abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69975331
Whooo shit.
Meer details bekend van nieuw the GazettE album, DIM.
Cover art
quote:
Tracklist:

1. 「剥離」 (Hakuri)
2. THE INVISIBLE WALL
3. A MOTH UNDER THE SKIN
4. LEECH
5. 泣ヶ原 (Nakigahara)
6. 「エ リ カ」 (Erika)
7. HEADACHE MAN
8. 紅蓮 (Guren)
9. 「子宮」 (Shikyuu)
10. 13STAIRS[-]1
11. DISTRESS AND COMA
12. 「感触」 (Kanshoku)
13. 白き優鬱 (Shiroki Yuuutsu)
14. IN THE MIDDLE OF CHAOS
15. 「朦朧」 (Mourou)
16. OGRE
17. DIM SCENE
Hebben!!

En er komt met de limited edition een DVD met:
1. [THE INVISIBLE WALL] Music Clip
2. The OTHER SIDE OF [DIM]

Wat dat laatste is weet ik niet. Een making of?
De tracklist is op alle versies hetzelfde.
De Europese uitgave komt met een lyrics boekje met teksten in het Engels en Romaji

[ Bericht 12% gewijzigd door Desunoto op 12-06-2009 15:49:03 ]
  vrijdag 12 juni 2009 @ 19:15:24 #202
17979 MissMSX
Knightmare
pi_69981966
Hoe was Dir en Grey?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_69982164
Gaaf! En hard. Heel hard. Maar goed hard.
Het geluid kon beter op sommige momenten maar dan ben ik een mierenneuker.

Ik kijk nu al uit naar Miyavi en MUCC.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 19:21:53 #204
17979 MissMSX
Knightmare
pi_69982214
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 19:20 schreef Desunoto het volgende:
Gaaf! En hard. Heel hard. Maar goed hard.
Het geluid kon beter op sommige momenten maar dan ben ik een mierenneuker.

Ik kijk nu al uit naar Miyavi en MUCC.
Hoeveel man schat je dat er was? Ik heb echt geen flauw idee hoeveel publiek er op een Japanse band afkomt
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_69982449
Ik weet niet of je Tivoli de Oudegracht eens in bent geweest. Maar de zaal stond vol tot net achter de mensen met dat mixpaneel en camera en alles. En boven op het balkon waren er ook aardig wat mensen. Maar het was niet uitverkocht dat verbaasde me eigenlijk wel, want Dir en grey is toch wel een van de bekenste, zo niet dé bekendste Japanse band in Nederland. Maar het was zeer geslaagd. Ze kunnen tevreden zijn er werden trouwens ook best veel t-shirts verkocht.

Ik praatte ook nog even met 2 gasten die er waren toen Calmando Qual of zoiets optrad. Ook een Japanse band, maar toen stonden er volgens hun maar 2 rijen voor het podium. Dat was best wel sneu. Maar ja, die hebben ook een bekendheid van 0,0 in Nederland. Het ligt echt aan de band.

Ik denk dat MUCC en Miyavi ongeveer hetzelfde aantal mensen als Dir en grey gaat aantrekken.
pi_69983319
En echte aantallen.. kan ik echt niet goed inschatten.

Ze zeggen dat het een capaciteit heeft van 850 man, maar ik weet niet hoe volgepropt ze het dan willen hebben.
pi_69984392
Wat een vage lui lopen er trouwens rond bij dit soort concerten, ik ben echt wel wat gewend maar dit was gewoon otaku heaven.
pi_69984481
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 20:23 schreef Roei het volgende:
Wat een vage lui lopen er trouwens rond bij dit soort concerten, ik ben echt wel wat gewend maar dit was gewoon otaku heaven.
Klopt. Het was erg. Ik voelde me echt apart tussen de meeste mensen.
pi_69996405
Nieuwe band/artiest [forbidden days rhapsody]:
http://www.mknmkn.com/top.html

Opgericht door de ex-drummer van Rentrer en Soi, Mika. De samples moet je gewoon even luisteren. Het klinkt best goed. Vooral "Refill (Rough Mix)". Dit hou ik in de gaten. Alle samples zijn enkel instrumentaal.
pi_70055468
Ik heb net weer een nieuwe single van Gackt geluisterd maar ben niet erg onder de indruk. Ik vind hem beter dan Koakuma Heaven maar het valt weer tegen. Het eerste nummer Faraway is erg matig, maar Oblivious is dan weer een stuk beter. Beetje een mwah.. mwah.. single.
  zondag 21 juni 2009 @ 10:18:00 #212
137556 L.no
Midlife crisis
pi_70214789
quote:
Klinkt erg goed.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_70214941
Het volledige nummer van the GazettE is ook al op de radio geweest maar de enige rip daarvan is van heel slechte kwaliteit. Ik kan niet wachten tot het album in ieder geval.

En ook niet op die van Matenrou Opera, er is ook nog een preview van hun nieuwe video:
"ANOMIE CM"
3 dagen tot release

En daarvan komt ook een Europese editie uit met 2 extra nummers. Info volgt nog.
Hebben.
  zondag 21 juni 2009 @ 10:39:16 #214
137556 L.no
Midlife crisis
pi_70215064
Ja, ik heb de volledige nummer beluisterd via youtube en de kwaliteit was bagger. Wel een vet liedje though.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  woensdag 24 juni 2009 @ 20:05:58 #215
237877 Kuwaro
Walkin down the street....
pi_70335534
I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
pi_70398116
yeeeeeeeees heb mn cd van girugamesh binnen MUSIC, en volgende week even de dvd ophalen tis echt zulke vette muziek
pi_70484785
Allemaal nieuwe releases voor de komende tijd.

D'espairsRay nieuwe single genaamd FINAL CALL die zal uitkomen op 2009/09/09 (leuke datum ook)

Acid Black Cherry nieuw album op 2009/08/26, nog geen titel, zal 13 nummers bevatten.

En Versailles nog op hun laatste live optreden gezegd dat er geen nieuwe singles en optredens komen voordat hun nieuwe album uitkomt, waar ze nu druk mee bezig zijn.

Verder nog eerder aangekondigd: nieuw album van HIGH and MIGHTY Color genaamd Swamp Man, eerste album met nieuwe zangeres Halca. Zal uitkomen op 2 september. Ze zeggen hierbij ook te veranderen naar een "heavier style".

Rockband D komt met een nieuwe single op 2009/09/23, genaamd Tightrope.

SCREW komt met een volledig album in september, genaamd X-RAYS en bevat 11 nummers, meer is nog niet bekend.

En zo is er nog wel meer, zoals een "retake album" van DEATHGAZE die, zoals de naam al zegt, opnieuw opgenomen nummers zal bevatten, meer weet ik niet. En er komen nog "best of" en "worst of" albums van MUCC en een live dvd.

Toch geweldig dat ze maar blijven doorgaan met muziek maken. D'espairsRay en D bijvoorbeeld hebben niet zo lang geleden volledige albums afgeleverd en hebben nu alweer singles op de planning staan. En de kwaliteit van de snel opeenvolgende releases doet er niet voor onder.
pi_70540977
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 15:21 schreef Vinceee het volgende:
yeeeeeeeees heb mn cd van girugamesh binnen MUSIC, en volgende week even de dvd ophalen tis echt zulke vette muziek
Ik luister nu ook weer MUSIC. Geweldig album. Geen enkel minpunt heeft het.

Had je die single die erna kwam ook geluisterd? ALIVE heet die. Staan twee nummers op. Alive vind ik echt super vet, en Gamble is iets minder maar nog steeds tof.

Hun volgende single gaat overigens Border heten, en ze hebben ook een nieuwe look aangemeten:

pi_70582019
Tickets voor MUCC staan op ticketmaster te koop nu.
quote:
Bedankt voor het gebruikmaken van Ticketmaster.nl

U heeft 1 ticket(s) besteld voor:

MUCC
Tivoli de Helling
Wo, 14/10/09 20.00 uur

pi_70797677
Die nieuwe look is wel cool haha ik vond ze er eerst wel beetje vaag uitzien, maar ook wel vet En ik heb toch geen kaartjes voor Miyavi Helaas, maar ja volgende keer beter, heb nog vele jaren te gaan en hij ook hoop ik
Ik heb nu ook de dvd van girugamesh binnen, Crazy Crazy Crazy, in het japans zonder subs voor het optreden maakt dat niks uit natuurlijk, maar disc 2 is met achter de schermen en zo, dus ja.. beetje irritant wel, maar het is gewoon grappig om te zien hoe Ryo en Shuu op Nii gooien met sneeuwballen, en dat Nii dan echt als een mietje terug gooit en zo Ze zijn echt een stelletje lol broeken bij elkaar, doen nooit serieus en zo
pi_71076687
Kickje.

DO AS INFINITY KOMT MET NIEUW ALBUM.
quote:
Op 30 september komt het nieuwe album van Do As Infinity uit. De titel is ETERNAL FLAME en de CD wordt geproduceerd door Seiji Kameda van Tokyo Jihen. In totaal staan er twaalf tracks op de CD.

De CD+DVD editie komt met drie videoclips en de eerste druk bevat een documentair met beelden van de comeback van de groep. De CD-only versie komt met een bonustrack.
Bron

Ik kan niet wachten. Heb heel lang niet meer naar ze geluisterd maar krijg opeens weer de drang ( ) om DOA te gaan luisteren door dit nieuws. Wat een prachtige muziek maken zij.
pi_71499675
Ok, het is misschien een beetje laat en iedereen die hier wel eens komt weet het vast wel, maar Miyavi's kindje is geboren! Het is een meisje, en ik kan nog niet vinden hoe ze heet. Ik vin het wel mooi En SHIT wat is zijn vrouw HOT
pi_71499757
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 20:37 schreef Vinceee het volgende:
Ok, het is misschien een beetje laat en iedereen die hier wel eens komt weet het vast wel, maar Miyavi's kindje is geboren! Het is een meisje, en ik kan nog niet vinden hoe ze heet. Ik vin het wel mooi
Dat wist ik helemaal niet.

Erg leuk wel
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 20:37 schreef Vinceee het volgende:
En SHIT wat is zijn vrouw HOT
Pics?
pi_71499813
ik zal eens even zoeken naar pics, het is allemaal een beetje vaagjes want hij heeft nog steeds geen naam gegeven ( het is al een paar dagen geleden ) en zijn vrouw heeft dus 20 uur lang daar gelegen of zo, of het kind ik weet het niet precies, ik zal even een goede link op zoeken en wil je pics van het kindje of zn vrouw?
pi_71499955
Doe dan maar beide.

En heb je die nieuwe girugamesh single al gehoord? Border? Ik vind hem matig vergeleken met Alive.
Maar de b-kant heet Suiren wat 'Water Lily' betekent dus men speculeert nu over een ballad a la Kowareteiku Sekai. Dat zou mooi zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')