Die heeft vast een flinke bos daaronderquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:48 schreef Vinceee het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ok dit is dus die vrouw van hemMelody heet ze, en ze is 27, meer weet ik niet
Ik vind dit echt een vet nummer! Ach ja, smaken verschillen hequote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:54 schreef Desunoto het volgende:
Leuke vrouw, maar die wenkbrauwen.![]()
En hier is trouwens Border:
Ik vind het minder. Zo'n beetje elk nummer van MUSIC is beter.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:21 schreef Vinceee het volgende:
[..]
@ Andyy:
Ja dat zou ik niet weten helaas, vraag dat aan de grote Miyavi, als je daar ooit de kans voor krijgt denk ik... of stuur een mailtje, wie weet krijg je antwoord.
Het is echt raar daar. Japanse cd's zijn kosten meer dan internationale cd's.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:06 schreef Desunoto het volgende:
Jij was in Tokyo!
![]()
Zijn cd's niet erg duur daar trouwens?
Raar inderdaad. CD's die hier uitgegeven worden (L'Arc~en~Ciel, the GazettE, MUCC, Versailles, Matenrou Opera etc) zijn hooguit 20 euro. Maar als ik dezelfde wil importeren (niet kunnen wachten op EU releasequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:30 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Het is echt raar daar. Japanse cd's zijn kosten meer dan internationale cd's.
Really?! 20 euro! Welke site?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Raar inderdaad. CD's die hier uitgegeven worden (L'Arc~en~Ciel, the GazettE, MUCC, Versailles, Matenrou Opera etc) zijn hooguit 20 euro. Maar als ik dezelfde wil importeren (niet kunnen wachten op EU release) is het zonder verzendkosten al een stuk duurder.
Misschien heffen ze op cd's in Japan meer belasting of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |