Compleet onverwachts.quote:Judging by what Kamijo said in his blog, maybe exhaustion and stress. He said that Jasmine's spirit and body were just completely worn out and exhausted.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:58 schreef Desunoto het volgende:
Jasmine You, bassist van Versailles, is overleden.
Oorzaak is onduidelijk, kan alleen dit vinden wat iemand gepost heeft:
[..]
Compleet onverwachts.![]()
Vorige week kwamen ze met de mededeling dat Jasmine You ziek was en dat ze alle activiteiten van de band voorlopig op stop zetten. En nu opeens dit.
quote:Eh, I suppose they could continue without replacing him at all, just by using studio/support bassists. Malice Mizer continued for 2.5 years after Kami died, without ever getting an actual new drummer.
That being said, I think it's far too early to speculate if they continue and in what form. They probably haven't thought about it themselves so far.
Is er inderdaad meer aan de hand geweest. Maar dat het pas toen het cht serieus werd ze met het nieuws dat Versailles even zou stoppen naar buiten kwamen. Dat was 1 of 2 augustus geweest volgens mij.quote:According to their posts, they have been since mid-July. Kamijo remarked that during that time it's followed the same route, with him barely getting any sleep because he's been in the studio and then meeting with the band and staff to try and figure out what to do about the situation. As it was, Jasmine was out of the picture until at least mid-September, because DEATH TRAP had scheduled their instore to be on 9/5 and announced they were discussing with Versailles if they wanted to proceed without Jasmine or just postpone it until he was better.
Granted, it wasn't on this scale, but they were already talking about what to do... Jasmine was THAT sick that they had to consider all of this.
Laat dit waar zijn.quote:Rock band La'cryma Christi are set to reunite at the V-ROCK FESTIVAL, which will be held at the Makuhari Messe from October 24th-25th, with the band performing on the 24th. La'cryma Christi will be reforming temporarily for the event, but have speculated that further activities could be arranged in the near future depending on the audience's response.
Ken je de rest van MTH ook? Ze hebben veel nummers in die stijl.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:37 schreef rakotto het volgende:
En van de weinige "gave"/mafste Japanse liedjes die ik leuk vind.
Dat dansje met de armen over elkaar en dan die heupenquote:
Ik vind dat dansje juist geniaal. En het nummer zit in mijn hoofd, heel vervelend.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat dansje met de armen over elkaar en dan die heupenziet er toch niet uit
![]()
En dat pak van dat meisje op 1:55![]()
Verder wel een paar leuke meisjes![]()
Maar muzikaal is het drie keer niks
Leuke dames.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Ze zal vast wel een paar keer genoemd zijn bij de vorige delen.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:57 schreef Insolitus het volgende:
Kheb YUI nog niet voorbij zien gaan? ;o!
Verder vind ik Perfume zo af en toe wel leuk.
The Gazette, Despair's Ray.. Ook al luister ik niet zo vaak meer naar ze.
Big Bang, DBSK, Se7en, the usual stuff. Koreanen zijn over het algemeen leuker met hiphop muziek e.d.
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Ze zal vast wel een paar keer genoemd zijn bij de vorige delen.
MTH en BSC... tja daar noem je er twee. Ik kan echt niet iets vergelijkbaars noemen eigenlijk.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:05 schreef msnk het volgende:
Ik vraag het gewoon opnieuw na een half jaar![]()
Naast MTH en BSC nog goede metalbands die soortgelijk muziek maken?
En daarnaast, nog wat bands zoals D'espairsRay
TRAX ken ik ja. Is ook best leuk.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:16 schreef Insolitus het volgende:
Ik ben heel breed
Ja, ik zag hem net staan. Een paar liedjes deden me denken aan the TRAX. Weet niet of iemand dat kent.
Maar ik vind Seo Taiji zeker een chille dude xD <3 Ben nu al zoeken naar downloadbare liedjes van 'm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |