Wilde net zeggen: En nu een limerick sil vous plaitquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:02 schreef Muis006 het volgende:
Of in een andere vorm:
De vrouw had vaak last van wat druppels
Vooral tijdens sprongen en huppels
Haar vent vond het vies
Vooral bij haar nies
En vluchtte toen snel naar de puppels
Dankjewel, en ik uitte hierbij een luide *snort*-lachquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou op! Ik pies in mijn broek!![]()
Hoe toepasselijk!
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Dus hij had genoeg van al dat nat
En zei "Schat! Ik ben het zat!"
En legde het toen aan met een puppel.
Hoeveel crackers, Shining?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lijstje:
O: brinta met banaan (laat ontbijt om 11:30)
L: crackers met appelstroop en kipfilet
T: eventueel nog wat optimel
D: pasta met veel groente
Nog geen crackers tot op hedenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel crackers, Shining?
Het klinkt zo weinigMaar wel supernetjes snoeploos enzo!
Zin in vanavond?
De schranspartij die je gaat houden omdat je overdag zo weinig eetquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nog geen crackers tot op heden. Ik voel me de laatste tijd zo rot, energie- en futloos, zit me allerlei ziektebeelden in m'n hoofd te halen en ben nu misselijk van de spanning.. baal een beetje van mezelf
wel goed voor de lijn
![]()
En wat is er vanavond?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De schranspartij die je gaat houden omdat je overdag zo weinig eet![]()
Ik weet niet wat Greys bedoelt
Oh mijn god! Ik had gewoon heel even het idee dat het vrijdag wasquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nog geen crackers tot op heden. Ik voel me de laatste tijd zo rot, energie- en futloos, zit me allerlei ziektebeelden in m'n hoofd te halen en ben nu misselijk van de spanning.. baal een beetje van mezelf
wel goed voor de lijn
![]()
En wat is er vanavond?
Hahaquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh mijn god! Ik had gewoon heel even het idee dat het vrijdag was![]()
![]()
En dat vanavond X-factor kwam dus![]()
Ik wilde al bijna in het XFA subforum gaan blèren dat ik er zin in had![]()
![]()
Ik ben ook niet helemaal mezelf lately, zoals je merkt!
Heb je al een dagelijks bruistablet Supradyn forte Energy geprobeerd? Misschien helpt het? Mij nog niet heel erg, maar ik ben er pas net mee begonnen
Ook niet echt veel tochquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:55 schreef Muis006 het volgende:
Mijn lijst tot nu toe:
O: 2 eierkoeken (jahahahaha!)
L: 2 gekookte eitjes op brood
En verder:
D: weet ik niet, maar iig iets zonder ei
S: sportschool (cardio/kracht)
Maar hoe moet ik mezelf dan een doel stellen? Of hoeft dat ook niet per sé.quote:Op woensdag 11 maart 2009 07:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jeej![]()
@JJH: welkom. Je hoeft trouwens niet perse een weegschaal te kopen, als je die nog niet hebt. Het is eigenlijk verstandiger om de spiegel en een meetlint te gebruiken als maat voor gewichtsverlies.
Nee inderdaad, ik heb het net door de caloriechecker gegooid en ik kom op 650 kcal, en daar zit mijn sinaasappelsap bij inbegrepenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ook niet echt veel toch? Maar goed idee, ik ga ook even een eitje koken. Veel lekkerder dan kipfilet
.
Wát? Heeft Greys een navelpiercing?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga trouwens aanstaande zaterdag een navelpiercing laten zetten! Alvast een verjaardagscadeautje van mijn beste vriendin. Ik ben er best nerveus voor. Jij hebt toch ook een piercing, vertel me alsjeblieft dat het meevalt
![]()
Toch maar beter opletten, als zelfs een sporadische bezoeker als ik het weetquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wát? Heeft Greys een navelpiercing?.
En ik maar denken dat ik alles al van haar wist.
Ik houd er ook niet van hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik was zwaar beledigd toen iemand eens zei dat ze me een type voor een navelpiercing vond..
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Kun je vragen, maar ik betwijfel het.
Je mag ter compensatie mijn slagroomklopding wel hebben hoor, gebruik ik toch nooit.
Was het maar vast vrijdag...quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh mijn god! Ik had gewoon heel even het idee dat het vrijdag was![]()
![]()
En dat vanavond X-factor kwam dus![]()
Ik wilde al bijna in het XFA subforum gaan blèren dat ik er zin in had![]()
![]()
Ik ben ook niet helemaal mezelf lately, zoals je merkt!
Je had een keer een foto gepost van een vakantie! Het was geen close-up ofzoquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:21 schreef Greys het volgende:
Shining, ik heb mijn navelpiercing al zeker tien jaar als het niet langer is, maar wat ik echt nog zéker weet is dat het prikken er van ontzettend meeviel! Ik ben een weekdier wat betreft pijn en als ik het aan kan, kan iedereen het!Serieus. Gewoon even wegkijken als hij prikt en voordat je ook maar 'auw' kunt denken is de prik alweer over.
Vik, ik heb een lieflijk roze bloemetje als piercing, dus het is wel een navelpiercing-op-zijn-Greys!
(Al verbaas ik me er ook over dat Shining het weet! Ik heb hier volgens mij nog nooit mijn blote buik gepost?)
Ik stem toch meer voor vrijdag! Dan is de eerste cursusdag geweest, hebben we het bezoek achter de rugquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Was het maar vast vrijdag...
Of avond, daar zou ik ook wel genoegen mee nemen.
Den Haagquote:
Bah... dan zou ik ook voor vrijdag stemmen ja.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik stem toch meer voor vrijdag! Dan is de eerste cursusdag geweest, hebben we het bezoek achter de rugen dan heb ik WEEKEND.
Bij deze meld ik me al af voor morgen, ik ben de hele dag computerloos....(denk ik). 5 uur les en 6 uur reizen.
Ik ben niet sociaalquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Bah... dan zou ik ook voor vrijdag stemmen ja.
Maareh, wat is er zo vreselijk aan bezoek?
Op zich heb ik wel zin in m'n opleiding, maar elke week naar Den Haag is zoooooo veeeerrr.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En ik begrijp dat het niet leuk gaat zijn in Den Haag
Ik sta vier dagen per week om 6.20 opquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
Op zich heb ik wel zin in m'n opleiding, maar elke week naar Den Haag is zoooooo veeeerrr.
En ik moet om 6.20 uur opstaan. Wat een goddeloos uur is, want normaal sta ik pas om 7.40 op
Dat van dat stofzuigen vergeven ze je vast wel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:42 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben niet sociaalEn ik had eigenlijk moeten stofzuigen gisteren. En en en...het zijn niet mijn vrienden die komen.Ze zijn wel heel aardig enzo, maar gewoon. Me no likey bezoek.
Ik zie wel dat m'n vriend voor 10 euro lekkers heeft gekocht, dus ik ben benieuwd
Mijn moeder elke werkdag om 5.45quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik sta vier dagen per week om 6.20 op
Echt, ik ga helemaal kapot als ik dat doequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Arme jij...quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja mijn moeder kwam vanochtend om 8.30 binnen: moet jij niet studeren?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:55 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Echt, ik ga helemaal kapot als ik dat doe. Ik vind het al asociaal vroeg als ik om half 9 op moet staan. Wat een ritmeverschillen.
Hoe laat ga je dan naar bed?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:57 schreef Tinkepink het volgende:
Ik sta ook voor 6 uur op en mijn man nog eerder. Je raakt er aan gewend.
Tussen 21.30 en 23.30 uur. Het hangt er een beetje vanaf hoe moe ik ben en of ik veel te doen heb. Maar ik ben nooit een nachtmens geweest, dus het gaat me relatief makkelijk af.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hoe laat ga je dan naar bed?
Als je kinderen hebt is het natuurlijk anders, dan hoef je niet alleen jezelf op tijd de deur uit te hebben.
Hm, die 2 uur schelen dan wel weer veel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:59 schreef Goodbye het volgende:
Mijn ochtendritueel is vooral haasten!Ik leg 's avonds al van alles klaar (inclusief kleren, sieraden, welke make up ik ga gebruiken
), was tegenwoordig 's avonds mijn haar zodat ik het 's ochtends niet hoef te fohnen e.d.
Maargoed, in ruil daarvoor ben ik tegenwoordig om vijf uur thuis in plaats van zeven uur. Het liefst heb ik een baan in mijn eigen woonplaats, maar dat is gewoon niet te doen (durrep).
Dat heb ik dus ook. Ik HAAT vroeg opstaan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind om 7.45 opstaan al vroegIk hou van de avond
![]()
Ik ben ook a-productief in de ochtend, als ik om half 10 opsta op een vrije dag doe ik tot half 12 ofzo ook meestal geen huiswerkEr komt niks uit mn vingers, terwijl ik 's avonds makkelijk tot laat door werk
Ik kan ook vrij makkelijk op staan, vooral omdat ik 'moet' (ik word opgepikt door een collega). Op zijn vrije dag wanneer ik met het OV moet sta ik dan ook later opquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hm, die 2 uur schelen dan wel weer veel.
Wel knap dat je 's ochtends vroeg in staat bent om te haasten. Als ik dat moet krijg ik echt een vreselijk ochtendhumeur, dan moet vriendje het ontgelden.Dan beter nog vroeger opstaan en lekker rustig aan doen.
Dat scheelt wel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Tussen 21.30 en 23.30 uur. Het hangt er een beetje vanaf hoe moe ik ben en of ik veel te doen heb. Maar ik ben nooit een nachtmens geweest, dus het gaat me relatief makkelijk af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |