Ze blijft cute.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:42 schreef Desunoto het volgende:
Waarom heeft YUI nou opeens kort haar trouwens?
En de video is een beetje vaag.
De artiesten die bij BSC staan vermeld ken ik inderdaad grotendeels al, maar dat zijn voornamelijk Scandinavische bands en ik zocht eigenlijk naar J-metal.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:25 schreef Desunoto het volgende:
MTH en BSC... tja daar noem je er twee. Ik kan echt niet iets vergelijkbaars noemen eigenlijk.
Als ik bij similar artists hier kijk
http://www.last.fm/music/Maximum+the+Hormone/+similar
zie ik Nightmare, H&MC en girugamesh bovenaan. En daarna nog 2 die ik niet ken dus die kan je proberen.
Maar die artiesten klinken dus echt niet heel vergelijkbaar of zo..en de enige reden waarom Nightmare daar bovenaan staat is waarschijnlijk omdat van Maximum the Hormone en Nightmare beide nummers in Death Note zijn gebruikt en dus alle niet-verder-dan-anime-kijkende-mensjes ze beide luisteren
En van Blood Stain Child ken ik helemaal niks van de similar artists.
Maar misschien jij wel, moet je even kijken![]()
Ik zal eens wat van die namen checken, thanksquote:En D'espairsRay is ook weer zoiets. Dan kom je al gauw op namen als the GazettE en SCREW. Dichter kom je er niet bij denk ik. Het nieuwe SCREW album, X-Rays, is trouwens gisteren uitgebracht en zal in de komende dagen wel ergens op internet verschijnen.
Het nieuwe album van -OZ- is al op internet en ook wel vergelijkbaar op zich, en wordt op het moment de hemel in geprezen door verschillende mensen als zijnde het album van het jaar en zo. Beter dan the GazettE's DIM dus o.a. Ik vind van niet, maar het is de moeite waard te proberen, dat wel.![]()
Ik heb alleen maar 1 album van hun geluisterd.quote:
En welke is dat?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:26 schreef rakotto het volgende:
Ik vind de intro van Soul Eater van het eerste seizoen ook wel leuk eigenlijk.
Kan zijn dat je het helemaal niks vindt. Maar D'espairsRay heeft best een unieke sound. Ik zou ook wel bands willen kennen die daar in de buurt van komen maar ik ken ze niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik zal eens wat van die namen checken, thanks
Heb even moeten zoeken, maar volgens mij is deze Legit, wel weird, maar legit en het is ook nog de extended version dat niet in de anime gebruikt wordt, which is more WIN.quote:
Ben erg benieuwd.quote:After the tragedy that took the band by surprise leaving behind great pain and sorrow, Visual Kei ascending band Versailles left the feeling that all performances for the year would be canceled, they were, all but one.
They announced today they'll be present at the long waited V ROCK Festival to show the fans their new killer tunes LIVE.
Details of session/replacement band members are unknown for now.
Also, details on the postponed album are not yet to be revealed, but they will come soon.
Jammer dat ze niet naar Nederland komen. Wel leuk dat ze een Europees album uitbrengen.quote:Een paar dagen voordat abingdon boys school met hun Europese tour begint, zal een speciaal Europees album uitkomen. Het album zal Teaching Materials heten en is verkrijgbaar vanaf 30 oktober.
Het album komt uit via het Duitse label Gan-Shin en bevat alle singles van de band, waaronder INNOCENT SORROW, HOWLING, Nephilim, BLADE CHORD, JAP, Kimi no uta en ook de B-kanten van deze singles.
Dat kan alleen maar goed of zeer goed zijn.quote:MUCC will release their new single フリージア (Freesia) on 2009.11.25
Produced by ken from L'Arc-en-Ciel
oeh oeh oehquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:08 schreef Desunoto het volgende:
Nieuwe the GazettE video van de single
Hard rock/headbang nummer:
Nieuwe girugamesh single die ook een video heeft maar die staat nog niet online
Softe rockballad:
Hebben The GazettE weer een nieuw album trouwens?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:24 schreef Desunoto het volgende:
Zijn geschreeuw klinkt minder goed dan hij eerder heeft laten horen. Maar voor de rest is het een goed, wel typisch maar goed, GazettE nummer.![]()
En gaat er hier verder echt niemand naar MUCC 14 oktober? Ik heb nog nooit zoveel uitgekeken naar een concert... van een van de beste rockbands van het moment IMO.
DIM is hun nieuwste.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hebben The GazettE weer een nieuw album trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |