abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71757869
Jasmine You, bassist van Versailles, is overleden.

Oorzaak is onduidelijk, kan alleen dit vinden wat iemand gepost heeft:
quote:
Judging by what Kamijo said in his blog, maybe exhaustion and stress. He said that Jasmine's spirit and body were just completely worn out and exhausted.
Compleet onverwachts.
Vorige week kwamen ze met de mededeling dat Jasmine You ziek was en dat ze alle activiteiten van de band voorlopig op stop zetten. En nu opeens dit.

maandag 10 augustus 2009 @ 13:22:47 #252
166265 Acinonyx
Deutschland ber alles ~ !
pi_71758574
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 12:58 schreef Desunoto het volgende:
Jasmine You, bassist van Versailles, is overleden.

Oorzaak is onduidelijk, kan alleen dit vinden wat iemand gepost heeft:
[..]

Compleet onverwachts.
Vorige week kwamen ze met de mededeling dat Jasmine You ziek was en dat ze alle activiteiten van de band voorlopig op stop zetten. En nu opeens dit.

What the fuck, hoe heeft dit kunnen gebeuren, ik denk dat er wel meer aan de hand is geweest.. ik bedoel het leven van een band-lid kan toch niet zo ongelooflijk vermoeiend zijn dat je er aan kan overlijden..

Nya rust zacht, hij zal altijd blijven spelen in onze harten
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_71759033
Als ik dit zo lees:
quote:
Eh, I suppose they could continue without replacing him at all, just by using studio/support bassists. Malice Mizer continued for 2.5 years after Kami died, without ever getting an actual new drummer.

That being said, I think it's far too early to speculate if they continue and in what form. They probably haven't thought about it themselves so far.
quote:
According to their posts, they have been since mid-July. Kamijo remarked that during that time it's followed the same route, with him barely getting any sleep because he's been in the studio and then meeting with the band and staff to try and figure out what to do about the situation. As it was, Jasmine was out of the picture until at least mid-September, because DEATH TRAP had scheduled their instore to be on 9/5 and announced they were discussing with Versailles if they wanted to proceed without Jasmine or just postpone it until he was better.

Granted, it wasn't on this scale, but they were already talking about what to do... Jasmine was THAT sick that they had to consider all of this.
Is er inderdaad meer aan de hand geweest. Maar dat het pas toen het cht serieus werd ze met het nieuws dat Versailles even zou stoppen naar buiten kwamen. Dat was 1 of 2 augustus geweest volgens mij.

Wat een kutzooi.
pi_71764387
Ik kreeg er ook een mailtje over inderdaad
Treurig nieuws, zo jong ook nog
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:10:29 #255
166265 Acinonyx
Deutschland ber alles ~ !
pi_71770135
Hij was een geweldige bassist, ik zal hem nooit vergeten.
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_71961192
JaME Nederland heeft een artikel over zijn leven en hem als persoon. Hier.
Best aardig artikel.

En zo zag hij er dus uit zonder al die make-up, en extravagante kleding (veel beter in mijn ogen)

Versta er alleen geen fuck van.
pi_71961508
Tevens is het nieuwe album van High and Mighty Color al digitaal te koop, heeft SCREW voor hun nieuwe album X-RAYS een voorproefje van de muziekvideo vrijgegeven, op youtube en heeft exist†trace een nieuwe look (lelijk vind ik.. behalve Miko want zij is schattig ) en komen ze met een nieuw mini album genaamd Ambivalent Symphony op 21 oktober.

En C-ute ( ) komt op 16 oktober met een nieuwe single.

En ALI PROJECT komt met een album (Poison) op 26 augustus.. da's dus al bijna. Staan alleen maar nieuwe nummers op. Best aparte groep. Ik ga ze wel weer proberen.
pi_72133761
Seo Taiji (서태지) post

Zuid-Koreaanse pop/rock idool die er veel verschillende stijlen op nahoudt. Zo heeft hij een hard nu-metal album gemaakt, rock nummers, hele poppy liedjes, en ook wat elektronische nummers en een goede mix van die stijlen. Ik ben op dit moment helemaal weg van z'n nieuwste album 8th Atomos die dit jaar uit kwam. Met als favoriet nummer T'ik T'ak

Eigenlijk helemaal niet mijn smaak qua muziekstijl maar toch vind ik het zeer vet. (en kijk dat wat die gast met z'n gitaar doet op 1:45 ongeveer.. wil ik ook kunnen ! )

pi_72403704
quote:
Rock band La'cryma Christi are set to reunite at the V-ROCK FESTIVAL, which will be held at the Makuhari Messe from October 24th-25th, with the band performing on the 24th. La'cryma Christi will be reforming temporarily for the event, but have speculated that further activities could be arranged in the near future depending on the audience's response.
Laat dit waar zijn.
pi_72649113
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_72649245
  vrijdag 11 september 2009 @ 18:37:50 #262
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_72651658
En van de weinige "gave"/mafste Japanse liedjes die ik leuk vind.

All wars are civil wars, because all men are brothers. ~Franois Fnelon
pi_72655382
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:37 schreef rakotto het volgende:
En van de weinige "gave"/mafste Japanse liedjes die ik leuk vind.

Ken je de rest van MTH ook? Ze hebben veel nummers in die stijl.
quote:
Dat dansje met de armen over elkaar en dan die heupen ziet er toch niet uit
En dat pak van dat meisje op 1:55
Verder wel een paar leuke meisjes
Maar muzikaal is het drie keer niks
pi_72661522
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:20 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Dat dansje met de armen over elkaar en dan die heupen ziet er toch niet uit
En dat pak van dat meisje op 1:55
Verder wel een paar leuke meisjes
Maar muzikaal is het drie keer niks
Ik vind dat dansje juist geniaal. En het nummer zit in mijn hoofd, heel vervelend.
  zaterdag 12 september 2009 @ 09:21:49 #265
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_72666748
quote:
Leuke dames.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~Franois Fnelon
pi_72669511
3 korte samples van Kagrra,'s nieuwe single die gepland staat voor 21 oktober zijn nu te beluisteren hier: http://www.pscompany.co.jp/kagrra,/disco/index.html

Mooi, zoals altijd van Kagrra,
pi_72726654
Ik kan iedereen het nieuwste album van Onmyouza (陰陽座) aanraden.

Staan o.a deze nummers op:

pi_72844523
Kheb YUI nog niet voorbij zien gaan? ;o!
Verder vind ik Perfume zo af en toe wel leuk.
The Gazette, Despair's Ray.. Ook al luister ik niet zo vaak meer naar ze.

Big Bang, DBSK, Se7en, the usual stuff. Koreanen zijn over het algemeen leuker met hiphop muziek e.d.
  donderdag 17 september 2009 @ 17:00:47 #269
137556 L.no
Midlife crisis
pi_72844627
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:57 schreef Insolitus het volgende:
Kheb YUI nog niet voorbij zien gaan? ;o!
Verder vind ik Perfume zo af en toe wel leuk.
The Gazette, Despair's Ray.. Ook al luister ik niet zo vaak meer naar ze.

Big Bang, DBSK, Se7en, the usual stuff. Koreanen zijn over het algemeen leuker met hiphop muziek e.d.
Ze zal vast wel een paar keer genoemd zijn bij de vorige delen.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  donderdag 17 september 2009 @ 17:05:00 #270
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72844771
Ik vraag het gewoon opnieuw na een half jaar

Naast MTH en BSC nog goede metalbands die soortgelijk muziek maken?

En daarnaast, nog wat bands zoals D'espairsRay
AFC AJAX
pi_72845097
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:00 schreef L.no het volgende:

[..]

Ze zal vast wel een paar keer genoemd zijn bij de vorige delen.
YUI
Zij is wel vaker gepost ja!

En Insolitus, jij hebt wel een diverse smaak. Hiphop, zoetsappige pop en harde rauw rock bij elkaar.
En je kent de Koreaan Seo Taiji vast wel? Die heeft echt van alles. Geweldige gast.
pi_72845156
Ik ben heel breed
Ja, ik zag hem net staan. Een paar liedjes deden me denken aan the TRAX. Weet niet of iemand dat kent.
Maar ik vind Seo Taiji zeker een chille dude xD <3 Ben nu al zoeken naar downloadbare liedjes van 'm.
pi_72845454
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:05 schreef msnk het volgende:
Ik vraag het gewoon opnieuw na een half jaar

Naast MTH en BSC nog goede metalbands die soortgelijk muziek maken?

En daarnaast, nog wat bands zoals D'espairsRay
MTH en BSC... tja daar noem je er twee. Ik kan echt niet iets vergelijkbaars noemen eigenlijk.
Als ik bij similar artists hier kijk
http://www.last.fm/music/Maximum+the+Hormone/+similar
zie ik Nightmare, H&MC en girugamesh bovenaan. En daarna nog 2 die ik niet ken dus die kan je proberen.
Maar die artiesten klinken dus echt niet heel vergelijkbaar of zo.. en de enige reden waarom Nightmare daar bovenaan staat is waarschijnlijk omdat van Maximum the Hormone en Nightmare beide nummers in Death Note zijn gebruikt en dus alle niet-verder-dan-anime-kijkende-mensjes ze beide luisteren

En van Blood Stain Child ken ik helemaal niks van de similar artists.
Maar misschien jij wel, moet je even kijken
http://www.last.fm/music/Blood+Stain+Child/+similar

En D'espairsRay is ook weer zoiets. Dan kom je al gauw op namen als the GazettE en SCREW. Dichter kom je er niet bij denk ik. Het nieuwe SCREW album, X-Rays, is trouwens gisteren uitgebracht en zal in de komende dagen wel ergens op internet verschijnen.

Het nieuwe album van -OZ- is al op internet en ook wel vergelijkbaar op zich, en wordt op het moment de hemel in geprezen door verschillende mensen als zijnde het album van het jaar en zo. Beter dan the GazettE's DIM dus o.a. Ik vind van niet, maar het is de moeite waard te proberen, dat wel.
pi_72845549
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:16 schreef Insolitus het volgende:
Ik ben heel breed
Ja, ik zag hem net staan. Een paar liedjes deden me denken aan the TRAX. Weet niet of iemand dat kent.
Maar ik vind Seo Taiji zeker een chille dude xD <3 Ben nu al zoeken naar downloadbare liedjes van 'm.
TRAX ken ik ja. Is ook best leuk.

Seo Taiji's nieuwste album 8th Atomos moet je echt proberen. Kwam dit jaar uit en ik vind het een van de beste albums van het jaar. Heerlijk album.
pi_72845999
Waarom heeft YUI nou opeens kort haar trouwens?

En de video is een beetje vaag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')