Mental imagequote:Op woensdag 11 maart 2009 13:17 schreef Syrena het volgende:
Er bestaat zelfs een Bananenbaren daar schenken ze bananenbier en doen onwelvoeglijke dingen met bananen. Wat mijn vriend niet wist en hij snapte dus ook niet dat de rest van de vrijgezellenparty zich er zo op verheugde. Uiteindelijk waren ze te vroeg, hebben dus alleen het bier gehad en niet de kunstjes
Waar is je groen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hooi! Lijstzors vanaf werkIk heb weer een nuttige late dag dus eet weer in de trein
![]()
O: Special K met magere melk (denk twee derde portie, haast!)
L: twee sneetjes brood met ardenner boterhamworst (was nie veel anders in huis!)
T: mona boordevol yoghurt
T2: snee brood met komijnenkaas
D: vanwege jeugdsentiment een pakje kokosbrood meegenomenper plakje valt het mee (55 kcal), maar ja, zal best veel suiker in zitten
) en dat met een paar bolletjes. Ik kon écht niks beters verzinnen
Ach het is beter dan patat of pizza
![]()
Totaal denk ik zo'n 1200 kcal.
Suiker denk ikquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Waar is je groen?![]()
Wat is er trouwens boordevol aan die Mona yoghurt? Fruit?
Kun je vragen, maar ik betwijfel het.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:16 schreef vamperotica het volgende:
Oh, die heb ik ook! Alleen is mijn "mesjesding" kwijt....Kun je die los bij kopen?
My green hit the road! Als ik zo'n late dag heb weet ik nooit zo goed wat ik aan groen kan etenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Waar is je groen?![]()
Wat is er trouwens boordevol aan die Mona yoghurt? Fruit?
BLEEKSELDERIJ.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
My green hit the road! Als ik zo'n late dag heb weet ik nooit zo goed wat ik aan groen kan etenen ik vergeet steeds van tevoren naar de supermarkt te gaan
I'm a sucker when it comes to being prepared for this sort of thing.
Er zit idd aardbei in mn yoghurt
Huu!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
BLEEKSELDERIJ.
Zo uit het vuistje. Lekkah!
* Muis006 channelt Greysie
Twee bananen op een dag?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:23 schreef Abbadon het volgende:
zomaar ook eens een lijstje
O: bruine boterham met jam, glas melk
L: Bruine pistolet met tomaat en ham, bakje groenvoer met beetje dressing, banaantje, melk
T: nog een banaantje
D: Kip Korma, met champignons en groente enzo, bakje semi-vetloze kwark toe..
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:22 schreef Syrena het volgende:
Ideaal!
[ afbeelding ]
Je kunt 'm vullen met chocolade (maltezers, M&M's etc) en elk uur krijg je er eentje. Je hebt 30 seconden om 'm te pakken, ben je te laat dan floept ie weer naar binnen
Misschien brengt Abbadon een snel bezoekje aan de bananenbar in zijn lunchpauzequote:Op woensdag 11 maart 2009 13:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Twee bananen op een dag?
Heb je last van een slappe kringspier dat je je poep tegen wil houden?
Ok, dat klinkt al beter.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:13 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Het lijstje voor vandaag is ook een echt dieetlijstje hoor, ik wissel 'strenge' dagen af met minder strenge, waarbij ik bijv. gewoon brood eet als lunch. Ik vind het verder geen straf om tweemaal special K te eten, vind het namelijk erg lekker.
ik heb erg naieve, wereldvreemde poep...die moet wat langer binnenblijven...da's voor iedereen beterquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Twee bananen op een dag?
Heb je last van een slappe kringspier dat je je poep tegen wil houden?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:22 schreef Syrena het volgende:
Ideaal!
[ afbeelding ]
Je kunt 'm vullen met chocolade (maltezers, M&M's etc) en elk uur krijg je er eentje. Je hebt 30 seconden om 'm te pakken, ben je te laat dan floept ie weer naar binnen
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:28 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik heb erg naieve, wereldvreemde poep...die moet wat langer binnenblijven...da's voor iedereen beter
en het zijn maar kleine banaantjes hoor...
apart dat je een slappe kringspier meteen met de bananenbar associeert...is daar geen fetishtopic voor?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien brengt Abbadon een snel bezoekje aan de bananenbar in zijn lunchpauze
Neu, dat zal ook wel goed zijn. Zoveel verstand heb ik er ook niet van maar ergens op de dag lijkt me toch beter dan helemaal niet. Ik weet trouwens niet eens of het zoveel meer kcal zijn hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:16 schreef skadhd het volgende:
[..]
Die heb ik nu nie echt bij de hand. Is t dan slecht als ik dat bijv vanavond nog pak inplaats van die peer? Omdat dat meer kcal zijn en k daarna alleen nog lui op de bank hang.
Wat een geniaal ding!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:22 schreef Syrena het volgende:
Ideaal!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha![]()
Nu heb ik ook zin in banaan, maar we hebben alleen sinaasappels en ik vind sinaasappels niet lekker. Plus, ik heb al sinaasappelsap op (want dat vind ik dan wel weer lekker).
bij de Mac heb je McFlurry met M&M, en ik moet weleens de M&M dispenser bijvullen. Dat zijn gewoon grote zakken met vergruisde M&Ms erin, maar oh wat ruikt dat altijd lekkerquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat een geniaal ding!
Hoewel 1 M&M per uur me best een kwelling lijkt. Dan misschien nog liever helemaal geen.
Ik zou er dan wel de grootst mogelijk soort instoppen. Mini-Dickmans ofzoquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat een geniaal ding!
Hoewel 1 M&M per uur me best een kwelling lijkt. Dan misschien nog liever helemaal geen.
Zo vind ik bananen lekker, maar moet ik absoluut niets hebben van bananenmilkshakes of bananenvlaai of bananenbier, of wat ook. Terwijl m'n vriend dàt allemaal heerlijk vindt, maar niet van bananen houdt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:33 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Maar goed, ik houd van alles waar kokos in zit, maar kokosnoten lust ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, eh, ik associeer het eten van bananen niet met een slappe kringspier hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
apart dat je een slappe kringspier meteen met de bananenbar associeert...is daar geen fetishtopic voor?
Ja, dat heb ik ook weleens gehoord - dat je na een vreetbui-dag veel sneller weer afvalt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ok, dat klinkt al beter.
Wisselen met het aantal kcal schijnt wel goed te zijn.
quote:
In mijn brein ging het als volgt:quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, eh, ik associeer het eten van bananen niet met een slappe kringspier hoor
* Muis006 high fivet met Greysiequote:Op woensdag 11 maart 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
Hou op met die snoep plaatjes!![]()
Wel leuk, dat snoepwekkertje! Hihi!
En verder distantieer ik me graag van alle banaan- en poep- en kringspierpraatjes![]()
BLEEKSELDERIJ!
* Greys high fivet met Tha Mouse!
inderdaad...als je incontinentie-reclames poetisch noemt, that is!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In mijn brein ging het als volgt:
Banaan --> zorgt ervoor dat je minder moet poepen
Poep --> gaat langs je kringspier
Kringspier --> zorgt ervoor dat je niet lekkend door het leven gaat
Niet lekkend door het leven gaan --> ook te verminderen door het eten van banaan
Wat poetisch trouwens, die laatste associatie
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:41 schreef Miss_S het volgende:
Eetlijstje tot nu toe
O: all bran cornflakes met halfvolle melk
L: 2 volkoren pistoletjes met slankie kaas, sla en komkommerWat erg, miss_S!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles kan!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
inderdaad...als je incontinentie-reclames poetisch noemt, that is!
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Alles kan!
Pick-up-line
Hij begon, schat, ken ik jou niet ergens van
En zij antwoordde met een grijns, dat kan
Want weet je ik ben die dame
van de incontinentie-reclame
De relatie ging slechtquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Alles kan!
Pick-up-line
Hij begon, schat, ken ik jou niet ergens van
En zij antwoordde met een grijns, dat kan
Want weet je ik ben die dame
van de incontinentie-reclame
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
De relatie ging slecht
maar haar incontinentie
was de laatste druppel...
bijna een haiku...
Oh Abba, hoe emotioneelquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
De relatie ging slecht
maar haar incontinentie
was de laatste druppel...
bijna een haiku...
Ik heb de ziel van een dichterquote:
Hou op! Ik pies in mijn broek!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Dus hij had genoeg van al dat nat
En zei "Schat! Ik ben het zat!"
En legde het toen aan met een puppel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |