Dat verandert wel na een paar keer luisterenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:02 schreef Desunoto het volgende:
Die video![]()
Maar het liedje vind ik niet zo leuk
Ik sta echt voor alles open. Als het lekker klinkt, maakt het niet uit in welke taal. Een voorbeeld uit mijn verzameling:quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is waar.
Voor Koreaanse en Chinese pop en rock muziek sta ik ook open.
En terecht, er is bijna niets ergers dan dat.quote:
Damn.quote:X JAPAN heeft een nieuwe samenwerking met speelgoedmaker Sanrio aangekondigd. De nieuwe lijn van Hello! Kitty speelgoed zal een visual kei thema hebben. "Visual Band Kitty" zal X JAPAN kostuums en make-up hebben.
Gackt bedoel je?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat zien jullie nou precies in hem? Ik vind hem niet zo bijzonder..
Post de artiestennaam in het Japans eens?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Oe, ik zal binnenkort eens 'DJ I am Like injuring the persons" posten (dat maakt babelfish van de artiestnaam)
Hem ja, zijn stem en alles was zo geweldig, maar ik vind het weinig spectaculair?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gackt bedoel je?
Goeie vraag. Ik moet altijd zo om'em lachen. Zo'n droogkloot
En hij is gewoon cool met een vette knipoog. Z'n Malice Mizer tijd is hilarischHet is zo fout en dat weet hij zelf ook
Chinees. Zal hem van de week even opzoeken. Waarschijnlijk zal het zoiets als 'Destroyer' in het chinees zijn ofzoquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Post de artiestennaam in het Japans eens?
Smaken verschillen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hem ja, zijn stem en alles was zo geweldig, maar ik vind het weinig spectaculair?
Qua muziek of qua persoon?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hem ja, zijn stem en alles was zo geweldig, maar ik vind het weinig spectaculair?
Beide, althans, eerste pagina ging de hele tijd over hem zoiets.quote:
Nou ja, een beetje maar.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Beide, althans, eerste pagina ging de hele tijd over hem zoiets.
Hoewel Anton niet zo Japans is natuurlijk, maar zo vroeg gaat geen mensquote:* Anton Pieete
22:00 - 23:45
* Shin Nishimura (live)
23:45 - 00:45
* Takkyu Ishino
00:45 - 02:30
* Ken Ishii
02:30 - 04:15
* Qhey
04:15 - 05:45
* Takaaki Itoh & Go Hiyama (live)
05:45 - 07:00
我是一个被爱伤过的人quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Chinees. Zal hem van de week even opzoeken. Waarschijnlijk zal het zoiets als 'Destroyer' in het chinees zijn ofzo
Is dat niet de titel van het nummer? Als ik daarop google kom ik steeds dj舞曲 tegenquote:
Het is een house bewerking van origineel een rustig nummer. Dit staat standaard op goedkope meuk mp3 spelers uit china als voorbeeld nummersquote:Op maandag 16 maart 2009 12:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat niet de titel van het nummer? Als ik daarop google kom ik steeds dj舞曲 tegen
Ik vind het overigens een baggernummer
* MissMSX haat nummers waar de chipmonks op meedoen
De 25e schijnbaarquote:Op maandag 16 maart 2009 17:59 schreef Aurelius het volgende:
Een dezer dagen komt toch ook de nieuwe CD van Ayumi Hamasaki uit?
Ja?quote:
Ik heb vorig jaar in Japan nog dit album van haar gekocht. Lekker makkelijk, alle hits bij elkaarquote:Op maandag 16 maart 2009 20:09 schreef Desunoto het volgende:
Ik denk dat ik het nieuwe Ayumi album maar ga luisteren als ie uitkomt.
Hopelijk is ie beter dan Utada's 'This is the One'
Ik zal me nog eens wat beter in d'r werk verdiepen. Zou zo echt niet kunnen zeggen welke albums ik dan zou willen hebben.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:44 schreef Desunoto het volgende:
Ik zou ook niet alle albums kopen, maar dan wel de beste.![]()
Ik vind een album toch veel leuker om te hebben dan een singles collectie op de een of andere manier.
Wel eens een live DVD van d'r geprobeerd? Zo niet: houden zo! Dat is echt biologische oorlogsvoeringquote:Op maandag 16 maart 2009 20:57 schreef Desunoto het volgende:
Bijhouden wel, alles kopen niet.Dat kost gewoon veels te veel geld.
Je moet maar zo denken.. heel weinig mensen kopen tegenwoordig muziek. Ze downloaden alles. Maar als iedereen die naar Gackt of Ayumi luistert ook maar één album koopt, dan hadden ze in totaal al meer verkocht dan dat nu het geval is.
Ik ben trouwens helemaal geen groot fan van Ayumi, maar haar volgende album geef ik wel weer een kans.
Ik heb hem ook. Goede CDquote:Op maandag 16 maart 2009 20:34 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb vorig jaar in Japan nog dit album van haar gekocht. Lekker makkelijk, alle hits bij elkaar
Was toen net uit. Groot billboard op Shibuya crossing
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe je PM eens aan danquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:23 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik heb hem ook. Goede CD
heb je toevallig nog een high res versie van die foto van Shibuya?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |