukjes, wat die wortel en paprika krijg je nooit klein zo.
Of je maakt gewoon een standaard groentesoep, dat kan natuurlijk ook
Gewoon een simpele nemen. Tierelantijntjes heb je niet nodig, want je hebt al een normale mixer.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Grmpf. Dan zo maar even naar de blokker.
Wat raden jullie aan? (voor ik met het verkeerde thuiskom, daar ben ik een held in)
Oh, een gourmetstel en friteuse zijn hier ook aanwezig!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:29 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, gaan we overbodige elektrische keukenapparatuur opnoemen?Komt mijn lijstje
:
- staafmixer
- 2 normale mixer + deegmixer
- 2 broodbakmachines
- 1 kleine keukenmachine
- 1 grote keukenmachine
- 1 blender
- 1 patatsnijder
- 1 tostiapparaat
- 1 elektrische grillpan
- 1 elektrische wok
- 1 eierkoker
- 1 ijsmachine
- 2 gourmetsets
- 1 fondueset
- 2 friteuses
- 1 sapcentrifuge
- 1 elektrische poffertjespan
En volgens mij ben ik zelfs nog wat vergetenDe waterkoker(s) ed. heb ik er maar even buiten gelaten
Graagquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik schijn erg goeie brieven te schrijven (volgens oa mijn arbeidscoach) dus als je nog hulp nodig hebt mag je me wel even pm'en.
Oke, dan ga ik opzoek naar de goedkoopste staafmixerquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon een simpele nemen. Tierelantijntjes heb je niet nodig, want je hebt al een normale mixer.
Ohja, we hebben ook nog twee wafelijzersquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:33 schreef Syrena het volgende:
Gourmetstel, fondeustel, twee frietpannen, en een paellapan (kerstpakket).
De broodbakmachine heb ik alweer verkocht. Ik wil wel nog steeds een wafelijzer en een poffertjespan![]()
Tosti-ijzer heb ik bij mijn ouders laten staan.
Niet dé goedkoopste, want ik heb een heel goedkope (gekregen) en daar kom ik nog niet eens mee door een tomaat.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik opzoek naar de goedkoopste staafmixer
Doe maar een normale van een bekend merk. Ik heb ook een merkstaafmixer (weet alleen even niet meer welk merk) en die gaat al 10 jaar mee. Zó duur zijn ze niet gelukkig.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik opzoek naar de goedkoopste staafmixer
Ja hee, gaan we pannen nu ook al meerekenen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:35 schreef Ewelina het volgende:
Oh, de enige keer dat ik een cake gemaakt heb, heb ik m'n beslag in de blender gekieperd omdat ik geen mixer heb. Keukenapparatuur hier in huis: grillpan, wok, nog aantal normale pannen, waterkoker, combimagnetron en blender.
Ik kreeg er net al advies over van mijn mamaquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niet dé goedkoopste, want ik heb een heel goedkope (gekregen) en daar kom ik nog niet eens mee door een tomaat.
Wij ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja hee, gaan we pannen nu ook al meerekenen?
Ik heb twee koelkasten, hoe vind je die
Ik ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb er ook 2! (had er al 1 en er zit er standaard 1 in de woning). Plus nog een aparte vriezerquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik woon alleen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:41 schreef Goodbye het volgende:
Ja, maar jullie wonen in hele huishoudens, ik woon alleen samen met m'n vriend
Is die niet van de HEMA?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik heb deze [ link | afbeelding ]: goedkoop en bevalt me prima.![]()
Verder heb ik een antieke mixer, een broodrooster en een ijsmachine. That's it geloof ik.
Een friteuse lijkt me wel wat, maar ik geloof niet dat ik veel behoefte heb aan een electrische poffertjespan.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Mooi lijstje.
Edit: Mits het "iets kleins" niet een klein mokkapuntje of kapsalonnetje is.
Ik ben allenig met mijn pappa en mamma. En mijn mamma is geen keukenprinses dus mijn vader en ik zijn de enigen die die spullen gebruiken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:41 schreef Goodbye het volgende:
Ja, maar jullie wonen in hele huishoudens, ik woon alleen samen met m'n vriend
Ik denk dat er meer studenten zijn met een wok dan zonder hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb er ook 2! (had er al 1 en er zit er standaard 1 in de woning). Plus nog een aparte vriezer![]()
Overigens heb ik die pannen speciaal vermeld omdat niet iedereen die heeft. Zeker niet als student.
Ik ken anders een hoop mensen die er geen hebben. Grillpan is zeker niet standaard.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer studenten zijn met een wok dan zonder hoor.
Hey, goed idee! Broodbakmachines zijn ook van die dingen die op een gegeven moment 'in' waren. En er zit hier in de buurt een grote tweedehands witgoedwinkel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:47 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je waar ik bijna al mijn keukenapparatuur vandaan heb? Uit de tweedehandswinkel. Een broodrooster of andere apparaten die vaak gebruikt zijn zou ik er niet kopen maar je kunt er echt hele goede sapcentrifuges en keukenmachines kopen voor heel weinig geld.
Edit: link doet het nu wel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat me nog echt geweldig lijkt is zo'n ding:
[ afbeelding ]
Maar die zijn duur..
Je eet bijna alleen maar fruit en groente!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:58 schreef skadhd het volgende:
Dan gooi ik ook maar een lijstje erop.
O: 2 kiwi 1 nectarine
T: opkikker
L: Krentenbol
T: Appel
D: champignons en ui met gekruide kip.
T: Wss een peer.
Das nie elke dag zo. Ik eet het nu op omdat het zo'n beetje de laatste dag ik voordat ze echt te rijp zijn..quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je eet bijna alleen maar fruit en groente!
Heb je al eens geteld hoeveel kcal dit in totaal is? Dat kan toch nooit genoeg zijn?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik gooi soep altijd in de blender, maar die heb je ook niet begrijp ik?
Wij hebben net allemaal lekkere dingetjes bij de Wereldwinkel gehaald. Waaronder bananenbier, ik moest gelijk aan Vik denken..
Ik vind je ontbijt wel erg weinig hoor, zo vraag je erom dat je lichaam in de spaarstand gaat. Een hele nacht niks te eten en dan afgescheept worden met een paar kiwi's en een nectarine, dan zou ik ook geen zin meer hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:06 schreef skadhd het volgende:
[..]
Das nie elke dag zo. Ik eet het nu op omdat het zo'n beetje de laatste dag ik voordat ze echt te rijp zijn..
Normaal is mn ontbijt brood of iets van cruesli met yoghurt en eet k bij mn diner aardappels of rijst. Maar heb nu in beiden geen zin. En dat komt me wel ok uit omdat ik gister een baaldag had...
Ik zorg ervoor dat ik altijd boven de 1000 kcal blijf. Behalve dan vandaag, ben nu ff aant kijken hoeveel t is en miss dak dan toch nog wat rijst naar binnen werk
Ja! Er waren ook nog andere smaakjes, zelfs, maar die weet ik niet meer.quote:
Het lijstje voor vandaag is ook een echt dieetlijstje hoor, ik wissel 'strenge' dagen af met minder strenge, waarbij ik bijv. gewoon brood eet als lunch. Ik vind het verder geen straf om tweemaal special K te eten, vind het namelijk erg lekkerquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]Nee hoor... Waarschijnlijk wat fruit en/of een knäcker met Slankie.
PPP: ik vind het ook wat weinig, je lijstje. Daar moet je wel mee oppassen.
Waarom eet je eigenlijk precies hetzelfde als ontbijt en lunch? Als ik jou was zou ik wat uitgebreider, of iig gevarieerder, proberen te lunchen. Misschien een kop soep met flink wat groente erbij ofzo? Een gezond tussendoortje tussen ontbijt en lunch zou ook nog wel kunnen.
Oh, die heb ik ook! Alleen is mijn "mesjesding" kwijt....Kun je die los bij kopen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:06 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Yep, ik heb hem in het donkergrijs.
Foto is trouwens klikbaar.
Die heb ik nu nie echt bij de hand. Is t dan slecht als ik dat bijv vanavond nog pak inplaats van die peer? Omdat dat meer kcal zijn en k daarna alleen nog lui op de bank hang.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind je ontbijt wel erg weinig hoor, zo vraag je erom dat je lichaam in de spaarstand gaat. Een hele nacht niks te eten en dan afgescheept worden met een paar kiwi's en een nectarine, dan zou ik ook geen zin meer hebben.In een krentenbol zitten dan ook nog eens weinig vezels, dus al met al krijg je bijna alleen maar snelle koolhydraten binnen. Om over de eiwitten en het vet dat je mist nog maar te zwijgen. Voor 1 dag is het natuurlijk allemaal geen ramp, maar het lijkt me toch verstandig om ergens tijdens de dag iets anders te nemen, al is het maar 1 volkorencracker met smeerkaas ofzo.
Kokosbroodquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hooi! Lijstzors vanaf werkIk heb weer een nuttige late dag dus eet weer in de trein
![]()
O: Special K met magere melk (denk twee derde portie, haast!)
L: twee sneetjes brood met ardenner boterhamworst (was nie veel anders in huis!)
T: mona boordevol yoghurt
T2: snee brood met komijnenkaas
D: vanwege jeugdsentiment een pakje kokosbrood meegenomenper plakje valt het mee (55 kcal), maar ja, zal best veel suiker in zitten
) en dat met een paar bolletjes. Ik kon écht niks beters verzinnen
Ach het is beter dan patat of pizza
![]()
Totaal denk ik zo'n 1200 kcal.
Mental imagequote:Op woensdag 11 maart 2009 13:17 schreef Syrena het volgende:
Er bestaat zelfs een Bananenbaren daar schenken ze bananenbier en doen onwelvoeglijke dingen met bananen. Wat mijn vriend niet wist en hij snapte dus ook niet dat de rest van de vrijgezellenparty zich er zo op verheugde. Uiteindelijk waren ze te vroeg, hebben dus alleen het bier gehad en niet de kunstjes
Waar is je groen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hooi! Lijstzors vanaf werkIk heb weer een nuttige late dag dus eet weer in de trein
![]()
O: Special K met magere melk (denk twee derde portie, haast!)
L: twee sneetjes brood met ardenner boterhamworst (was nie veel anders in huis!)
T: mona boordevol yoghurt
T2: snee brood met komijnenkaas
D: vanwege jeugdsentiment een pakje kokosbrood meegenomenper plakje valt het mee (55 kcal), maar ja, zal best veel suiker in zitten
) en dat met een paar bolletjes. Ik kon écht niks beters verzinnen
Ach het is beter dan patat of pizza
![]()
Totaal denk ik zo'n 1200 kcal.
Suiker denk ikquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Waar is je groen?![]()
Wat is er trouwens boordevol aan die Mona yoghurt? Fruit?
Kun je vragen, maar ik betwijfel het.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:16 schreef vamperotica het volgende:
Oh, die heb ik ook! Alleen is mijn "mesjesding" kwijt....Kun je die los bij kopen?
My green hit the road! Als ik zo'n late dag heb weet ik nooit zo goed wat ik aan groen kan etenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Waar is je groen?![]()
Wat is er trouwens boordevol aan die Mona yoghurt? Fruit?
BLEEKSELDERIJ.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
My green hit the road! Als ik zo'n late dag heb weet ik nooit zo goed wat ik aan groen kan etenen ik vergeet steeds van tevoren naar de supermarkt te gaan
I'm a sucker when it comes to being prepared for this sort of thing.
Er zit idd aardbei in mn yoghurt
Huu!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
BLEEKSELDERIJ.
Zo uit het vuistje. Lekkah!
* Muis006 channelt Greysie
Twee bananen op een dag?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:23 schreef Abbadon het volgende:
zomaar ook eens een lijstje
O: bruine boterham met jam, glas melk
L: Bruine pistolet met tomaat en ham, bakje groenvoer met beetje dressing, banaantje, melk
T: nog een banaantje
D: Kip Korma, met champignons en groente enzo, bakje semi-vetloze kwark toe..
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:22 schreef Syrena het volgende:
Ideaal!
[ afbeelding ]
Je kunt 'm vullen met chocolade (maltezers, M&M's etc) en elk uur krijg je er eentje. Je hebt 30 seconden om 'm te pakken, ben je te laat dan floept ie weer naar binnen
Misschien brengt Abbadon een snel bezoekje aan de bananenbar in zijn lunchpauzequote:Op woensdag 11 maart 2009 13:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Twee bananen op een dag?
Heb je last van een slappe kringspier dat je je poep tegen wil houden?
Ok, dat klinkt al beter.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:13 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Het lijstje voor vandaag is ook een echt dieetlijstje hoor, ik wissel 'strenge' dagen af met minder strenge, waarbij ik bijv. gewoon brood eet als lunch. Ik vind het verder geen straf om tweemaal special K te eten, vind het namelijk erg lekker.
ik heb erg naieve, wereldvreemde poep...die moet wat langer binnenblijven...da's voor iedereen beterquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Twee bananen op een dag?
Heb je last van een slappe kringspier dat je je poep tegen wil houden?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:22 schreef Syrena het volgende:
Ideaal!
[ afbeelding ]
Je kunt 'm vullen met chocolade (maltezers, M&M's etc) en elk uur krijg je er eentje. Je hebt 30 seconden om 'm te pakken, ben je te laat dan floept ie weer naar binnen
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:28 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik heb erg naieve, wereldvreemde poep...die moet wat langer binnenblijven...da's voor iedereen beter
en het zijn maar kleine banaantjes hoor...
apart dat je een slappe kringspier meteen met de bananenbar associeert...is daar geen fetishtopic voor?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien brengt Abbadon een snel bezoekje aan de bananenbar in zijn lunchpauze
Neu, dat zal ook wel goed zijn. Zoveel verstand heb ik er ook niet van maar ergens op de dag lijkt me toch beter dan helemaal niet. Ik weet trouwens niet eens of het zoveel meer kcal zijn hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:16 schreef skadhd het volgende:
[..]
Die heb ik nu nie echt bij de hand. Is t dan slecht als ik dat bijv vanavond nog pak inplaats van die peer? Omdat dat meer kcal zijn en k daarna alleen nog lui op de bank hang.
Wat een geniaal ding!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:22 schreef Syrena het volgende:
Ideaal!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha![]()
Nu heb ik ook zin in banaan, maar we hebben alleen sinaasappels en ik vind sinaasappels niet lekker. Plus, ik heb al sinaasappelsap op (want dat vind ik dan wel weer lekker).
bij de Mac heb je McFlurry met M&M, en ik moet weleens de M&M dispenser bijvullen. Dat zijn gewoon grote zakken met vergruisde M&Ms erin, maar oh wat ruikt dat altijd lekkerquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat een geniaal ding!
Hoewel 1 M&M per uur me best een kwelling lijkt. Dan misschien nog liever helemaal geen.
Ik zou er dan wel de grootst mogelijk soort instoppen. Mini-Dickmans ofzoquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat een geniaal ding!
Hoewel 1 M&M per uur me best een kwelling lijkt. Dan misschien nog liever helemaal geen.
Zo vind ik bananen lekker, maar moet ik absoluut niets hebben van bananenmilkshakes of bananenvlaai of bananenbier, of wat ook. Terwijl m'n vriend dàt allemaal heerlijk vindt, maar niet van bananen houdt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:33 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Maar goed, ik houd van alles waar kokos in zit, maar kokosnoten lust ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, eh, ik associeer het eten van bananen niet met een slappe kringspier hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
apart dat je een slappe kringspier meteen met de bananenbar associeert...is daar geen fetishtopic voor?
Ja, dat heb ik ook weleens gehoord - dat je na een vreetbui-dag veel sneller weer afvalt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ok, dat klinkt al beter.
Wisselen met het aantal kcal schijnt wel goed te zijn.
quote:
In mijn brein ging het als volgt:quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, eh, ik associeer het eten van bananen niet met een slappe kringspier hoor
* Muis006 high fivet met Greysiequote:Op woensdag 11 maart 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
Hou op met die snoep plaatjes!![]()
Wel leuk, dat snoepwekkertje! Hihi!
En verder distantieer ik me graag van alle banaan- en poep- en kringspierpraatjes![]()
BLEEKSELDERIJ!
* Greys high fivet met Tha Mouse!
inderdaad...als je incontinentie-reclames poetisch noemt, that is!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In mijn brein ging het als volgt:
Banaan --> zorgt ervoor dat je minder moet poepen
Poep --> gaat langs je kringspier
Kringspier --> zorgt ervoor dat je niet lekkend door het leven gaat
Niet lekkend door het leven gaan --> ook te verminderen door het eten van banaan
Wat poetisch trouwens, die laatste associatie
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:41 schreef Miss_S het volgende:
Eetlijstje tot nu toe
O: all bran cornflakes met halfvolle melk
L: 2 volkoren pistoletjes met slankie kaas, sla en komkommerWat erg, miss_S!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles kan!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
inderdaad...als je incontinentie-reclames poetisch noemt, that is!
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Alles kan!
Pick-up-line
Hij begon, schat, ken ik jou niet ergens van
En zij antwoordde met een grijns, dat kan
Want weet je ik ben die dame
van de incontinentie-reclame
De relatie ging slechtquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Alles kan!
Pick-up-line
Hij begon, schat, ken ik jou niet ergens van
En zij antwoordde met een grijns, dat kan
Want weet je ik ben die dame
van de incontinentie-reclame
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
De relatie ging slecht
maar haar incontinentie
was de laatste druppel...
bijna een haiku...
Oh Abba, hoe emotioneelquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
De relatie ging slecht
maar haar incontinentie
was de laatste druppel...
bijna een haiku...
Ik heb de ziel van een dichterquote:
Hou op! Ik pies in mijn broek!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Dus hij had genoeg van al dat nat
En zei "Schat! Ik ben het zat!"
En legde het toen aan met een puppel.
Wilde net zeggen: En nu een limerick sil vous plaitquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:02 schreef Muis006 het volgende:
Of in een andere vorm:
De vrouw had vaak last van wat druppels
Vooral tijdens sprongen en huppels
Haar vent vond het vies
Vooral bij haar nies
En vluchtte toen snel naar de puppels
Dankjewel, en ik uitte hierbij een luide *snort*-lachquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou op! Ik pies in mijn broek!![]()
Hoe toepasselijk!
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Dus hij had genoeg van al dat nat
En zei "Schat! Ik ben het zat!"
En legde het toen aan met een puppel.
Hoeveel crackers, Shining?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lijstje:
O: brinta met banaan (laat ontbijt om 11:30)
L: crackers met appelstroop en kipfilet
T: eventueel nog wat optimel
D: pasta met veel groente
Nog geen crackers tot op hedenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel crackers, Shining?
Het klinkt zo weinigMaar wel supernetjes snoeploos enzo!
Zin in vanavond?
De schranspartij die je gaat houden omdat je overdag zo weinig eetquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nog geen crackers tot op heden. Ik voel me de laatste tijd zo rot, energie- en futloos, zit me allerlei ziektebeelden in m'n hoofd te halen en ben nu misselijk van de spanning.. baal een beetje van mezelf
wel goed voor de lijn
![]()
En wat is er vanavond?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De schranspartij die je gaat houden omdat je overdag zo weinig eet![]()
Ik weet niet wat Greys bedoelt
Oh mijn god! Ik had gewoon heel even het idee dat het vrijdag wasquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nog geen crackers tot op heden. Ik voel me de laatste tijd zo rot, energie- en futloos, zit me allerlei ziektebeelden in m'n hoofd te halen en ben nu misselijk van de spanning.. baal een beetje van mezelf
wel goed voor de lijn
![]()
En wat is er vanavond?
Hahaquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh mijn god! Ik had gewoon heel even het idee dat het vrijdag was![]()
![]()
En dat vanavond X-factor kwam dus![]()
Ik wilde al bijna in het XFA subforum gaan blèren dat ik er zin in had![]()
![]()
Ik ben ook niet helemaal mezelf lately, zoals je merkt!
Heb je al een dagelijks bruistablet Supradyn forte Energy geprobeerd? Misschien helpt het? Mij nog niet heel erg, maar ik ben er pas net mee begonnen
Ook niet echt veel tochquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:55 schreef Muis006 het volgende:
Mijn lijst tot nu toe:
O: 2 eierkoeken (jahahahaha!)
L: 2 gekookte eitjes op brood
En verder:
D: weet ik niet, maar iig iets zonder ei
S: sportschool (cardio/kracht)
Maar hoe moet ik mezelf dan een doel stellen? Of hoeft dat ook niet per sé.quote:Op woensdag 11 maart 2009 07:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jeej![]()
@JJH: welkom. Je hoeft trouwens niet perse een weegschaal te kopen, als je die nog niet hebt. Het is eigenlijk verstandiger om de spiegel en een meetlint te gebruiken als maat voor gewichtsverlies.
Nee inderdaad, ik heb het net door de caloriechecker gegooid en ik kom op 650 kcal, en daar zit mijn sinaasappelsap bij inbegrepenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ook niet echt veel toch? Maar goed idee, ik ga ook even een eitje koken. Veel lekkerder dan kipfilet
.
Wát? Heeft Greys een navelpiercing?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga trouwens aanstaande zaterdag een navelpiercing laten zetten! Alvast een verjaardagscadeautje van mijn beste vriendin. Ik ben er best nerveus voor. Jij hebt toch ook een piercing, vertel me alsjeblieft dat het meevalt
![]()
Toch maar beter opletten, als zelfs een sporadische bezoeker als ik het weetquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wát? Heeft Greys een navelpiercing?.
En ik maar denken dat ik alles al van haar wist.
Ik houd er ook niet van hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik was zwaar beledigd toen iemand eens zei dat ze me een type voor een navelpiercing vond..
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Kun je vragen, maar ik betwijfel het.
Je mag ter compensatie mijn slagroomklopding wel hebben hoor, gebruik ik toch nooit.
Was het maar vast vrijdag...quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh mijn god! Ik had gewoon heel even het idee dat het vrijdag was![]()
![]()
En dat vanavond X-factor kwam dus![]()
Ik wilde al bijna in het XFA subforum gaan blèren dat ik er zin in had![]()
![]()
Ik ben ook niet helemaal mezelf lately, zoals je merkt!
Je had een keer een foto gepost van een vakantie! Het was geen close-up ofzoquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:21 schreef Greys het volgende:
Shining, ik heb mijn navelpiercing al zeker tien jaar als het niet langer is, maar wat ik echt nog zéker weet is dat het prikken er van ontzettend meeviel! Ik ben een weekdier wat betreft pijn en als ik het aan kan, kan iedereen het!Serieus. Gewoon even wegkijken als hij prikt en voordat je ook maar 'auw' kunt denken is de prik alweer over.
Vik, ik heb een lieflijk roze bloemetje als piercing, dus het is wel een navelpiercing-op-zijn-Greys!
(Al verbaas ik me er ook over dat Shining het weet! Ik heb hier volgens mij nog nooit mijn blote buik gepost?)
Ik stem toch meer voor vrijdag! Dan is de eerste cursusdag geweest, hebben we het bezoek achter de rugquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Was het maar vast vrijdag...
Of avond, daar zou ik ook wel genoegen mee nemen.
Den Haagquote:
Bah... dan zou ik ook voor vrijdag stemmen ja.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik stem toch meer voor vrijdag! Dan is de eerste cursusdag geweest, hebben we het bezoek achter de rugen dan heb ik WEEKEND.
Bij deze meld ik me al af voor morgen, ik ben de hele dag computerloos....(denk ik). 5 uur les en 6 uur reizen.
Ik ben niet sociaalquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Bah... dan zou ik ook voor vrijdag stemmen ja.
Maareh, wat is er zo vreselijk aan bezoek?
Op zich heb ik wel zin in m'n opleiding, maar elke week naar Den Haag is zoooooo veeeerrr.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En ik begrijp dat het niet leuk gaat zijn in Den Haag
Ik sta vier dagen per week om 6.20 opquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
Op zich heb ik wel zin in m'n opleiding, maar elke week naar Den Haag is zoooooo veeeerrr.
En ik moet om 6.20 uur opstaan. Wat een goddeloos uur is, want normaal sta ik pas om 7.40 op
Dat van dat stofzuigen vergeven ze je vast wel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:42 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben niet sociaalEn ik had eigenlijk moeten stofzuigen gisteren. En en en...het zijn niet mijn vrienden die komen.Ze zijn wel heel aardig enzo, maar gewoon. Me no likey bezoek.
Ik zie wel dat m'n vriend voor 10 euro lekkers heeft gekocht, dus ik ben benieuwd
Mijn moeder elke werkdag om 5.45quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik sta vier dagen per week om 6.20 op
Echt, ik ga helemaal kapot als ik dat doequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Arme jij...quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja mijn moeder kwam vanochtend om 8.30 binnen: moet jij niet studeren?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:55 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Echt, ik ga helemaal kapot als ik dat doe. Ik vind het al asociaal vroeg als ik om half 9 op moet staan. Wat een ritmeverschillen.
Hoe laat ga je dan naar bed?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:57 schreef Tinkepink het volgende:
Ik sta ook voor 6 uur op en mijn man nog eerder. Je raakt er aan gewend.
Tussen 21.30 en 23.30 uur. Het hangt er een beetje vanaf hoe moe ik ben en of ik veel te doen heb. Maar ik ben nooit een nachtmens geweest, dus het gaat me relatief makkelijk af.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hoe laat ga je dan naar bed?
Als je kinderen hebt is het natuurlijk anders, dan hoef je niet alleen jezelf op tijd de deur uit te hebben.
Hm, die 2 uur schelen dan wel weer veel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:59 schreef Goodbye het volgende:
Mijn ochtendritueel is vooral haasten!Ik leg 's avonds al van alles klaar (inclusief kleren, sieraden, welke make up ik ga gebruiken
), was tegenwoordig 's avonds mijn haar zodat ik het 's ochtends niet hoef te fohnen e.d.
Maargoed, in ruil daarvoor ben ik tegenwoordig om vijf uur thuis in plaats van zeven uur. Het liefst heb ik een baan in mijn eigen woonplaats, maar dat is gewoon niet te doen (durrep).
Dat heb ik dus ook. Ik HAAT vroeg opstaan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind om 7.45 opstaan al vroegIk hou van de avond
![]()
Ik ben ook a-productief in de ochtend, als ik om half 10 opsta op een vrije dag doe ik tot half 12 ofzo ook meestal geen huiswerkEr komt niks uit mn vingers, terwijl ik 's avonds makkelijk tot laat door werk
Ik kan ook vrij makkelijk op staan, vooral omdat ik 'moet' (ik word opgepikt door een collega). Op zijn vrije dag wanneer ik met het OV moet sta ik dan ook later opquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hm, die 2 uur schelen dan wel weer veel.
Wel knap dat je 's ochtends vroeg in staat bent om te haasten. Als ik dat moet krijg ik echt een vreselijk ochtendhumeur, dan moet vriendje het ontgelden.Dan beter nog vroeger opstaan en lekker rustig aan doen.
Dat scheelt wel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Tussen 21.30 en 23.30 uur. Het hangt er een beetje vanaf hoe moe ik ben en of ik veel te doen heb. Maar ik ben nooit een nachtmens geweest, dus het gaat me relatief makkelijk af.
+1 mijn wekker gaat om 7 uur als ik om 8:30 de deur uit gaquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hm, die 2 uur schelen dan wel weer veel.
Wel knap dat je 's ochtends vroeg in staat bent om te haasten. Als ik dat moet krijg ik echt een vreselijk ochtendhumeur, dan moet vriendje het ontgelden.Dan beter nog vroeger opstaan en lekker rustig aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |