Absoluutquote:
Dat album is zo tof.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Absoluut
Vanmiddag nog even naar ze geluisterd toevallig.
Heb zelfs een album van ze gekocht: The World Ruler.
lynch.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:14 schreef Desunoto het volgende:
Moeilijk om iets vergelijkbaars te vinden...
Misschien dit?
...
lynch. - Ambivalent Ideal vind ik zelf een heerlijk nummer.
Gevonden, straks even luisterenquote:Vandaag zou Mar Maroon (album) van 12012 uitkomen trouwens, daar ben ik wel heel benieuwd naar.
Dat nummer is wel apart ja.quote:Op donderdag 12 maart 2009 04:57 schreef Roei het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de muziek van het DS spel 'The World Ends With You'? Dat was voor mij echt een van de redenen om het te spelen (het is ook echt een heel erg vet spel trouwens). Heb de soundtrack gedownload en luister er best veel naar. Het bestaat vooral uit hele moderne hiphop en rock nummers, echt heel gaaf.
Willekeurig voorbeeld:
Fantasieloze clippies zegquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:39 schreef Desunoto het volgende:
Dit moet ik even posten!
Ik ontdek ze net.![]()
Ook een meidenband maar alles behalve heavy. Gewoon lekker klinkende pop/rock. Met gave gitaren.
Nicequote:Op donderdag 12 maart 2009 04:57 schreef Roei het volgende:
Mwahhh, ik vind het niet echt wat. Sowieso vind ik maar enkele nummers van 12012 leuk maar dit album trekt me niet echt aan.
Wat vinden jullie trouwens van de muziek van het DS spel 'The World Ends With You'? Dat was voor mij echt een van de redenen om het te spelen (het is ook echt een heel erg vet spel trouwens). Heb de soundtrack gedownload en luister er best veel naar. Het bestaat vooral uit hele moderne hiphop en rock nummers, echt heel gaaf.
Willekeurig voorbeeld:
Het is ooit begonnen als Japans muziektopic, maar zo kun je het ook nog eens over wat anders hebbenquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Kan hier niet gewoon een Japanse muziektopic van gemaakt worden?
Kung-Fu Generation!
En ZTS (Trance)Ben geen grote trance-fan maar deze gast maakt mooie dingen!
Yoko KannoUtada Hikaru
Kenji Kawai
Ken Ishii
Takaaki Itoh
Dat is waar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is ooit begonnen als Japans muziektopic, maar zo kun je het ook nog eens over wat anders hebben
Dan adviseer ik deze jongensquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is waar.
Voor Koreaanse en Chinese pop en rock muziek sta ik ook open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |