Ik ben zo verschikkelijk gek op die enórme talenknobbel van jouquote:
Ik hoor daar echt zo'n kakkerig stemmetje bijquote:
Ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
Wie is er trouwens begonnen het tot nu toe zo goed als volledige ontopic topic om zeep te helpen?
Ik vond het ook niet erg hoor. Vooral niet omdat ik zelf daarna net zo hard offtopic gingquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:34 schreef Syrena het volgende:
Ik werd al bruut verlinkt zag ik net![]()
maar ik moest zo lachen om dat topic, ik moest het gewoon delen
![]()
Hoi!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:48 schreef vamperotica het volgende:
Vampje komt zich ook voorzichtig weer melden
Ik ben er weerquote:
Echt handig gaat het nog niet, maar ik ben toch weer een beetje begonnen met bodypump, want er zit weer 2,5 kilo bij!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben er weer, want ik was douchen.
Hey Vamp. Mag je al sporten met je been, of is dat echt nog not-done?
Nee hoor, ik vond het wel grappigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:55 schreef BlaatschaaP het volgende:
[ totaal oninteressant verhaal ]. Hallo!
Slank het heerlijk avondje in #352 Pepernoten schranzenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb me eerder gemeten maar weet bij hemel niet meer wanneer, heb het hier gepost maar niet opgeslagen op de pc *dóh* stom!
bovenbeen: 54
kuit: 38
heup: 90
buik:90
taille: 81
borst: 97
Dankjequote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond het wel grappig.
Huh? hoe heb je dat zo snel gedaan??quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:18 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Slank het heerlijk avondje in #352 Pepernoten schranzen
Ik ken het "omg ik mag niet lachen want dan voelen ze zich vast beledigd"-syndroomquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dankje. Ik voelde me daar namelijk een volslagen debiel.
Ik heb op Google gezocht met de zoektermen 'Fok!', 'uniekhoorn', 'Slank' en 'meten'. En geen dank. Echt goeie resultaten!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Huh? hoe heb je dat zo snel gedaan??
Heel erg bedankt!Leuk om te zien dat het toch echt wel goed gaat.
Haha, ben ik blij mee Blaat,dank je wel!
Slank het heerlijk avondje in #352 Pepernoten schranzenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:23 schreef Muis006 het volgende:
Blaat, zou je ook op kunnen zoeken of ik mijn maten ergens heb gegeven? Ik kan het briefje niet meer vinden waar ik het op heb geschreven.
al gevonden
Kuit was het Muis, Kuit. Met een i ertussen!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:30 schreef Muis006 het volgende:
Kut nu heb ik geen meetlint hier op mijn kamer liggen
Sorry Eliesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kuit was het Muis, Kuit. Met een i ertussen!
Goedzooquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:32 schreef Muis006 het volgende:
Sorry Eliesik heb het meteen veranderd!
Ik heb geen idee hoeveel werk je nog moet doen... meestal als ik vastzit of geen zin meer heb (dat komt bij mij meer voorquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:42 schreef kwakveense het volgende:
en werkgroep die ik moet geven moregn om 11 uur (college eigenlijk) voorbereiden
Don't know ? Was wel een soort van trotsquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:57 schreef ElisaB het volgende:
Is dit het nieuwe lijstjesposten?
En terechtquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Don't know ? Was wel een soort van trots
Ow ja, dan wordt het wel eens tijd. Hup, hup, naar bed jij!quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:01 schreef uniekhoorn het volgende:
En nu ben ik al 21 uur wakker en ga lekker slapen
Slaap lekker Elisa en iedereen die meeleest enzo
Koffie? ieuwquote:Op woensdag 11 maart 2009 01:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, dan wordt het wel eens tijd. Hup, hup, naar bed jij!
Ik drink nog even een bakje koffie en doe zo het licht wel uit
quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:31 schreef kwakveense het volgende:
het is AF. O M G
volgens mij wordt t een leuk college.... jeuj.
nu rap slapen...
Jeejquote:Op woensdag 11 maart 2009 01:31 schreef kwakveense het volgende:
het is AF. O M G
volgens mij wordt t een leuk college.... jeuj.
nu rap slapen...
Hihihihi sorry!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:34 schreef Syrena het volgende:
Ik werd al bruut verlinkt zag ik net![]()
maar ik moest zo lachen om dat topic, ik moest het gewoon delen
![]()
Altijd beter dan dat ik paaseitjes deel met jullie toch?
Ik ga naar bed, vandaag de andere helft van het zakjes Jus-Met-Uitjes gemaakt en ja, ik ben er echt allergisch voor. Auw. 32% gedroogde uienpoeder.
Morgen:
O: Brinta
T: ?
L: ?
T: ?
D: Korma met vegastukjes, wortel & bloemkool
?= ik had eigenlijk *nu* brood moeten smeren maar ik heb besloten dat ik morgen op het werk eet. OF vroeg opsta, mijn haar was en krul en dan toch boterhammen smeer.
Ja, ik las het. En ik was het niet met je eens, met jequote:Op woensdag 11 maart 2009 08:52 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
DaD, je hebt een boekendiscussie gemist gisteravond.
Wat is het heerlijk weer. Zo douchen en kamer opruimen
. Ik ga vandaag een paar keer een kwartiertje oefenen met Mark
. Hoef pas maandag weer naar het revalidatiehuis.
Haha, ik vind Constantijn Huygens echt een dikke opschepper en De Zeestraet vond ik gewoon niet te lezen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik las het. En ik was het niet met je eens, met jeConstantijn Huygens
.
.
Middeleeuwen
, zul je bedoelen!
* Greys steekt vinger op!quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:08 schreef misteriks het volgende:
OMG die TT
wie durft hier toe te geven dat z'n frans lachwekkend slecht is?
groetjes en veel plezier hier van 'n normaal gezien niet muggenzifter, maar bij zoooo'n draak van n frans dan weer wel :p
Zeggen dat je het mee naar huis neemt en het thuis aan iemand voeren? Maar dan moet je wel standaard een bakje meenemen. Zul je zien, zodra je dat doet, nooit meer gebakquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:15 schreef skadhd het volgende:
Goeiemorgen.
Ik duik er even tussen. Was 8 kg afgevallen..In december weer 2 kg aangekomen en t lukt me maar niet om weer braaf te gaan lijnen. Dus ik ga nu voor de laatste 4 kg eraf.
Ik werk samen met maar 2 mensen meestal overdag, wat nou als er iemand heel lief dus 3 gebakjes meeneemt?
Ik vind het dan zooo lullig om nee te zeggen.
Haha. Ik heb op een Amerikaans forum gelezen en daar kwam ik ook foto's tegen en toen had ik wel echt zoiets van : IEWWWWWWWWW *snel wegklikken*. Ik heb echt een práchtig litteken, mooi rond m'n oorschelp. Zag op dat andere forum een foto van een litteken dat veel verder omhoog liep en er zaten ook nog eens nietjes, huuquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:36 schreef Syrena het volgende:
[..]
Zeggen dat je het mee naar huis neemt en het thuis aan iemand voeren? Maar dan moet je wel standaard een bakje meenemen. Zul je zien, zodra je dat doet, nooit meer gebak![]()
Vik> Wat schetigIk lees je blog ook trouw trouwens. En die foto van je litteken valt heel erg mee, ik zat al met 1 dichtgeknepen oog toen ik 'm ging openen
Nietjesquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha. Ik heb op een Amerikaans forum gelezen en daar kwam ik ook foto's tegen en toen had ik wel echt zoiets van : IEWWWWWWWWW *snel wegklikken*. Ik heb echt een práchtig litteken, mooi rond m'n oorschelp. Zag op dat andere forum een foto van een litteken dat veel verder omhoog liep en er zaten ook nog eens nietjes, huu![]()
.
Voor posten namens een kloon. Wat ze niet eens deed, want SHE was weg voordat ze haar mail kon doorgeven, het is dat Co zich later herinnerde wat dat mailadres was. En dat neerzette.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Co geband? Wat is dat voor belachelijks?
beidequote:Op woensdag 11 maart 2009 09:55 schreef Muis006 het volgende:
Wow, goed Abba! Sport je erbij of is het alleen verandering van je eetpatroon?
Niiice! Ik ben trots op jequote:Op woensdag 11 maart 2009 10:02 schreef Abbadon het volgende:
[..]
beide2x per week hardlopen, 3x per week pushups en situps e.d....chips en drop enzo radicaal de deur uitgegooid...brood en pasta en dergelijke wat verminderd ten faveure van groente...eigenlijk is het heel makkelijk
weet je...ik eigenlijk ook wel een beetje op mezelfquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niiice! Ik ben trots op je![]()
En nu neem ik even afscheid van het topic, want het is studietijd
doei
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:40 schreef Muis006 het volgende:
Co is geband he!
48 uur.
Edit: voor ik ook geband word een disclaimer
Nou het zag er echt horrible uit, hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nietjesnietjes zijn veel fijner dan gewone hechtingen!
ik had ook nietjes
Ikquote:Op woensdag 11 maart 2009 01:08 schreef misteriks het volgende:
wie durft hier toe te geven dat z'n frans lachwekkend slecht is?
Ik zag het net! Leuk, ben benieuwd hoe het hem bevalt!quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:14 schreef vamperotica het volgende:
Mijn frans is trouwens ook horrible!
Laatst dochterlief proberen te overhoren...Leek nergens op!
Dat wordt straks wat als ik zoonlief moet gaan helpen!
Mini_Rulez....Hij gaat voor TTO!
nee hoor...daar wordt je vast heel slank van enzo...quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:21 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb cactusthee.
Compleet nutteloze mededeling, maar toch.
Hm, als dat een graadmeter is voor hoe serieus die school het tweetalige onderwijs als geheel opzet dan komt het vast wel goed.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:21 schreef vamperotica het volgende:
Ja, ikook.... Gister bij het inschrijven grapte ze al dat ze 'm op de CITO score iig niet konden weigeren. ( er waren dit jaar, geloof ik, trouwens maar 8 leerlingen met die score, landelijk gezien...)
Wel leuk om te zien dat ze het serieus aanpakken... Met dochterlief was het hup inschrijven en de brief dat ze toegelaten was afwachten... Nu kreeg ie nu al een gesprekje, moest ie thuis wat vragen beantwoorden en mailen en dan krijgt ie straks nóg een intakegesprekje van ongeveer een half uurtje...
Ik zie een nieuw Tell Sell product!quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee hoor...daar wordt je vast heel slank van enzo...
als je maar genoeg je best doet is alles ontopic....typen is nl ook lichaamsbeweging!
Precies. Nu vraag ik me af hoeveel calorieen je ermee verbrandtquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee hoor...daar wordt je vast heel slank van enzo...
als je maar genoeg je best doet is alles ontopic....typen is nl ook lichaamsbeweging!
'Buy this special keyboard, with adjustable weighted keys, and type your way to the body of your dreams! Only today, for a special price!!'quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zie een nieuw Tell Sell product!![]()
I've lost 5 pounds in one week, without exercise![]()
met zulke korte posts schiet je niet veel op, natuurlijk....hup, doortypen jij!quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:28 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Precies. Nu vraag ik me af hoeveel calorieen je ermee verbrandt.
LalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalalaLalalalalalalalalalalalalalalalalquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
met zulke korte posts schiet je niet veel op, natuurlijk....hup, doortypen jij!
Ik zeg: op de markt brengenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
'Buy this special keyboard, with adjustable weighted keys, and type your way to the body of your dreams! Only today, for a special price!!'
CTRL-V???? Als je je er zo makkelijk vanaf maakt, dan vrees ik dat het niets gaat worden met je....ik ben diep, diep teleurgesteld...quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Dat was toch zeker 30 keer control-v.... 30 x 0.001 calorie - toch maar weer 0.030 calorieen verbrand!
Ik schaam me diep... Ik zal gewichtjes aan mijn vingers binden, voor straf.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
CTRL-V???? Als je je er zo makkelijk vanaf maakt, dan vrees ik dat het niets gaat worden met je....ik ben diep, diep teleurgesteld...
Soms vraag ik me af in wat voor wereld we leven?! Je doet je best, probeert mensen oprecht te helpen en in ruil daarvoor lopen ze de kantjes ervan af...
Als je het gehakt aanmaakt met sojasaus, er kleine balletjes van draait en die door sesamzaad haalt lijkt het me juist een prima combi met mie en paddo's.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:41 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
O: 30 gram special K met 100 ml vanilleyoghurt
L: 30 gram special K met 100 ml vanilleyoghurt
T: rode salade van paprika & tomaat
D: mie met paddestoelen en gehakt (beetje rare combi, maar het gehakt moet op)
Mooi lijstje.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Vandaag:
O: Brinta
T: boterham met sandwich spread
L: 2 boterhammen met appelstroop
T: weer een boterham met sandwich spread
D: aardappels, bio-saucijsje (ws geen hele), broccoli
T: misschien nog iets kleins na m'n sportles
fijnquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:45 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik schaam me diep... Ik zal gewichtjes aan mijn vingers binden, voor straf.
Tss. Iets met leven en laten leven.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:40 schreef Muis006 het volgende:
Co is geband he!
48 uur.
Edit: voor ik ook geband word een disclaimer
Dit is gewoon een algemene opmerking en niet iets dat ik uit naam van Co moest zeggen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/recalcitrant]Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
Zaligquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:15 schreef Laureline het volgende:
Co geband? Nouja, kan ze fijn beginnen de administratie weer op te startenik verheug me ook al zó op dat klusje deze maand
De straf van alle bonnen in een doos en facturen in de map stoppen en er verder het hele jaar nooooit meer naar omkijken...
WB Vamp! Ga je nog in het lijstje?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Als je het gehakt aanmaakt met sojasaus, er kleine balletjes van draait en die door sesamzaad haalt lijkt het me juist een prima combi met mie en paddo's.![]()
Is de vanilleyoghurt suikervrij en mager?
Zijn dit wel genoeg kcals, of heb je dat niet uitgerekend?
Hij ziet het vooral als eindelijk iets kunnen gaan doen... beetje uitdaging ipv zitten vervelenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:56 schreef mspoez het volgende:
Wat goed van je zoon Vamp! Is ie zelf ook zo serieus erin?
mmm...j a da's misschien wel een goed idee...Moek daar nog steeds voor bij Troel zijn?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:15 schreef Laureline het volgende:
Co geband? Nouja, kan ze fijn beginnen de administratie weer op te startenik verheug me ook al zó op dat klusje deze maand
De straf van alle bonnen in een doos en facturen in de map stoppen en er verder het hele jaar nooooit meer naar omkijken...
WB Vamp! Ga je nog in het lijstje?
Zeg, dit is echt een schrikbarend lijstjequote:Op woensdag 11 maart 2009 10:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Is de vanilleyoghurt suikervrij en mager?
Zijn dit wel genoeg kcals, of heb je dat niet uitgerekend?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeg, dit is echt een schrikbarend lijstjeAlleen het avondeten is OK, maar op de rest komt een mens toch niet de dag door? 100 ml yoghurt?
Zit niet te miepen over die weegdag en ga normaal eten, zeg
Ik schijn erg goeie brieven te schrijven (volgens oa mijn arbeidscoach) dus als je nog hulp nodig hebt mag je me wel even pm'enquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:41 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben een sollicitatiebrief aan het schrijven. Gaat niet lekker
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:09 schreef Abbadon het volgende:
Trouwens, ik moest van Co even zeggen dat ze nu zit te ontbijten met koffie en appeltaart en dat jullie haar voor het recept kunnen mailen op:Coooooooooo! Zal ik je mijn oude inlog mailen en dat je dan via Ntunnel inlogt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/recalcitrant]![]()
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:09 schreef Abbadon het volgende:
Trouwens, ik moest van Co even zeggen dat ze nu zit te ontbijten met koffie en appeltaart en dat jullie haar voor het recept kunnen mailen op:En is het nu de bedoeling dat één van ons straks namens jou gaat posten hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/recalcitrant]
![]()
.
En ontbijt met koffie en appeltaart. Co kan nog niet 1 dag zonder ons, dat blijkt maar weer
.
Niet meer actief op Fok!
Ik had even een 'I am Spartacus'-momentjequote:Op woensdag 11 maart 2009 11:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En is het nu de bedoeling dat één van ons straks namens jou gaat posten hier?![]()
.
En ontbijt met koffie en appeltaart. Co kan nog niet 1 dag zonder ons, dat blijkt maar weer
.
Whehehe, allemaal kampers daar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:52 schreef Viking84 het volgende:
'Tentsteden' doemen massaal op in VS
Jeetje, wat klinkt dat apocalyptisch. Amerikanen die in tenten moeten wonen.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik had even een 'I am Spartacus'-momentje
Ja, maar als het niet lukt vanavond dan heb ik dus mislukt avondetenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:08 schreef mspoez het volgende:
Proberen, GB, dan weet je het. Ik doe het zelf met mijn staafmixer, maar goed, ik heb dan weer geen gewone!
Als je geen staafmixer hebt, kun je het ook door een zeef gooien en het door de gaatjes "drukken" met een soepopscheplepel. Met een gewone mixer krijg je het volgens mij niet klein genoeg. Heb je een keukenmachine?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
!
Even een vraagje. Zelfgemaakte soep pureren, gaat dat met zo'n eenvoudige handmixer of moet ik daar een staafmixer voor aanschaffen
Een staafmixer heeft mesjes die alles aan gort snijden, een handmixer heeft dat niet. Dus ik denk niet dat het lukt, tenzij je de spullen in je soep heel heel heel gaar laat worden. En dan zul je wat meer stukjes erin hebben dan met een staafmixer.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
!
Even een vraagje. Zelfgemaakte soep pureren, gaat dat met zo'n eenvoudige handmixer of moet ik daar een staafmixer voor aanschaffen
Nee, ik heb eigenlijk bijna niks aan machine's behalve dus zo'n eenvoudige handmixer (waarbij trouwens ook opzetstukken zitten die niet rond zijn zegmaar, zie plaatje).quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je geen staafmixer hebt, kun je het ook door een zeef gooien en het door de gaatjes "drukken" met een soepopscheplepel. Met een gewone mixer krijg je het volgens mij niet klein genoeg. Heb je een keukenmachine?
Nog een tip voor kleine hoeveelheden: gebruik een knoflookpers!
Daar had ik die handmixer dus ook voor aangeschaft ooitquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
Een staafmixer heeft mesjes die alles aan gort snijden, een handmixer heeft dat niet. Dus ik denk niet dat het lukt, tenzij je de spullen in je soep heel heel heel gaar laat worden. En dan zul je wat meer stukjes erin hebben dan met een staafmixer.
Ik heb laatst een handmixer bijgekocht, cakebeslag wordt toch beter zo.
Klopt!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik gooi soep altijd in de blender, maar die heb je ook niet begrijp ik?
Wij hebben net allemaal lekkere dingetjes bij de Wereldwinkel gehaald. Waaronder bananenbier, ik moest gelijk aan Vik denken..
Grmpf. Dan zo maar even naar de blokker.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:23 schreef Tinkepink het volgende:
Gaat je niet lukken denk ik Goodbye. Een mogelijkheid is nog een aardappel meekoken (eventueel eerst even voorkoken) en die klein stampen met een stamppot stamper. Dan heb je wel een redelijk magere gebonden soep zonder staafmixer. Wel met harde stukjes, wat die wortel en paprika krijg je nooit klein zo.
Of je maakt gewoon een standaard groentesoep, dat kan natuurlijk ook
Gewoon een simpele nemen. Tierelantijntjes heb je niet nodig, want je hebt al een normale mixer.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Grmpf. Dan zo maar even naar de blokker.
Wat raden jullie aan? (voor ik met het verkeerde thuiskom, daar ben ik een held in)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |