Dat verandert wel na een paar keer luisterenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:02 schreef Desunoto het volgende:
Die video![]()
Maar het liedje vind ik niet zo leuk
Ik sta echt voor alles open. Als het lekker klinkt, maakt het niet uit in welke taal. Een voorbeeld uit mijn verzameling:quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is waar.
Voor Koreaanse en Chinese pop en rock muziek sta ik ook open.
En terecht, er is bijna niets ergers dan dat.quote:
Damn.quote:X JAPAN heeft een nieuwe samenwerking met speelgoedmaker Sanrio aangekondigd. De nieuwe lijn van Hello! Kitty speelgoed zal een visual kei thema hebben. "Visual Band Kitty" zal X JAPAN kostuums en make-up hebben.
Gackt bedoel je?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat zien jullie nou precies in hem? Ik vind hem niet zo bijzonder..
Post de artiestennaam in het Japans eens?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Oe, ik zal binnenkort eens 'DJ I am Like injuring the persons" posten (dat maakt babelfish van de artiestnaam)
Hem ja, zijn stem en alles was zo geweldig, maar ik vind het weinig spectaculair?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gackt bedoel je?
Goeie vraag. Ik moet altijd zo om'em lachen. Zo'n droogkloot
En hij is gewoon cool met een vette knipoog. Z'n Malice Mizer tijd is hilarischHet is zo fout en dat weet hij zelf ook
Chinees. Zal hem van de week even opzoeken. Waarschijnlijk zal het zoiets als 'Destroyer' in het chinees zijn ofzoquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Post de artiestennaam in het Japans eens?
Smaken verschillen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hem ja, zijn stem en alles was zo geweldig, maar ik vind het weinig spectaculair?
Qua muziek of qua persoon?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hem ja, zijn stem en alles was zo geweldig, maar ik vind het weinig spectaculair?
Beide, althans, eerste pagina ging de hele tijd over hem zoiets.quote:
Nou ja, een beetje maar.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Beide, althans, eerste pagina ging de hele tijd over hem zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |