ik denk dat het geheel afhankelijk is van wanneer ze zijn uit 2002. En of er inderdaad sprake is van jongste en oudste kleuters bij elkaar situatie. Bij jayden in de klas zitten ook kids uit 2002, terwijl alicia (ook van 2002, de een na jongste uit de huidige klas nu is , de ander is 3 dagen jongerquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:07 schreef texelonia het volgende:
Fijn dat het al iet beter gaat met Cas!
Livelink lijkt me best moeilijk, ook al zag je het een beetje aankomen. Maar hopelijk helpt het Job en jullie uiteindelijk wel.
Ik heb nog even een vraagje over het 'jaartje langer kleuteren' waar het laatst over ging. Noah heeft 2 vriendenboekjes om in te vullen en had de eerdere bijdrages natuurlijk ook even gelezen. Zodoende kwam ik erachter dat er iig al 5 kindjes uit Noah's klas uit 2002 zijn en 'dus' een jaar extra kleuteren. Dat vond ik vrij veel eigenlijkIs dat normaal, zoveel oude kleuters? Ik twijfel of ik het er met de juf over zal hebben. Bij Noah is er natuurlijk nog lang geen sprake van, maar ik zie al helemaal voor me dat ze op school bij het minste geringste een kind langer laten kleuteren...
Bedoel je, dat je zoon, een Rugzakje (LGF) krijgt? In dat geval, zijn er wat dingen waar, je goed op moet letten. Bijv. dat niet alle tijd die voor het LGF beschikbaar is, op gaat aan de reiskosten van de AB'er. En waarom kan de IB je zoon niet helpen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:53 schreef livelink het volgende:
Wij hebben het gesprek over Job gehad. Ze willen hem aanmelden bij de Zorgcommissie voor ambulante begeleiding. Wij zouden daar dan ook in betrokken worden.
Ja dat bedoelde ikquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:38 schreef texelonia het volgende:
Wanneer 2002 varieerde, maart, augustus, oktober en december. Groep 1 en 2 zitten bij elkaar in de klas, of werd dat niet bedoeld met grootste kleuters?
Heb de lijst er hier nog even bijgepakt en op 1 kindje na zijn alle 2002 kindjes bij jayden van nov en dec 2002. Deze kindjes zaten allemaal in de 'twijfel' groep of ze schoolrijpgenoeg waren voor de 1e (alicia heb ook in diezelfde groep gezeten, er zijn toen extra schoolrijpheidsonderzoeken geweest vanuit school, de aan school verbonden arts en schoolbegeleidingsdienst heeft ze ook allemaal toen nog op een 'gesprekje' uitgenodigd. Wij hebben toen na de extra onderzoekjes een gesprekje gehad en van daaruit besloten dat we alicia door lieten gaan naar de 1e (gr.3). Ik neem aan dat de andere ouders toen ook dat gesprek hebben gehad en vandaar uit besloten hebben niet de overgang te doen.quote:Noah is van december 2004, zouden er dan niet voornamelijk kindjes uit 2003 en 2004 bij hem in de klas moeten zitten?
Mijn zus (werkt op NSO) had het er al over dat er 2 jaar extra gekleuterd werd door sommige klasgenootjes omdat de grens op 1 januari ligt? Ik snap nog niet helemaal hoe dat werkt met overgaan naar groep 3...
zou een toque iets zijn?quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:18 schreef moussy het volgende:
Hij heeft vannacht tussen ons in geslapen, het zat me allemaal niet lekkerToen ik wakker werd om 7:30 van de wekker was hij al wakker en had hij zijn hand als een kommetje er omheen gevouwen.. zelfs het dekbed er op deed pijn. Dus nu ligt er een knuffel op zn buik om het dekbedje omhoog te houden en duik ik zo even achter mn naaimachine om een ring te maken die er om/op kan
Hij is stil, wit, gewoon niet Cas..
Hadden wij het idd ook al over, maar deze oplossing was sneller.quote:
Nou, de Zorgcommissie is iets nieuws. Dus dat is niet hetzelfde als het rugzakje. Veel meer weet ik er eigenlijk niet van. Het schijnt dat Job het eerste kind is dat in onze plaats bij de Zorgcommissie is aangemeld. Via de Zorgcommissie zou je makkelijk toegang moeten krijgen tot de gewenste hulp.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:01 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Bedoel je, dat je zoon, een Rugzakje (LGF) krijgt? In dat geval, zijn er wat dingen waar, je goed op moet letten. Bijv. dat niet alle tijd die voor het LGF beschikbaar is, op gaat aan de reiskosten van de AB'er. En waarom kan de IB je zoon niet helpen?![]()
Heeft je zoon, een psychiatrische/gedrags/ontwikkelingsstoornis of is hij 'gewoon' lastig uit zijn woede, te krijgen?
Het feit dat ie teveel ( wil) doen geeft volgens mij juist goed aan dat het wel beter gaat!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:38 schreef moussy het volgende:
Het was gister toch te veel hoor, maar ik hou me er toch wat aan vast dat hij het zelf allemaal het beste aanvoelt. Gisteravond dus toch maar met een zetpil in ons bed gelegd
Nou, zet je schrap!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:24 schreef Rewimo het volgende:
Wat leuk Hestria, ze zal zich wel heel speciaal hebben gevoeld
dutch, hoe is het met de zwemlessen?
ik ben zelf zo'n kind geweest dat op 6 jarige leeftijd op zwemles gedwongen werd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:31 schreef chacama het volgende:
Pfff, leef gewoon met met jou en ook met die moeder. Kreeg het er inderdaad ook warm van. Knap van die moeder dat ze ook heeft doorgezet.... weet niet of het mij zou lukken...
En inderdaadvoor Léon echt super!
Ik zit ook over zo'n turbocursus te denken. 14 weken lang elke zondag van 12.30 tot 16.15 uur geloof ik. Voor 700 euro. Heeft iemand wel eens berekend wat hij kwijt was voor de 'normale' manier?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:52 schreef lady-wrb het volgende:
ik zag trouwens dat ze in het zwembad zelf een turbo-cursus aanbieden. 2 maanden 3 keer in de week les en daarna diploma zwemmen.
kost even 650 euroen dan heb je alleen diploma A
(dan komen ze vast ook meteen je badkamer betegelen)
ja ik toen ik dat bedrag zagquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:29 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik zit ook over zo'n turbocursus te denken. 14 weken lang elke zondag van 12.30 tot 16.15 uur geloof ik. Voor 700 euro. Heeft iemand wel eens berekend wat hij kwijt was voor de 'normale' manier?
Luca en Christan
ff gauw uitgerekend, wij zitten zonder inschrijfgeld inmiddels op 552 euro en we zijn er nog lang niet. Alicia is begonnen toen ze 6 was, heeft vorig zomervakantie 3 keer in de week dubbele uren extra erbij gedraaid gedurende 4 weken. (de meesten uit die groep die dat ook gedaan hebben gaan in juni op voor het diploma., die hebben nu nog 12 lessen, en zouden op een totaal excl inschrijfgeld en diploma kosten op 684 komen)quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:29 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik zit ook over zo'n turbocursus te denken. 14 weken lang elke zondag van 12.30 tot 16.15 uur geloof ik. Voor 700 euro. Heeft iemand wel eens berekend wat hij kwijt was voor de 'normale' manier?
Luca en Christan
quote:Garantie
Wij garanderen u het A diploma binnen 14 weken, en mocht uw kind na 14 weken nog geen diploma hebben gehaald, dan gaat uw kind door tot het behalen van zijn/haar A diploma.
Veiligheid en kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel. Om de kwaliteit van het afzwemniveau te garanderen, worden bij het afzwemmen ook afgevaardigden uitgenodigd.
Dat had wat voor ons geweest met die van ons (Jayden zit ook op zwemmen, en die is net zijn zus, de anderen in zijn groepje die tegelijk gestart zijn zijn inmiddels ook al stabieler in het water, dus zullen ook wel weer binnen kort doorstromen naar de volgende groep. Al kan ik me bij Jayden nog het idee aanwenden dat hij wellicht nog te jong is om vlot mee te stromen in de groep)quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:38 schreef snoopy het volgende:
Ah kijk, dan wordt die 700 euro weer interessant. Ze zegggen nl het volgende:
[..]
Da's geen geld! En wat leuk ook!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:05 schreef Stout het volgende:
Hier was het afzwemmen iets van 8 euro of zo, darvoor krijgen ze het diploma, een waardebon voor de speelgoedwinkel in de buurt , een tractatie in het zwembad en een tractatie mee naar huis. (en een hoera ik heb mijn diploma ding voor op een zwembroek)
quote:ZONDER drijfmiddelen:
verdragen van spatten
onder water gaan en zijn
zelf gaan liggen (horizontaal) en staan
5 tellen horizontaal drijven op buik en rug
voortbewegen op verschillende manieren zonder om te vallen
horizontaal draaien om de lengte as
iets van de bodem opduiken
drijfmateriaal vooruit blazen, bellen blazen
tijdens kleding zwemmen shirt aan
boot van de pirates of the carribean, met nog een eilandje en toeters en bellen, hij is er wel heel erg zoet mee!quote:Op zondag 15 maart 2009 18:58 schreef Rewimo het volgende:
Black pearlWat zielig dat ie nog zo zielig is met zijn korstjes en hechtingen
Ik begin steeds meer te twijfelen of we stiekem idd geen familie zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:31 schreef moussy het volgende:
We zijn gister met Cas naar het ziekenhuis geweest, het had echt wel een broertje van Wilyan kunnen zijn.
Meisjes plagen, kusjes vragenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:25 schreef moussy het volgende:
Ik ben nu gewoon dingetjes aan het verzinnen dat ie in de kleren moet boodschapje, en dan niet shoppen of weekboodschappen, of zoals vanmorgen, René naar school brengen, anders lijkt me de drempel zo hoog worden.
René was vanmorgen boos, wilde niet meer naar school. Ze mochten verkleed, dus René mocht zelf kiezen wat ze wilde, maar persé met schmink, kind als je dat wil, prima! Werd ze uitgelachen door een stel jongens uit dr klasdat dan alle meiden van de school zich om dr heen verzamelen omdat ze dr zo mooi vinden ziet ze dan niet... jammer... Máár, ze zit in de klas en de juf en moeders en zo vonden dr ook erg mooi dus dat haalde haar weer naar binnen. Lastig zulke dingen
Lief hequote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:46 schreef Sjeen het volgende:
Ik zal dus nog maar genieten van de tijd dat het bij Isa wel teltGoed van de juf trouwens!
Isa wil alleen nog maar fietsenPapa heeft gisteren een standaard op haar fiets gemaakt, zodat ze 'm netjes neer kan zetten. Ze is echt helemaal blij! En mama staat er steeds bij en probeert niet emo te doen
ja hoor, t gaat prima. van de week was ik zijn waterschoenen kwijt, dus heeftie gewoon met geoxen aan gezwommen. toevallig vond ik ze gisteravond weer terug en vandaag heeftie de waterschoenen geprobeerd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:49 schreef Rewimo het volgende:
Pfff wat een geld. Ging het goed met kleren aan zwemmen? Christan heeft dat ook een aantal keren moeten oefenen. En toen verloor hij dus bij het proefzwemmen zijn plastic schoen in het diepe
ik voel helemaal met je mee.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:48 schreef vamperotica het volgende:
Wat gaat het goed met onze zwemwondertjes!
Mickemonster heeft zn eerste proeflesjes er op zitten en vind het geweldig!
Met de pubers heb ik he tff gehad!![]()
Verstand? Hebben ze dat dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik voel helemaal met je mee.
ging het maar eens over en kwam dat verstand maar eens boven
ik heb ondertussen alweer wat jaartjes ervaringquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:45 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Verstand? Hebben ze dat dan?
Mevrouw staat er niet echt lekker voor op school ( heeft nog erg de basisschoolinstelling) en ik zou r helpen met dr huiswerk....
Nou moest ze voor aardrijkskunde lerne...Prima, schemaatje gemaakt, zo had ze ook nog tijd voor Hyves en MSN ( mevrouw is een beetje verliefderig aan het worden...) en werd er ook goed geleerd..Ik had in het begin van de week dr agenda gevraagd en daar stond nog iets over een proefwerk en een SO... Dus ik vraag daarna verteld ze glashard dat dat proefwerk verzet is naar volgende week.......
![]()
Niet dus
hij kijkt veel naar voetbalwedstrijden.quote:
Hoe is ze verder? Is ze "alleen" moe, of ook vervelend en hangerig enzo?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:13 schreef hestria het volgende:
even een vraagje, Michelle zit nu 2 weken op school en ze is zo ontzettend moe, ze ligt echt om 18:00 op bed en slaapt dan tot 7:00. en dan woensdag en vrijdag een middagslaap.
En nog blijft ze moe. Volgens de juf is ze idd moe maar kan ze het goed aan en doet goed mee in de klas, maar loop nu toch te twijfelen of ik haar een paar middagjes extra thuis moet houden, ze heeft standaart de woensdagmiddag en vrijdagmiddag vrij, maar mischien ook nog de maandag of dinsdag middag vrij?
Ja dat ookquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:13 schreef Rottdog het volgende:
Zou het dan nog niet doen Mouss, hij moet er nog langer mee doen dan vandaag
ja echt wel, leek me ook wel een aardige opvolger voor het brave dolfje weerwolfjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh griezelbus!Die hebben we ook allemaal. alleen deel 0 ontbreekt nog geloof ik. Leuk zijn die!
dat zijn ook hele mooie boeken idd.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:06 schreef E.T. het volgende:
Hier liggen de Beckman's ook al te wachten op de kinderen
Ja, dat is nog niet aangeslagen helaas.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:06 schreef E.T. het volgende:
Hier liggen de Beckman's ook al te wachten op de kinderen
Ja, die leest mijn middelste nu. Oh ik heb heel vaak wel een smoes om weer boeken te gaan kopen met de jongensquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja echt wel, leek me ook wel een aardige opvolger voor het brave dolfje weerwolfje
Wij ook, ik heb het zelf altijd een geweldig boek gevonden en heb het dan ook heel snel aangeschaft toen Dylan er was. Evenals het grote Jip en Janneke boek, meteen alle verhaaltjes bij elkaar. Ik heb ook nog mijn oude J&J boekjes, inclusief scheuren, tekeningen en stickers erinquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:13 schreef Rewimo het volgende:Ik ben trots op onze zoon
Hij doet het heel goed op school, heeft echt enorme vorderingen gemaakt en juf is heel tevreden!Zijn Duits is heel goed (schrijven en lezen nog wat beter dan spreken), Sachkunde ging ook goed (is een soort Kennis der Natuur zoals wij vroeger hadden), en hij doet het over het algemeen heel goed. Zelfstandig werken gaat ook steeds beter
Er gaat heel wat door je heen hoor, als je hem zo ziet staan. Ik vind het zó stoer, ik had dat nooit gedurfd als kind. Echt super dat hij dat gewoon doetquote:Op maandag 30 maart 2009 11:29 schreef debuurvrouw het volgende:
En Christan! Zo klein nog op dat grote podium. Ontroerend gewoon!Oh ik ben echt zo'n watje sinds ik moeder ben
![]()
Ah bedankt voor de waarschuwing!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:49 schreef livelink het volgende:
Katja is zich al enorm aan het verheugen op 1 april. Ze is de hele week al grappen aan het bedenken die ze gaat uithalen.
De buurvrouw krijgt in ieder geval een mooi ingepakte doos voor de deur en als ze die openmaakt blijkt het een lege doos te zijn![]()
En voor ons heeft ze ook wat in petto, maar dat verklapt ze natuurlijk niet![]()
Zo leuk die voorpret
Nou foei Leah danquote:Op woensdag 1 april 2009 22:24 schreef Leah het volgende:
De grammatica is mijn fout dan Beefcake, dat was namelijk wat de juf tegen me zéi.
En dan met de spellingscontrole aanquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:55 schreef Rewimo het volgende:
Dictee typenZou Christan ook wel leuk vinden denk ik
Zondagquote:
Moet ik 'm daar maar even inzetten dan? Is 'ie meer op z'n plaatsquote:Op donderdag 9 april 2009 20:48 schreef Lois het volgende:
Whahahahaaa Tan![]()
![]()
!!!
http://forum.fok.nl/topic/1254125
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |