Ik neem aan dat je het over Gackt hebt?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:41 schreef MissMSX het volgende:
Hey, er gaat niemand boven Gakuto-san he jongens![]()
![]()
Exact. Die jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over Gackt hebt?
Hij mag er zeker ook zijn.En hij is weer goed bezig. Z'n volgende single zit er aan te komen.
03/25 ==> Gackt - Journey Through the Decade [single]
Klinkt veelbelovend.![]()
Maar zijn album 'Moon' vind ik nog steeds het mooist.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:53 schreef Desunoto het volgende:
Er zijn wel meer Japanse zangers die er ontzettend gay uitzien. Boeit me eigenlijk helemaal niets.
Als ze maar mooie muziek maken.
Een toffe look van een artiest of band is eigenlijk alleen maar een bonus, want dan zien de PV's er meestal ook leuk uit.
Ja, dat bedoel ik... Gackt is geilquote:
Ik vind het niet echt iets eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat bedoel ik... Gackt is geil
Die kende ik nog nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:21 schreef MissMSX het volgende:
En deze meezinger is een klassieker natuurlijk![]()
![]()
Het enige Japanse nummer waarvan ik het refrein voluit mee kan zingenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet
Heb de single nu gedownload
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het enige Japanse nummer waarvan ik het refrein voluit mee kan zingen
Ik heb overigens geen flauw idee wat ik dan precies uitkraam, maar dat mag de pret niet drukken
Absoluutquote:
Dat album is zo tof.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Absoluut
Vanmiddag nog even naar ze geluisterd toevallig.
Heb zelfs een album van ze gekocht: The World Ruler.
lynch.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:14 schreef Desunoto het volgende:
Moeilijk om iets vergelijkbaars te vinden...
Misschien dit?
...
lynch. - Ambivalent Ideal vind ik zelf een heerlijk nummer.
Gevonden, straks even luisterenquote:Vandaag zou Mar Maroon (album) van 12012 uitkomen trouwens, daar ben ik wel heel benieuwd naar.
Dat nummer is wel apart ja.quote:Op donderdag 12 maart 2009 04:57 schreef Roei het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de muziek van het DS spel 'The World Ends With You'? Dat was voor mij echt een van de redenen om het te spelen (het is ook echt een heel erg vet spel trouwens). Heb de soundtrack gedownload en luister er best veel naar. Het bestaat vooral uit hele moderne hiphop en rock nummers, echt heel gaaf.
Willekeurig voorbeeld:
Fantasieloze clippies zegquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:39 schreef Desunoto het volgende:
Dit moet ik even posten!
Ik ontdek ze net.![]()
Ook een meidenband maar alles behalve heavy. Gewoon lekker klinkende pop/rock. Met gave gitaren.
Nicequote:Op donderdag 12 maart 2009 04:57 schreef Roei het volgende:
Mwahhh, ik vind het niet echt wat. Sowieso vind ik maar enkele nummers van 12012 leuk maar dit album trekt me niet echt aan.
Wat vinden jullie trouwens van de muziek van het DS spel 'The World Ends With You'? Dat was voor mij echt een van de redenen om het te spelen (het is ook echt een heel erg vet spel trouwens). Heb de soundtrack gedownload en luister er best veel naar. Het bestaat vooral uit hele moderne hiphop en rock nummers, echt heel gaaf.
Willekeurig voorbeeld:
Het is ooit begonnen als Japans muziektopic, maar zo kun je het ook nog eens over wat anders hebbenquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Kan hier niet gewoon een Japanse muziektopic van gemaakt worden?
Kung-Fu Generation!
En ZTS (Trance)Ben geen grote trance-fan maar deze gast maakt mooie dingen!
Yoko KannoUtada Hikaru
Kenji Kawai
Ken Ishii
Takaaki Itoh
Dat is waar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is ooit begonnen als Japans muziektopic, maar zo kun je het ook nog eens over wat anders hebben
Dan adviseer ik deze jongensquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is waar.
Voor Koreaanse en Chinese pop en rock muziek sta ik ook open.
Dat verandert wel na een paar keer luisterenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:02 schreef Desunoto het volgende:
Die video![]()
Maar het liedje vind ik niet zo leuk
Ik sta echt voor alles open. Als het lekker klinkt, maakt het niet uit in welke taal. Een voorbeeld uit mijn verzameling:quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is waar.
Voor Koreaanse en Chinese pop en rock muziek sta ik ook open.
En terecht, er is bijna niets ergers dan dat.quote:
Damn.quote:X JAPAN heeft een nieuwe samenwerking met speelgoedmaker Sanrio aangekondigd. De nieuwe lijn van Hello! Kitty speelgoed zal een visual kei thema hebben. "Visual Band Kitty" zal X JAPAN kostuums en make-up hebben.
Gackt bedoel je?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat zien jullie nou precies in hem? Ik vind hem niet zo bijzonder..
Post de artiestennaam in het Japans eens?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Oe, ik zal binnenkort eens 'DJ I am Like injuring the persons" posten (dat maakt babelfish van de artiestnaam)
Hem ja, zijn stem en alles was zo geweldig, maar ik vind het weinig spectaculair?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gackt bedoel je?
Goeie vraag. Ik moet altijd zo om'em lachen. Zo'n droogkloot
En hij is gewoon cool met een vette knipoog. Z'n Malice Mizer tijd is hilarischHet is zo fout en dat weet hij zelf ook
Chinees. Zal hem van de week even opzoeken. Waarschijnlijk zal het zoiets als 'Destroyer' in het chinees zijn ofzoquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Post de artiestennaam in het Japans eens?
Smaken verschillen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hem ja, zijn stem en alles was zo geweldig, maar ik vind het weinig spectaculair?
Qua muziek of qua persoon?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hem ja, zijn stem en alles was zo geweldig, maar ik vind het weinig spectaculair?
Beide, althans, eerste pagina ging de hele tijd over hem zoiets.quote:
Nou ja, een beetje maar.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Beide, althans, eerste pagina ging de hele tijd over hem zoiets.
Hoewel Anton niet zo Japans is natuurlijk, maar zo vroeg gaat geen mensquote:* Anton Pieete
22:00 - 23:45
* Shin Nishimura (live)
23:45 - 00:45
* Takkyu Ishino
00:45 - 02:30
* Ken Ishii
02:30 - 04:15
* Qhey
04:15 - 05:45
* Takaaki Itoh & Go Hiyama (live)
05:45 - 07:00
我是一个被爱伤过的人quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Chinees. Zal hem van de week even opzoeken. Waarschijnlijk zal het zoiets als 'Destroyer' in het chinees zijn ofzo
Is dat niet de titel van het nummer? Als ik daarop google kom ik steeds dj舞曲 tegenquote:
Het is een house bewerking van origineel een rustig nummer. Dit staat standaard op goedkope meuk mp3 spelers uit china als voorbeeld nummersquote:Op maandag 16 maart 2009 12:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat niet de titel van het nummer? Als ik daarop google kom ik steeds dj舞曲 tegen
Ik vind het overigens een baggernummer
* MissMSX haat nummers waar de chipmonks op meedoen
De 25e schijnbaarquote:Op maandag 16 maart 2009 17:59 schreef Aurelius het volgende:
Een dezer dagen komt toch ook de nieuwe CD van Ayumi Hamasaki uit?
Ja?quote:
Ik heb vorig jaar in Japan nog dit album van haar gekocht. Lekker makkelijk, alle hits bij elkaarquote:Op maandag 16 maart 2009 20:09 schreef Desunoto het volgende:
Ik denk dat ik het nieuwe Ayumi album maar ga luisteren als ie uitkomt.
Hopelijk is ie beter dan Utada's 'This is the One'
Ik zal me nog eens wat beter in d'r werk verdiepen. Zou zo echt niet kunnen zeggen welke albums ik dan zou willen hebben.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:44 schreef Desunoto het volgende:
Ik zou ook niet alle albums kopen, maar dan wel de beste.![]()
Ik vind een album toch veel leuker om te hebben dan een singles collectie op de een of andere manier.
Wel eens een live DVD van d'r geprobeerd? Zo niet: houden zo! Dat is echt biologische oorlogsvoeringquote:Op maandag 16 maart 2009 20:57 schreef Desunoto het volgende:
Bijhouden wel, alles kopen niet.Dat kost gewoon veels te veel geld.
Je moet maar zo denken.. heel weinig mensen kopen tegenwoordig muziek. Ze downloaden alles. Maar als iedereen die naar Gackt of Ayumi luistert ook maar n album koopt, dan hadden ze in totaal al meer verkocht dan dat nu het geval is.
Ik ben trouwens helemaal geen groot fan van Ayumi, maar haar volgende album geef ik wel weer een kans.
Ik heb hem ook. Goede CDquote:Op maandag 16 maart 2009 20:34 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb vorig jaar in Japan nog dit album van haar gekocht. Lekker makkelijk, alle hits bij elkaar
Was toen net uit. Groot billboard op Shibuya crossing
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe je PM eens aan danquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:23 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik heb hem ook. Goede CD
heb je toevallig nog een high res versie van die foto van Shibuya?![]()
Zegt me helemaal niets.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:24 schreef JeanVe het volgende:
Kent iemand dat kitsch-achtige liedje wat een paar jaar geleden veel gedraaid werd? Het was volgens mij ook met een Aziatische zangeres. Hij klonk dance-achtig en de zang was heel snel. In het refrein zat deze melodie: d b g g a b c a f .......enz.
Waar werd het veel gedraaid? Was het een remix? Ayumi Hamasaki?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:24 schreef JeanVe het volgende:
Kent iemand dat kitsch-achtige liedje wat een paar jaar geleden veel gedraaid werd? Het was volgens mij ook met een Aziatische zangeres. Hij klonk dance-achtig en de zang was heel snel. In het refrein zat deze melodie: d b g g a b c a f .......enz.
Pizzicato Five dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:08 schreef Desunoto het volgende:
Ik denk dat ie dan Nederlandse tv en radio bedoelt. En daar draaien ze geen Ayumi.
Ik heb het nieuwe album Next Level net gedownload gekocht trouwens.![]()
Even luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal zometeen even googlen. Kijken of ze ook online radio hebben of zo.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:55 schreef msnk het volgende:
KinkFM is zo'n beetje de enige leuke radiozender van heel Nederland
Jammer dat er niet meer alternative radiozenders zijn
wist trouwens niet dat ze japanse muziek afspelen![]()
![]()
Jaaa! Dat is 'm. Het nummer is Twiggy Twiggy!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pizzicato Five dan?
Owh, en KinkFM draaide/draait wel Japanse muziek
D'espairsRay moet weer naar Nederland komen.quote:De Franse tour organisator Gekido Tours heeft twee optredens van D'espairsRay in Frankrijk aangekondigd. Bevestigd tot nu toe zijn een concert in Montpellier op 11 juli en een concert in Parijs op 13 juli.
Gekido Tours heeft verder aangekondigd dat er binnenkort meer data bekend gemaakt zullen worden, houd JaME dus in de gaten om te zien waar D'espairsRay nog meer zal optreden!
quote:girugamesh heeft aangekondigd tijdens hun optreden op 22 maart dat ze een nieuwe live DVD getiteld CRAZY CRAZY CRAZY op 3 juni uitbrengen.
De DVD bestaat uit twee discs. Op disc 1 staat de FINAL SHOW die ze gaven op 22 maart in de Shibuya AX. Op disc 2 staat een documentaire van hun CRAZY TOUR 08/09.
Ook heeft girugamesh aangekondigd drie singles uit te brengen. De eerste is ALIVE en deze komt uit op 10 juni. De tweede zal volgen in de zomer en de derde in de hefst.
KinkFMquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:55 schreef msnk het volgende:
KinkFM is zo'n beetje de enige leuke radiozender van heel Nederland
Jammer dat er niet meer alternative radiozenders zijn
wist trouwens niet dat ze japanse muziek afspelen![]()
You're welcomequote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:55 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Jaaa! Dat is 'm. Het nummer is Twiggy Twiggy!
Thanks a million! :-)
YUIquote:Superfly heeft aangekondigd dat haar eerste single van 2009, Best Of My Life, op 13 mei uit zal komen. Ondanks dat er nog weinig details bekend zijn gemaakt, is het al wel bekend dat het nummer gebruikt zal worden voor de Fuji TV drama "BOSS".
Mai Kuraki zal naast haar aankomende single PUZZLE / Revive, die op 1 april uit zal komen, ook een nieuwe live DVD op 6 mei uitbrengen. Mai Kuraki Live Tour 2008 "touch Me!" zal uit twee DVD's bestaan met daarop 78 minuten aan beelden van het laatste concert van haar meest recente tour, en iets meer dan een half uur aan beelden van de aanloop naar het concert. In totaal zullen er 22 nummers op staan.
Ook YUI heeft een nieuwe single aangekondigd. Nadat ze vorig jaar haar activiteiten had gestopt, komt ze op 3 juni terug met again. De single zal gebruikt worden als opening thema voor de anime "FULLMETAL ALCHEMIST" en zal beschikbaar zijn in twee versies: CD en CD+DVD.
Beste nieuws van het jaar tot nu toe.quote:He says the Hong Kong concerts were the best they ever had and that they are in the best shape ever, even though hide isn't with them any more (in the way that he can't play the guitar live... as he's dead).
Lastly (they probably ask how long they want to keep on preforming), he says that until there are fans, they want to do as much as they can. Also, they are recording a few new songs at this point and they'll release the X Japan Best Of album with three or four new songs. To the question 'when will this album come out', he answers with 'I would say, no later than this upcoming summer'.
Naar een betere rip dan 160 kbps of gewoon naar die 160 kbps?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:23 schreef Kyoshi het volgende:
Zit me helemaal kapot te zoeken naar Shu.....
quote:VAMPS new album 「VAMPS」 will be released on 2009/06/10 (13 songs, 3,500yen), and the limited edition will include CD+DVD (including TROUBLE PV)
FUCK YES!!!!!!quote:Vandaag heeft Tivoli op hun website aangekondigd dat Dir en grey weer terug naar Nederland komt. De band zelf heeft dit echter nog niet officieel bevestigd.
Op 10 juni zal de band in Tivoli de Helling te zien zijn. De zaal gaat om 19:30 open en het concert zal een uur later, 20:30, van start gaan. Kaarten zullen vanaf zaterdag 11 april te koop zijn voor 20 euro (exclusief service kosten) via Free Record Shops, de grotere postkantoren, het GWK, de grotere VVV's, Tivoli, bekende voorverkoopadressen en Ticketservice.nl.
Dir en grey heeft in november 2007 reeds in Nederland opgetreden. Toen vond het concert plaats in Melkweg in Amsterdam.
Hehheh, I know. Ik hoop nog steeds dat er hier eens wat meer liefhebbers langskomen in het topic. Ik voel me zo remi in m'n liefde voor Japanse DJ'squote:Op zaterdag 11 april 2009 14:49 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb niet zoveel met DJ's en zo en ik ken al die namen niet
Maar leuk om te horen dat het tof was
Tof. Nu worden ze vast en zeker een stuk bekender.quote:Op 17 juni verschijnt Shoujo S, de nieuwe single van SCANDAL, welke ook gebruikt wordt als opening theme van de anime "BLEACH". Er zullen drie verschillende versies verkrijgbaar zijn. De gelimiteerde edities komen beiden met twee stickers en daarnaast heeft de n een poster en de ander een speciaal notitieblokje. Ook bevatten de releases "BLEACH" afbeeldingen.
Ahw, ze zullen er vast wel zijn, alleen niet op Fok!.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hehheh, I know. Ik hoop nog steeds dat er hier eens wat meer liefhebbers langskomen in het topic. Ik voel me zo remi in m'n liefde voor Japanse DJ's
Dikke goh inderdaadquote:Op zondag 3 mei 2009 16:14 schreef Desunoto het volgende:
Ah, wat een stumpers toch weer.
Ook het concert van Miyavi is verplaatst naar de Oudegracht.
Reden: snelle ticketverkoop.
Dat hadden ze kunnen verwachten he. Zelfde gebeurde al met Dir en Grey.
En Dir en Grey en Miyavi zijn in Nederland toch echt wel twee grote namen in de Japanse muziek...
http://www.tivoli.nl/agen(...)ep-2009/titel/MIYAVI
Mja, maar mn vriendin kijkt heel erg van: Ik heb hem al, maar ik zeg het je lekker nog nietquote:Op zondag 3 mei 2009 17:45 schreef Desunoto het volgende:
Ik zou het kaartje maar vast kopen en voor je verjaardag geld vragen om het te sponsoren.
Die is tof.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Mag ik trouwens ook even snel een Japans metalnummer er tussendoor gooien?
Haha oke, dan is het vast al geregeld.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mja, maar mn vriendin kijkt heel erg van: Ik heb hem al, maar ik zeg het je lekker nog niet
Goodquote:Op zondag 3 mei 2009 17:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die is tof.![]()
![]()
Dus dat mag.![]()
[..]
Haha oke, dan is het vast al geregeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zijn dus gewoon 9!!! nieuwe nummers + instrumentale versies van die nummers.![]()
![]()
![]()
Held.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fantastisch nieuws weer. Deze gasten zijn geweldig.![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:03 schreef Desunoto het volgende:
En Matenrou Opera komt met een volledig album genaamd ANOMIE op 24 juni.
Tracklist:Yay! Dat is hun eerste full-length album geloof ik. Dat wordt vast lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fantastisch nieuws weer. Deze gasten zijn geweldig.
![]()
Klopt ja.quote:Op zondag 10 mei 2009 03:49 schreef Roei het volgende:
[..]
Yay! Dat is hun eerste full-length album geloof ik. Dat wordt vast lekker
Dat gaat vast helpen met herkennen..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
Een beetje Tsukiko Amano en een beetje van Hollands, alleen dan wat anders.
Emo's.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die smiley.. verkrachting der emo.gif.![]()
Even wat goeds posten ter compensatie![]()
Als ze die gaan spelen op 10 juni..quote:
Nou sinds kort + 1, tis begonnen met girugamesh, maar dir en grey, the GazettE, D'espairsray, tis allemaal echt top muziek!quote:[b]
Ahw, ze zullen er vast wel zijn, alleen niet op Fok!.![]()
Er zijn sowieso niet zo heel veel Japanse muziekliefhebbers hier op Fok!
Miyavi is echt geweldig. Apart figuur maar muziek maken kan hij zeker. Echt zo iemand die je gewoon live moet meemaken volgens mij.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:51 schreef Vinceee het volgende:
oh en dan ben ik myiavi nog vergetenja ik ken het echt pas sinds een paar weken dus ik ken er nog niet veel van, maar dat komt nog wel, als er iets is wat ik graag heb is het muziek
![]()
![]()
ik ben er aan verslaafd na een paar keer het te hebben gehoordquote:Op zondag 31 mei 2009 14:38 schreef Desunoto het volgende:
Het einde van die video![]()
![]()
![]()
Klinkt best wel aardig ook.
Hebben!!quote:Tracklist:
1. 「剥離」 (Hakuri)
2. THE INVISIBLE WALL
3. A MOTH UNDER THE SKIN
4. LEECH
5. 泣ヶ原 (Nakigahara)
6. 「エ リ カ」 (Erika)
7. HEADACHE MAN
8. 紅蓮 (Guren)
9. 「子宮」 (Shikyuu)
10. 13STAIRS[-]1
11. DISTRESS AND COMA
12. 「感触」 (Kanshoku)
13. 白き優鬱 (Shiroki Yuuutsu)
14. IN THE MIDDLE OF CHAOS
15. 「朦朧」 (Mourou)
16. OGRE
17. DIM SCENE
Hoeveel man schat je dat er was? Ik heb echt geen flauw idee hoeveel publiek er op een Japanse band afkomtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:20 schreef Desunoto het volgende:
Gaaf! En hard. Heel hard. Maar goed hard.
Het geluid kon beter op sommige momenten maar dan ben ik een mierenneuker.
Ik kijk nu al uit naar Miyavi en MUCC.
Klopt. Het was erg. Ik voelde me echt apart tussen de meeste mensen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:23 schreef Roei het volgende:
Wat een vage lui lopen er trouwens rond bij dit soort concerten, ik ben echt wel wat gewend maar dit was gewoon otaku heaven.
Klinkt erg goed.quote:
Ik luister nu ook weer MUSIC. Geweldig album. Geen enkel minpunt heeft het.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:21 schreef Vinceee het volgende:
yeeeeeeeees heb mn cd van girugamesh binnenMUSIC, en volgende week even de dvd ophalen
tis echt zulke vette muziek
quote:Bedankt voor het gebruikmaken van Ticketmaster.nl
U heeft 1 ticket(s) besteld voor:
MUCC
Tivoli de Helling
Wo, 14/10/09 20.00 uur
Bronquote:Op 30 september komt het nieuwe album van Do As Infinity uit. De titel is ETERNAL FLAME en de CD wordt geproduceerd door Seiji Kameda van Tokyo Jihen. In totaal staan er twaalf tracks op de CD.
De CD+DVD editie komt met drie videoclips en de eerste druk bevat een documentair met beelden van de comeback van de groep. De CD-only versie komt met een bonustrack.
Dat wist ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:37 schreef Vinceee het volgende:
Ok, het is misschien een beetje laat en iedereen die hier wel eens komt weet het vast wel, maar Miyavi's kindje is geboren!Het is een meisje, en ik kan nog niet vinden hoe ze heet. Ik vin het wel mooi
Pics?quote:
Die heeft vast een flinke bos daaronderquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:48 schreef Vinceee het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ok dit is dus die vrouw van hemMelody heet ze, en ze is 27, meer weet ik niet
Ik vind dit echt een vet nummer! Ach ja, smaken verschillen hequote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:54 schreef Desunoto het volgende:
Leuke vrouw, maar die wenkbrauwen.![]()
En hier is trouwens Border:
Ik vind het minder. Zo'n beetje elk nummer van MUSIC is beter.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:21 schreef Vinceee het volgende:
[..]
@ Andyy:
Ja dat zou ik niet weten helaas, vraag dat aan de grote Miyavi, als je daar ooit de kans voor krijgt denk ik... of stuur een mailtje, wie weet krijg je antwoord.
Het is echt raar daar. Japanse cd's zijn kosten meer dan internationale cd's.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:06 schreef Desunoto het volgende:
Jij was in Tokyo!
![]()
Zijn cd's niet erg duur daar trouwens?
Raar inderdaad. CD's die hier uitgegeven worden (L'Arc~en~Ciel, the GazettE, MUCC, Versailles, Matenrou Opera etc) zijn hooguit 20 euro. Maar als ik dezelfde wil importeren (niet kunnen wachten op EU releasequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:30 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Het is echt raar daar. Japanse cd's zijn kosten meer dan internationale cd's.
Really?! 20 euro! Welke site?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Raar inderdaad. CD's die hier uitgegeven worden (L'Arc~en~Ciel, the GazettE, MUCC, Versailles, Matenrou Opera etc) zijn hooguit 20 euro. Maar als ik dezelfde wil importeren (niet kunnen wachten op EU release) is het zonder verzendkosten al een stuk duurder.
Misschien heffen ze op cd's in Japan meer belasting of zo?
Compleet onverwachts.quote:Judging by what Kamijo said in his blog, maybe exhaustion and stress. He said that Jasmine's spirit and body were just completely worn out and exhausted.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:58 schreef Desunoto het volgende:
Jasmine You, bassist van Versailles, is overleden.
Oorzaak is onduidelijk, kan alleen dit vinden wat iemand gepost heeft:
[..]
Compleet onverwachts.![]()
Vorige week kwamen ze met de mededeling dat Jasmine You ziek was en dat ze alle activiteiten van de band voorlopig op stop zetten. En nu opeens dit.
quote:Eh, I suppose they could continue without replacing him at all, just by using studio/support bassists. Malice Mizer continued for 2.5 years after Kami died, without ever getting an actual new drummer.
That being said, I think it's far too early to speculate if they continue and in what form. They probably haven't thought about it themselves so far.
Is er inderdaad meer aan de hand geweest. Maar dat het pas toen het cht serieus werd ze met het nieuws dat Versailles even zou stoppen naar buiten kwamen. Dat was 1 of 2 augustus geweest volgens mij.quote:According to their posts, they have been since mid-July. Kamijo remarked that during that time it's followed the same route, with him barely getting any sleep because he's been in the studio and then meeting with the band and staff to try and figure out what to do about the situation. As it was, Jasmine was out of the picture until at least mid-September, because DEATH TRAP had scheduled their instore to be on 9/5 and announced they were discussing with Versailles if they wanted to proceed without Jasmine or just postpone it until he was better.
Granted, it wasn't on this scale, but they were already talking about what to do... Jasmine was THAT sick that they had to consider all of this.
Laat dit waar zijn.quote:Rock band La'cryma Christi are set to reunite at the V-ROCK FESTIVAL, which will be held at the Makuhari Messe from October 24th-25th, with the band performing on the 24th. La'cryma Christi will be reforming temporarily for the event, but have speculated that further activities could be arranged in the near future depending on the audience's response.
Ken je de rest van MTH ook? Ze hebben veel nummers in die stijl.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:37 schreef rakotto het volgende:
En van de weinige "gave"/mafste Japanse liedjes die ik leuk vind.
Dat dansje met de armen over elkaar en dan die heupenquote:
Ik vind dat dansje juist geniaal. En het nummer zit in mijn hoofd, heel vervelend.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat dansje met de armen over elkaar en dan die heupenziet er toch niet uit
![]()
En dat pak van dat meisje op 1:55![]()
Verder wel een paar leuke meisjes![]()
Maar muzikaal is het drie keer niks
Leuke dames.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Ze zal vast wel een paar keer genoemd zijn bij de vorige delen.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:57 schreef Insolitus het volgende:
Kheb YUI nog niet voorbij zien gaan? ;o!
Verder vind ik Perfume zo af en toe wel leuk.
The Gazette, Despair's Ray.. Ook al luister ik niet zo vaak meer naar ze.
Big Bang, DBSK, Se7en, the usual stuff. Koreanen zijn over het algemeen leuker met hiphop muziek e.d.
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Ze zal vast wel een paar keer genoemd zijn bij de vorige delen.
MTH en BSC... tja daar noem je er twee. Ik kan echt niet iets vergelijkbaars noemen eigenlijk.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:05 schreef msnk het volgende:
Ik vraag het gewoon opnieuw na een half jaar![]()
Naast MTH en BSC nog goede metalbands die soortgelijk muziek maken?
En daarnaast, nog wat bands zoals D'espairsRay
TRAX ken ik ja. Is ook best leuk.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:16 schreef Insolitus het volgende:
Ik ben heel breed
Ja, ik zag hem net staan. Een paar liedjes deden me denken aan the TRAX. Weet niet of iemand dat kent.
Maar ik vind Seo Taiji zeker een chille dude xD <3 Ben nu al zoeken naar downloadbare liedjes van 'm.
Ze blijft cute.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:42 schreef Desunoto het volgende:
Waarom heeft YUI nou opeens kort haar trouwens?
En de video is een beetje vaag.
De artiesten die bij BSC staan vermeld ken ik inderdaad grotendeels al, maar dat zijn voornamelijk Scandinavische bands en ik zocht eigenlijk naar J-metal.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:25 schreef Desunoto het volgende:
MTH en BSC... tja daar noem je er twee. Ik kan echt niet iets vergelijkbaars noemen eigenlijk.
Als ik bij similar artists hier kijk
http://www.last.fm/music/Maximum+the+Hormone/+similar
zie ik Nightmare, H&MC en girugamesh bovenaan. En daarna nog 2 die ik niet ken dus die kan je proberen.
Maar die artiesten klinken dus echt niet heel vergelijkbaar of zo..en de enige reden waarom Nightmare daar bovenaan staat is waarschijnlijk omdat van Maximum the Hormone en Nightmare beide nummers in Death Note zijn gebruikt en dus alle niet-verder-dan-anime-kijkende-mensjes ze beide luisteren
En van Blood Stain Child ken ik helemaal niks van de similar artists.
Maar misschien jij wel, moet je even kijken![]()
Ik zal eens wat van die namen checken, thanksquote:En D'espairsRay is ook weer zoiets. Dan kom je al gauw op namen als the GazettE en SCREW. Dichter kom je er niet bij denk ik. Het nieuwe SCREW album, X-Rays, is trouwens gisteren uitgebracht en zal in de komende dagen wel ergens op internet verschijnen.
Het nieuwe album van -OZ- is al op internet en ook wel vergelijkbaar op zich, en wordt op het moment de hemel in geprezen door verschillende mensen als zijnde het album van het jaar en zo. Beter dan the GazettE's DIM dus o.a. Ik vind van niet, maar het is de moeite waard te proberen, dat wel.![]()
Ik heb alleen maar 1 album van hun geluisterd.quote:
En welke is dat?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:26 schreef rakotto het volgende:
Ik vind de intro van Soul Eater van het eerste seizoen ook wel leuk eigenlijk.
Kan zijn dat je het helemaal niks vindt. Maar D'espairsRay heeft best een unieke sound. Ik zou ook wel bands willen kennen die daar in de buurt van komen maar ik ken ze niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik zal eens wat van die namen checken, thanks
Heb even moeten zoeken, maar volgens mij is deze Legit, wel weird, maar legit en het is ook nog de extended version dat niet in de anime gebruikt wordt, which is more WIN.quote:
Ben erg benieuwd.quote:After the tragedy that took the band by surprise leaving behind great pain and sorrow, Visual Kei ascending band Versailles left the feeling that all performances for the year would be canceled, they were, all but one.
They announced today they'll be present at the long waited V ROCK Festival to show the fans their new killer tunes LIVE.
Details of session/replacement band members are unknown for now.
Also, details on the postponed album are not yet to be revealed, but they will come soon.
Jammer dat ze niet naar Nederland komen. Wel leuk dat ze een Europees album uitbrengen.quote:Een paar dagen voordat abingdon boys school met hun Europese tour begint, zal een speciaal Europees album uitkomen. Het album zal Teaching Materials heten en is verkrijgbaar vanaf 30 oktober.
Het album komt uit via het Duitse label Gan-Shin en bevat alle singles van de band, waaronder INNOCENT SORROW, HOWLING, Nephilim, BLADE CHORD, JAP, Kimi no uta en ook de B-kanten van deze singles.
Dat kan alleen maar goed of zeer goed zijn.quote:MUCC will release their new single フリージア (Freesia) on 2009.11.25
Produced by ken from L'Arc-en-Ciel
oeh oeh oehquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:08 schreef Desunoto het volgende:
Nieuwe the GazettE video van de single
Hard rock/headbang nummer:
Nieuwe girugamesh single die ook een video heeft maar die staat nog niet online
Softe rockballad:
Hebben The GazettE weer een nieuw album trouwens?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:24 schreef Desunoto het volgende:
Zijn geschreeuw klinkt minder goed dan hij eerder heeft laten horen. Maar voor de rest is het een goed, wel typisch maar goed, GazettE nummer.![]()
En gaat er hier verder echt niemand naar MUCC 14 oktober? Ik heb nog nooit zoveel uitgekeken naar een concert... van een van de beste rockbands van het moment IMO.
DIM is hun nieuwste.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hebben The GazettE weer een nieuw album trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |