Oh, een gourmetstel en friteuse zijn hier ook aanwezig!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:29 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, gaan we overbodige elektrische keukenapparatuur opnoemen?Komt mijn lijstje
:
- staafmixer
- 2 normale mixer + deegmixer
- 2 broodbakmachines
- 1 kleine keukenmachine
- 1 grote keukenmachine
- 1 blender
- 1 patatsnijder
- 1 tostiapparaat
- 1 elektrische grillpan
- 1 elektrische wok
- 1 eierkoker
- 1 ijsmachine
- 2 gourmetsets
- 1 fondueset
- 2 friteuses
- 1 sapcentrifuge
- 1 elektrische poffertjespan
En volgens mij ben ik zelfs nog wat vergetenDe waterkoker(s) ed. heb ik er maar even buiten gelaten
Graagquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik schijn erg goeie brieven te schrijven (volgens oa mijn arbeidscoach) dus als je nog hulp nodig hebt mag je me wel even pm'en.
Oke, dan ga ik opzoek naar de goedkoopste staafmixerquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon een simpele nemen. Tierelantijntjes heb je niet nodig, want je hebt al een normale mixer.
Ohja, we hebben ook nog twee wafelijzersquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:33 schreef Syrena het volgende:
Gourmetstel, fondeustel, twee frietpannen, en een paellapan (kerstpakket).
De broodbakmachine heb ik alweer verkocht. Ik wil wel nog steeds een wafelijzer en een poffertjespan![]()
Tosti-ijzer heb ik bij mijn ouders laten staan.
Niet dé goedkoopste, want ik heb een heel goedkope (gekregen) en daar kom ik nog niet eens mee door een tomaat.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik opzoek naar de goedkoopste staafmixer
Doe maar een normale van een bekend merk. Ik heb ook een merkstaafmixer (weet alleen even niet meer welk merk) en die gaat al 10 jaar mee. Zó duur zijn ze niet gelukkig.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik opzoek naar de goedkoopste staafmixer
Ja hee, gaan we pannen nu ook al meerekenen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:35 schreef Ewelina het volgende:
Oh, de enige keer dat ik een cake gemaakt heb, heb ik m'n beslag in de blender gekieperd omdat ik geen mixer heb. Keukenapparatuur hier in huis: grillpan, wok, nog aantal normale pannen, waterkoker, combimagnetron en blender.
Ik kreeg er net al advies over van mijn mamaquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niet dé goedkoopste, want ik heb een heel goedkope (gekregen) en daar kom ik nog niet eens mee door een tomaat.
Wij ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja hee, gaan we pannen nu ook al meerekenen?
Ik heb twee koelkasten, hoe vind je die
Ik ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb er ook 2! (had er al 1 en er zit er standaard 1 in de woning). Plus nog een aparte vriezerquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik woon alleen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:41 schreef Goodbye het volgende:
Ja, maar jullie wonen in hele huishoudens, ik woon alleen samen met m'n vriend
Is die niet van de HEMA?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik heb deze [ link | afbeelding ]: goedkoop en bevalt me prima.![]()
Verder heb ik een antieke mixer, een broodrooster en een ijsmachine. That's it geloof ik.
Een friteuse lijkt me wel wat, maar ik geloof niet dat ik veel behoefte heb aan een electrische poffertjespan.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Mooi lijstje.
Edit: Mits het "iets kleins" niet een klein mokkapuntje of kapsalonnetje is.
Ik ben allenig met mijn pappa en mamma. En mijn mamma is geen keukenprinses dus mijn vader en ik zijn de enigen die die spullen gebruiken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:41 schreef Goodbye het volgende:
Ja, maar jullie wonen in hele huishoudens, ik woon alleen samen met m'n vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |