Ah ja, sinsei kamatte-chan... heb er 2 albums van, eerste waren ook echt geweldig, maar werd al gauw wat afgezaagd wat ze eigenlijk deden. Eerste album blijft wel tof, maar wat ik tot dusver heb gehoord van het aankomende album valt het allemaal wat tegen in mijn ogen...
Momenteel ben ik zo'n beetje alles aan het proberen om sugardrop's laatste album te kopen. Heb zo ff geen vriend meer in Japan die spullen voor me kan oversturen, en het is ook niet te koop bij de 'normalere' winkels waar je makkelijk cd's kan kopen (Jet Set Records, CDJapan)...
Andere toffe video's van releases die net uit zijn of binnenkort uitkomen:
THE ズ (the chomechome's)
夢見てる (yume miteru)
夢見てる (uchu-jin)
THE NOVEMBERS
People in the Box
Verder ook voorlaatst mijn entertainment room wat aan kant gemaakt etc. Dat betekend dus ook al mijn import cd's een beetje organiseren
Paar foto'tjes
![overzichtmain_zps924ff521.jpg]()
]
imo het belangrijkste van wat ik heb zo'n beetje
Bovenste rij is voornamelijk male-fronted alternative rockmet bands als ART-SCHOOL (en aanverwante bands als KAREN, killing boy, COLD Kitchen), uranino, Half-Life, Jeepta, Any, Dirty Old Men, UNDER THE COUNTER, OGRE YOU ASSHOLE en aie
Onderste rij is voornamelijk female-fronted pop-rock met wat andere spulletjes tussendoor. and als me-al art, tetsuko, yume miteru, inspire:tion, digitalis, MASS OF THE FERMENTING DREGS, FLiP, Hola/SHIBATA, mitsume etc.
Under these rows is a TV and some shelfs with a shitload of X360-games...
![overzichtmain2_zps8ebf73b8.jpg]()
Meerendeel releases van bands waar ik maar 1 release van heb (of als het er al meer zijn, waar ik niet meer zoveel naar luister)
![main3_zpsecd0a59c.jpg]()
kleine stapel met cd's die nog onder de stapel van de tweede foto liggen. Net uit de auto gehaald
![demos_zpsfac767b2.jpg]()
demo/Live-only/cd-r verzameling. 70+ CD's, meerendeel verpakt in papieren sleeves, en dus niet handig om in een kast te verstoppen xD
![VKshizzle_zpsb9640be2.jpg]()
Een gedeelte van mijn VK-verzameling, waar ik eigenlijk niets meer mee doe aangezien ik noot meer VK luister (op coll:set na dan)
en wat meer close-ups
http://smg.beta.photobucket.com/user/AionNL/library/Japan%20album