Of zoals in ons geval jaarlijks ivm die kleine afwijking aan het oog en het gewichtquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:30 schreef snoopy het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens hoe het nu verder gaat na het CB![]()
Kan iemand mij dat vertellen? Gaan ze hier ook naar een schoolarts en zo ja, hoe vaak en wanneer?
Ik zie Isa op dinsdagmiddag (dan is ze, zoals nu dus, mee naar mijn werk) en op woensdagmiddag. Op maandag en donderdag blijft ze over en gaat ze naar de BSO en op vrijdag is ze 's middags thuis met papa. Voor ons werkt dit prima, misschien ook omdat ze voorheen sowieso ookal op maandag en donderdag de hele dag weg was naar KDV en oma.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:11 schreef Lishe het volgende:
Ik hoor hier nog niet maar ik heb net een probleem gemaakt in mijn hoofd. Misschien hebben jullie ervaringen?
Als Luuke in januari naar school gaat zie ik haar alleen op maandagmiddag en vrijdagmiddag. (En tussen de middag alle dagen behalve op woensdag.) Is dat te weinig? Werken jullie allemaal anders? Of ook 3 dagen in de week? (Ik heb af en toe ook dienst in het weekend.) En (dit is zegmaar een wanhoopskreet...) Viel het jullie uiteindelijk mee? Al die verandering? Een berg, ik zie er als een megaberg tegenop...
Ik ben ook geen moeder die thuis gaat zitten wachten tot ze de kinderen van school kan halen, maar ik werk niet, zeg maar.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:03 schreef Lishe het volgende:
Ik ben geen moeder die thuis gaat zitten wachten tot ze de kinderen van school kan halen, dan werk ik liever, zegmaar.
Ben je mal, ik moet de overige dagen racen om op tijd bij school te staanquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:08 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik ben ook geen moeder die thuis gaat zitten wachten tot ze de kinderen van school kan halen, maar ik werk niet, zeg maar.![]()
Gek toch, ik wéét dat ik me niet aangevallen hoef te voelen maar ik vind het wel rot.Alsof je als niet-werkende moeder uit je neus zit te vreten tot het tijd is om de kinderen uit school te halen.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:08 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik ben ook geen moeder die thuis gaat zitten wachten tot ze de kinderen van school kan halen, maar ik werk niet, zeg maar.![]()
voordat ik werkte heb ik jaren niet gewerkt geen betaald werk gedaan.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:08 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Gek toch, ik wéét dat ik me niet aangevallen hoef te voelen maar ik vind het wel rot.Alsof je als niet-werkende moeder uit je neus zit te vreten tot het tijd is om de kinderen uit school te halen.
Zo, klaar, ik ga er niet verder op in, ik hoop gewoon dat iedereen gelukkig is met hoe het bij hem/haar geregeld is, of 't nou eigen keuze is om te werken of niet te werken of om je kind wel of niet naar TSO en/of BSO te sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |