abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:31:07 #101
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66927150
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:28 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik zie een nieuw Tell Sell product!

I've lost 5 pounds in one week, without exercise
'Buy this special keyboard, with adjustable weighted keys, and type your way to the body of your dreams! Only today, for a special price!!'
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:31:59 #102
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66927176
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:28 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Precies. Nu vraag ik me af hoeveel calorieen je ermee verbrandt .
met zulke korte posts schiet je niet veel op, natuurlijk....hup, doortypen jij!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_66927201
Ik heb mijn lijstjes al twee keer ingetypt, nu moet ik wel afvallen!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_66927329
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:31 schreef Abbadon het volgende:

[..]

met zulke korte posts schiet je niet veel op, natuurlijk....hup, doortypen jij!
LalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalal

Dat was toch zeker 30 keer control-v.... 30 x 0.001 calorie - toch maar weer 0.030 calorieen verbrand!
pi_66927341
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:31 schreef Abbadon het volgende:

[..]

'Buy this special keyboard, with adjustable weighted keys, and type your way to the body of your dreams! Only today, for a special price!!'
Ik zeg: op de markt brengen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:41:02 #106
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66927451
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

Dat was toch zeker 30 keer control-v.... 30 x 0.001 calorie - toch maar weer 0.030 calorieen verbrand!
CTRL-V???? Als je je er zo makkelijk vanaf maakt, dan vrees ik dat het niets gaat worden met je....ik ben diep, diep teleurgesteld...

Soms vraag ik me af in wat voor wereld we leven?! Je doet je best, probeert mensen oprecht te helpen en in ruil daarvoor lopen ze de kantjes ervan af...

pi_66927580
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:41 schreef Abbadon het volgende:

[..]

CTRL-V???? Als je je er zo makkelijk vanaf maakt, dan vrees ik dat het niets gaat worden met je....ik ben diep, diep teleurgesteld...

Soms vraag ik me af in wat voor wereld we leven?! Je doet je best, probeert mensen oprecht te helpen en in ruil daarvoor lopen ze de kantjes ervan af...

Ik schaam me diep... Ik zal gewichtjes aan mijn vingers binden, voor straf.
pi_66927583
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 08:41 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
O: 30 gram special K met 100 ml vanilleyoghurt
L: 30 gram special K met 100 ml vanilleyoghurt
T: rode salade van paprika & tomaat
D: mie met paddestoelen en gehakt (beetje rare combi, maar het gehakt moet op )
Als je het gehakt aanmaakt met sojasaus, er kleine balletjes van draait en die door sesamzaad haalt lijkt het me juist een prima combi met mie en paddo's.

Is de vanilleyoghurt suikervrij en mager?
Zijn dit wel genoeg kcals, of heb je dat niet uitgerekend?
pi_66927602
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Vandaag:
O: Brinta
T: boterham met sandwich spread
L: 2 boterhammen met appelstroop
T: weer een boterham met sandwich spread
D: aardappels, bio-saucijsje (ws geen hele), broccoli
T: misschien nog iets kleins na m'n sportles
Mooi lijstje.
Edit: Mits het "iets kleins" niet een klein mokkapuntje of kapsalonnetje is.

[ Bericht 6% gewijzigd door vergeetmewelletje op 11-03-2009 11:01:05 ]
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:53:19 #110
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66927774
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:45 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ik schaam me diep... Ik zal gewichtjes aan mijn vingers binden, voor straf.
fijn weet je, ik doe dit niet voor mezelf...ik doe dit voor jou...
pi_66927794
Ow ja...Lijstjes... Ga ik maandag weer mee beginnen...( Ik heb een aanloopje nodig...eerst mn kasten leeg maken! )
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:54:31 #112
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66927806
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 09:40 schreef Muis006 het volgende:
Co is geband he!

48 uur.

Edit: voor ik ook geband word een disclaimer

Dit is gewoon een algemene opmerking en niet iets dat ik uit naam van Co moest zeggen
Tss. Iets met leven en laten leven.
Prrrrr
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:56:18 #113
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66927858
Wat goed van je zoon Vamp! Is ie zelf ook zo serieus erin?
Prrrrr
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:09:59 #114
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66928231
Trouwens, ik moest van Co even zeggen dat ze nu zit te ontbijten met koffie en appeltaart en dat jullie haar voor het recept kunnen mailen op:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[/recalcitrant]
pi_66928415
Co geband? Nouja, kan ze fijn beginnen de administratie weer op te starten ik verheug me ook al zó op dat klusje deze maand De straf van alle bonnen in een doos en facturen in de map stoppen en er verder het hele jaar nooooit meer naar omkijken...

WB Vamp! Ga je nog in het lijstje?
pi_66928574
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:15 schreef Laureline het volgende:
Co geband? Nouja, kan ze fijn beginnen de administratie weer op te starten ik verheug me ook al zó op dat klusje deze maand De straf van alle bonnen in een doos en facturen in de map stoppen en er verder het hele jaar nooooit meer naar omkijken...

Zalig Als ik ooit op straat kom te staan ga ik dat erbij doen. Breng mij uw doos en ik breng u orde

Ik spaar het mijne ook altijd op, en dan ga ik aan de gang, en dan ben ik zo klaar met opbergen. Maar ik heb dus geen eigen bedrijf. En mijn vingers jeuken als ik de papierrommel bij m'n vriend op de kamer zie liggen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66928579
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Als je het gehakt aanmaakt met sojasaus, er kleine balletjes van draait en die door sesamzaad haalt lijkt het me juist een prima combi met mie en paddo's.

Ja, magere vanilleyoghurt en suikervrij . Vind ik erg lekker altijd.

Gehakt doe ik idd met sojasaus, alleen heb ik geen sesamzaad . Meestal doe ik bij Mie iets van kip of kalkoenblokjes, dus dit is weer eens wat anders.

Geloof niet dat het erg veel kcals zijn idd vandaag.. maar heb het niet uitgerekend, geen zin in .
pi_66928588
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:56 schreef mspoez het volgende:
Wat goed van je zoon Vamp! Is ie zelf ook zo serieus erin?
Hij ziet het vooral als eindelijk iets kunnen gaan doen... beetje uitdaging ipv zitten vervelen
pi_66928614
Ik spaar het wel maar maximaal een maand op, meer past er niet in het laatje waar ik het ingooi.
En rekeningen die ik nog moet betalen liggen voor het computerscherm.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66928634
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:15 schreef Laureline het volgende:

mmm...j a da's misschien wel een goed idee...Moek daar nog steeds voor bij Troel zijn?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 maart 2009 @ 11:31:52 #121
163650 Greys
pi_66928935
One eierkoek in tha pocketsnavel

Ik kom vanavond weer een lijstje posten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66929016
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Zeg, dit is echt een schrikbarend lijstje Alleen het avondeten is OK, maar op de rest komt een mens toch niet de dag door? 100 ml yoghurt?

Zit niet te miepen over die weegdag en ga normaal eten, zeg
pi_66929071
Lijst voor vandaag:
O: grote bak magere yoghurt met blauwe-bessenprut
T: sinaasappel, kiwi
L: broodje paprikapuree
T: bakje noten, paar stukjes gedroogde mango
T: avocado
T: broodje paprikapuree
S: spinnen
D: sperziebonen met dip

En nu ga ik de hele dag keihard werken. Ik groet u
pi_66929242
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zeg, dit is echt een schrikbarend lijstje Alleen het avondeten is OK, maar op de rest komt een mens toch niet de dag door? 100 ml yoghurt?

Zit niet te miepen over die weegdag en ga normaal eten, zeg
zo erg is het toch niet ? Ik eet nog een salade tussendoor. Overigens eet ik als lunch iets meer bedacht ik net, 200 ipv 100 ml yoghurt.

edit: verkeerde smiley
pi_66929258
Ik ben een sollicitatiebrief aan het schrijven. Gaat niet lekker
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:47:12 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66929443
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:41 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben een sollicitatiebrief aan het schrijven. Gaat niet lekker
Ik schijn erg goeie brieven te schrijven (volgens oa mijn arbeidscoach) dus als je nog hulp nodig hebt mag je me wel even pm'en .
Niet meer actief op Fok!
pi_66929482
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:09 schreef Abbadon het volgende:
Trouwens, ik moest van Co even zeggen dat ze nu zit te ontbijten met koffie en appeltaart en dat jullie haar voor het recept kunnen mailen op:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[/recalcitrant]
Coooooooooo! Zal ik je mijn oude inlog mailen en dat je dan via Ntunnel inlogt?
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:50:28 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66929543
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:09 schreef Abbadon het volgende:
SPOILER

[/recalcitrant]
En is het nu de bedoeling dat één van ons straks namens jou gaat posten hier? .

En ontbijt met koffie en appeltaart . Co kan nog niet 1 dag zonder ons, dat blijkt maar weer .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:52:12 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66929594
'Tentsteden' doemen massaal op in VS

Jeetje, wat klinkt dat apocalyptisch. Amerikanen die in tenten moeten wonen .
Niet meer actief op Fok!
pi_66929631
Ontopique!

O: Brinta
T: Sneetje pindakaas
L: Twee sneetjes pindakaas
T: Evergreen (appels waren op. Ik probeer het zonder, maar ik denk dat ik tegen 3 uur omkukel)
D: Korma
T: Iets lekkers bij de thee
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:54:02 #131
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66929650
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En is het nu de bedoeling dat één van ons straks namens jou gaat posten hier? .

En ontbijt met koffie en appeltaart . Co kan nog niet 1 dag zonder ons, dat blijkt maar weer .
Ik had even een 'I am Spartacus'-momentje
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:54:32 #132
236335 neen
schone schijn
pi_66929660
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:52 schreef Viking84 het volgende:
'Tentsteden' doemen massaal op in VS

Jeetje, wat klinkt dat apocalyptisch. Amerikanen die in tenten moeten wonen .
Whehehe, allemaal kampers daar.

Ik kom net bij de tandarts vandaan en heb wederom geen gaatjes, maar dat is logisch.
het lijkt niet wat het is
pi_66929738
Ik heb weer last van WOG vandaag. Gisteren ook al. En ik werk nog maar 3 dagen per week
Ik heb echt te weinig werk. Alles is al gedaan.

Mijn collega is nog steeds ziek, zal ik haar postvak eens uitmesten?
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:57:21 #134
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66929756
Zo, alle verzekeringsshit is afgehandeld. Geen geld meer over, maar in elk geval ook geen deurwaarders aan m'n deur straks .

Mag ik overigens zeggen dat ik het echt beláchelijk vind dat ik 100 euro moet neertellen voor een bezoek van hoogstens 5 minuten aan het ziekenhuis om een moedervlek te laten controleren? . Echt.

Maar nu even een bakje cruesli en dan hard aan de studie!
pi_66930030
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:54 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ik had even een 'I am Spartacus'-momentje
!

Even een vraagje. Zelfgemaakte soep pureren, gaat dat met zo'n eenvoudige handmixer of moet ik daar een staafmixer voor aanschaffen
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 11 maart 2009 @ 12:08:43 #136
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66930127
Proberen, GB, dan weet je het. Ik doe het zelf met mijn staafmixer, maar goed, ik heb dan weer geen gewone!
Prrrrr
pi_66930191
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:08 schreef mspoez het volgende:
Proberen, GB, dan weet je het. Ik doe het zelf met mijn staafmixer, maar goed, ik heb dan weer geen gewone!
Ja, maar als het niet lukt vanavond dan heb ik dus mislukt avondeten
  woensdag 11 maart 2009 @ 12:11:23 #138
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66930213
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:05 schreef Goodbye het volgende:

[..]

!

Even een vraagje. Zelfgemaakte soep pureren, gaat dat met zo'n eenvoudige handmixer of moet ik daar een staafmixer voor aanschaffen
Als je geen staafmixer hebt, kun je het ook door een zeef gooien en het door de gaatjes "drukken" met een soepopscheplepel. Met een gewone mixer krijg je het volgens mij niet klein genoeg. Heb je een keukenmachine?

Nog een tip voor kleine hoeveelheden: gebruik een knoflookpers!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_66930260
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:05 schreef Goodbye het volgende:

[..]

!

Een staafmixer heeft mesjes die alles aan gort snijden, een handmixer heeft dat niet. Dus ik denk niet dat het lukt, tenzij je de spullen in je soep heel heel heel gaar laat worden. En dan zul je wat meer stukjes erin hebben dan met een staafmixer.

Ik heb laatst een handmixer bijgekocht, cakebeslag wordt toch beter zo.
  woensdag 11 maart 2009 @ 12:19:20 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66930434
Ik meng m'n cakebeslag altijd met een garde Zou dat de oorzaak zijn dat m'n cakes zo laag blijven? .
Niet meer actief op Fok!
pi_66930467
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Als je geen staafmixer hebt, kun je het ook door een zeef gooien en het door de gaatjes "drukken" met een soepopscheplepel. Met een gewone mixer krijg je het volgens mij niet klein genoeg. Heb je een keukenmachine?

Nog een tip voor kleine hoeveelheden: gebruik een knoflookpers!
Nee, ik heb eigenlijk bijna niks aan machine's behalve dus zo'n eenvoudige handmixer (waarbij trouwens ook opzetstukken zitten die niet rond zijn zegmaar, zie plaatje).

Ik neem als ingredienten tomaat, paprika, ui en wortel. Vooral dat laatste zal wel lastig zijn..

pi_66930499
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:13 schreef Syrena het volgende:

[..]

Een staafmixer heeft mesjes die alles aan gort snijden, een handmixer heeft dat niet. Dus ik denk niet dat het lukt, tenzij je de spullen in je soep heel heel heel gaar laat worden. En dan zul je wat meer stukjes erin hebben dan met een staafmixer.

Ik heb laatst een handmixer bijgekocht, cakebeslag wordt toch beter zo.
Daar had ik die handmixer dus ook voor aangeschaft ooit

Misschien vanmiddag toch maar even in het winkelcentrum kijken..
pi_66930511
Ik gooi soep altijd in de blender, maar die heb je ook niet begrijp ik?

Wij hebben net allemaal lekkere dingetjes bij de Wereldwinkel gehaald. Waaronder bananenbier, ik moest gelijk aan Vik denken. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_66930558
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik gooi soep altijd in de blender, maar die heb je ook niet begrijp ik?

Wij hebben net allemaal lekkere dingetjes bij de Wereldwinkel gehaald. Waaronder bananenbier, ik moest gelijk aan Vik denken. .
Klopt!

Het enige wat ik heb is een waterkoker, koffiezetapparaat en een handmixer Oja, en een tosti ijzer
  woensdag 11 maart 2009 @ 12:23:08 #145
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66930566
Gaat je niet lukken denk ik Goodbye. Een mogelijkheid is nog een aardappel meekoken (eventueel eerst even voorkoken) en die klein stampen met een stamppot stamper. Dan heb je wel een redelijk magere gebonden soep zonder staafmixer. Wel met harde stukjes, wat die wortel en paprika krijg je nooit klein zo.
Of je maakt gewoon een standaard groentesoep, dat kan natuurlijk ook
pi_66930616
Ik heb een blender, een staafmixer, een handmixer, een ijsmachine en lief heeft nog ergens een sapcentrifuge.
En ruimte tekort

Ik gebruik dus alleen vaak de staafmixer en af en toe de handmixer.
  woensdag 11 maart 2009 @ 12:25:34 #147
236335 neen
schone schijn
pi_66930644
Kun je het niet gewoon kleiner snijden?
het lijkt niet wat het is
  woensdag 11 maart 2009 @ 12:29:04 #148
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66930737
Oh, gaan we overbodige elektrische keukenapparatuur opnoemen? Komt mijn lijstje :
- staafmixer
- 2 normale mixer + deegmixer
- 2 broodbakmachines
- 1 kleine keukenmachine
- 1 grote keukenmachine
- 1 blender
- 1 patatsnijder
- 1 tostiapparaat
- 1 elektrische grillpan
- 1 elektrische wok
- 1 eierkoker
- 1 ijsmachine
- 2 gourmetsets
- 1 fondueset
- 2 friteuses
- 1 sapcentrifuge
- 1 elektrische poffertjespan
En volgens mij ben ik zelfs nog wat vergeten De waterkoker(s) ed. heb ik er maar even buiten gelaten
pi_66930758
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:23 schreef Tinkepink het volgende:
Gaat je niet lukken denk ik Goodbye. Een mogelijkheid is nog een aardappel meekoken (eventueel eerst even voorkoken) en die klein stampen met een stamppot stamper. Dan heb je wel een redelijk magere gebonden soep zonder staafmixer. Wel met harde stukjes, wat die wortel en paprika krijg je nooit klein zo.
Of je maakt gewoon een standaard groentesoep, dat kan natuurlijk ook
Grmpf. Dan zo maar even naar de blokker.

Wat raden jullie aan? (voor ik met het verkeerde thuiskom, daar ben ik een held in )
  woensdag 11 maart 2009 @ 12:30:33 #150
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66930780
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:29 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Grmpf. Dan zo maar even naar de blokker.

Wat raden jullie aan? (voor ik met het verkeerde thuiskom, daar ben ik een held in )
Gewoon een simpele nemen. Tierelantijntjes heb je niet nodig, want je hebt al een normale mixer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')