Oh, een gourmetstel en friteuse zijn hier ook aanwezig!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:29 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, gaan we overbodige elektrische keukenapparatuur opnoemen?Komt mijn lijstje
:
- staafmixer
- 2 normale mixer + deegmixer
- 2 broodbakmachines
- 1 kleine keukenmachine
- 1 grote keukenmachine
- 1 blender
- 1 patatsnijder
- 1 tostiapparaat
- 1 elektrische grillpan
- 1 elektrische wok
- 1 eierkoker
- 1 ijsmachine
- 2 gourmetsets
- 1 fondueset
- 2 friteuses
- 1 sapcentrifuge
- 1 elektrische poffertjespan
En volgens mij ben ik zelfs nog wat vergetenDe waterkoker(s) ed. heb ik er maar even buiten gelaten
Graagquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik schijn erg goeie brieven te schrijven (volgens oa mijn arbeidscoach) dus als je nog hulp nodig hebt mag je me wel even pm'en.
Oke, dan ga ik opzoek naar de goedkoopste staafmixerquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon een simpele nemen. Tierelantijntjes heb je niet nodig, want je hebt al een normale mixer.
Ohja, we hebben ook nog twee wafelijzersquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:33 schreef Syrena het volgende:
Gourmetstel, fondeustel, twee frietpannen, en een paellapan (kerstpakket).
De broodbakmachine heb ik alweer verkocht. Ik wil wel nog steeds een wafelijzer en een poffertjespan![]()
Tosti-ijzer heb ik bij mijn ouders laten staan.
Niet dé goedkoopste, want ik heb een heel goedkope (gekregen) en daar kom ik nog niet eens mee door een tomaat.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik opzoek naar de goedkoopste staafmixer
Doe maar een normale van een bekend merk. Ik heb ook een merkstaafmixer (weet alleen even niet meer welk merk) en die gaat al 10 jaar mee. Zó duur zijn ze niet gelukkig.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik opzoek naar de goedkoopste staafmixer
Ja hee, gaan we pannen nu ook al meerekenen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:35 schreef Ewelina het volgende:
Oh, de enige keer dat ik een cake gemaakt heb, heb ik m'n beslag in de blender gekieperd omdat ik geen mixer heb. Keukenapparatuur hier in huis: grillpan, wok, nog aantal normale pannen, waterkoker, combimagnetron en blender.
Ik kreeg er net al advies over van mijn mamaquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niet dé goedkoopste, want ik heb een heel goedkope (gekregen) en daar kom ik nog niet eens mee door een tomaat.
Wij ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja hee, gaan we pannen nu ook al meerekenen?
Ik heb twee koelkasten, hoe vind je die
Ik ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb er ook 2! (had er al 1 en er zit er standaard 1 in de woning). Plus nog een aparte vriezerquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik woon alleen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:41 schreef Goodbye het volgende:
Ja, maar jullie wonen in hele huishoudens, ik woon alleen samen met m'n vriend
Is die niet van de HEMA?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik heb deze [ link | afbeelding ]: goedkoop en bevalt me prima.![]()
Verder heb ik een antieke mixer, een broodrooster en een ijsmachine. That's it geloof ik.
Een friteuse lijkt me wel wat, maar ik geloof niet dat ik veel behoefte heb aan een electrische poffertjespan.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Mooi lijstje.
Edit: Mits het "iets kleins" niet een klein mokkapuntje of kapsalonnetje is.
Ik ben allenig met mijn pappa en mamma. En mijn mamma is geen keukenprinses dus mijn vader en ik zijn de enigen die die spullen gebruiken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:41 schreef Goodbye het volgende:
Ja, maar jullie wonen in hele huishoudens, ik woon alleen samen met m'n vriend
Ik denk dat er meer studenten zijn met een wok dan zonder hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb er ook 2! (had er al 1 en er zit er standaard 1 in de woning). Plus nog een aparte vriezer![]()
Overigens heb ik die pannen speciaal vermeld omdat niet iedereen die heeft. Zeker niet als student.
Ik ken anders een hoop mensen die er geen hebben. Grillpan is zeker niet standaard.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer studenten zijn met een wok dan zonder hoor.
Hey, goed idee! Broodbakmachines zijn ook van die dingen die op een gegeven moment 'in' waren. En er zit hier in de buurt een grote tweedehands witgoedwinkel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:47 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je waar ik bijna al mijn keukenapparatuur vandaan heb? Uit de tweedehandswinkel. Een broodrooster of andere apparaten die vaak gebruikt zijn zou ik er niet kopen maar je kunt er echt hele goede sapcentrifuges en keukenmachines kopen voor heel weinig geld.
Edit: link doet het nu wel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat me nog echt geweldig lijkt is zo'n ding:
[ afbeelding ]
Maar die zijn duur..
Je eet bijna alleen maar fruit en groente!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:58 schreef skadhd het volgende:
Dan gooi ik ook maar een lijstje erop.
O: 2 kiwi 1 nectarine
T: opkikker
L: Krentenbol
T: Appel
D: champignons en ui met gekruide kip.
T: Wss een peer.
Das nie elke dag zo. Ik eet het nu op omdat het zo'n beetje de laatste dag ik voordat ze echt te rijp zijn..quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je eet bijna alleen maar fruit en groente!
Heb je al eens geteld hoeveel kcal dit in totaal is? Dat kan toch nooit genoeg zijn?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik gooi soep altijd in de blender, maar die heb je ook niet begrijp ik?
Wij hebben net allemaal lekkere dingetjes bij de Wereldwinkel gehaald. Waaronder bananenbier, ik moest gelijk aan Vik denken..
Ik vind je ontbijt wel erg weinig hoor, zo vraag je erom dat je lichaam in de spaarstand gaat. Een hele nacht niks te eten en dan afgescheept worden met een paar kiwi's en een nectarine, dan zou ik ook geen zin meer hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:06 schreef skadhd het volgende:
[..]
Das nie elke dag zo. Ik eet het nu op omdat het zo'n beetje de laatste dag ik voordat ze echt te rijp zijn..
Normaal is mn ontbijt brood of iets van cruesli met yoghurt en eet k bij mn diner aardappels of rijst. Maar heb nu in beiden geen zin. En dat komt me wel ok uit omdat ik gister een baaldag had...
Ik zorg ervoor dat ik altijd boven de 1000 kcal blijf. Behalve dan vandaag, ben nu ff aant kijken hoeveel t is en miss dak dan toch nog wat rijst naar binnen werk
Ja! Er waren ook nog andere smaakjes, zelfs, maar die weet ik niet meer.quote:
Het lijstje voor vandaag is ook een echt dieetlijstje hoor, ik wissel 'strenge' dagen af met minder strenge, waarbij ik bijv. gewoon brood eet als lunch. Ik vind het verder geen straf om tweemaal special K te eten, vind het namelijk erg lekkerquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]Nee hoor... Waarschijnlijk wat fruit en/of een knäcker met Slankie.
PPP: ik vind het ook wat weinig, je lijstje. Daar moet je wel mee oppassen.
Waarom eet je eigenlijk precies hetzelfde als ontbijt en lunch? Als ik jou was zou ik wat uitgebreider, of iig gevarieerder, proberen te lunchen. Misschien een kop soep met flink wat groente erbij ofzo? Een gezond tussendoortje tussen ontbijt en lunch zou ook nog wel kunnen.
Oh, die heb ik ook! Alleen is mijn "mesjesding" kwijt....Kun je die los bij kopen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:06 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Yep, ik heb hem in het donkergrijs.
Foto is trouwens klikbaar.
Die heb ik nu nie echt bij de hand. Is t dan slecht als ik dat bijv vanavond nog pak inplaats van die peer? Omdat dat meer kcal zijn en k daarna alleen nog lui op de bank hang.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind je ontbijt wel erg weinig hoor, zo vraag je erom dat je lichaam in de spaarstand gaat. Een hele nacht niks te eten en dan afgescheept worden met een paar kiwi's en een nectarine, dan zou ik ook geen zin meer hebben.In een krentenbol zitten dan ook nog eens weinig vezels, dus al met al krijg je bijna alleen maar snelle koolhydraten binnen. Om over de eiwitten en het vet dat je mist nog maar te zwijgen. Voor 1 dag is het natuurlijk allemaal geen ramp, maar het lijkt me toch verstandig om ergens tijdens de dag iets anders te nemen, al is het maar 1 volkorencracker met smeerkaas ofzo.
Kokosbroodquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hooi! Lijstzors vanaf werkIk heb weer een nuttige late dag dus eet weer in de trein
![]()
O: Special K met magere melk (denk twee derde portie, haast!)
L: twee sneetjes brood met ardenner boterhamworst (was nie veel anders in huis!)
T: mona boordevol yoghurt
T2: snee brood met komijnenkaas
D: vanwege jeugdsentiment een pakje kokosbrood meegenomenper plakje valt het mee (55 kcal), maar ja, zal best veel suiker in zitten
) en dat met een paar bolletjes. Ik kon écht niks beters verzinnen
Ach het is beter dan patat of pizza
![]()
Totaal denk ik zo'n 1200 kcal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |