abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 november 2008 @ 18:09:29 #151
24188 Belana
kloon van belana
pi_63484188
hier was flip ook niet zo'n succes hoor. ja de eerste dag, maar Liam kreeg hem meteen een hele week begin van dit jaar.... ik heb er maar wat van gemaakt. ik zie het nut er ook niet zo van in hoor
stormy waters...
sailin'
pi_63484560
Livelink, misschien is het nog handig je aanvullende verzekering goed te bekijken? ' t Is al bijna 1 januari dus je kunt nu overstappen naar een nieuwe ziektekostenverzekering, en de vergoeding voor orthopedagogie/eerstelijns psych. zo uitbreiden als dat nodig lijkt. Dan kun je ook rechtstreeks naar iemand toestappen ipv via Jeugdzorg en ontwijk je wachtlijsten.
Evt kan dat laatste natuurlijk ook van je spaarrekening, ik weet niet hoe duur zo'n consult is maar misschien is dat ook nog een optie.
Vervelend dat er nu toch weer iets anders loopt met Job dan je zou willen.. Sterkte ermee.
  Licht Ontvlambaar maandag 24 november 2008 @ 18:27:21 #153
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_63484592
Een week vind ik ook wel heel erg lang, zo'n weekendje is prima. Flip heeft hier overigens gewoon een vriendenboekje... Wat Flip allemaal meegemaakt heeft, mogen de kinderen zelf vertellen. Dat is ook precies waarvoor Flip bedoeld is volgens de juf van Isa. Dat ook de kinderen die niet zo gemakkelijk uit zichzelf wat vertellen, aan de beurt komen in de kring
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 24 november 2008 @ 20:53:41 #154
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63489008
Nou, wat Sjeen zegt dus, of eigenlijk de juf van Isa.
Voor sommige kinderen is het heel spannend om in de kring te vertellen, als alle andere kinderen naar je luisteren. Via Flip gaat het vaak veel makkelijker. Jammer dat Flip bij sommigen thuis in een hoek wordt gedumpt. Bij ons in de klas is het een eer als Flip als je die week de hoede hebt over Flip. Hij doet alles mee, buitenspelen, werken, gymmen, en in het weekend mag hij dus logeren. Geweldig vinden ze het!

Bix, ik had nog niet gereageerd op Anna die het allemaal zo niet leuk vindt. Wat jammer zeg. En lastig lijkt me.
Weet je ook waarom ze er geen zin in heeft/er tegenop ziet? Het lijkt me vreselijk als je net als G je hele schoolcarriere dag in dag uit met tegenzin weer daar naartoe moet.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 24 november 2008 @ 21:28:43 #155
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63490110
Vanavond hier ook de 10 minuten gesprekken gehad.
Eigenlijk niets wat we niet wisten Slim genoeg enzo, doet goed mee.. Bazig tiepje, kan lang mokken als ze d'r zin niet krijgt en als anderen niet doen wat zij zegt wil ze wel eens niet zo vriendelijk zijn
Nou waren we ons daar wel van bewust en daar best mee bezig al, na Sinterklaas gaan we samenwerken
Het feit dat ze van voren zelf heel goed kan inschatten waar we wel of niet boos om worden en dat dat bepaalt wat ze wel en niet vertelt helpt niet echt mee natuurlijk (zo had ze laatst niet verteld dat ze vier dagen niet in de bouwhoek mocht.. Ik hoorde het de volgende dag van een vriendje en van de juf natuurlijk).

Verder nog wat tips gekregen voor het lezen en de juf gaat heel vrijblijvend ook meer 'letterdingen' aanbieden bij haar.

Altijd fijn om te horen dat de juf hetzelfde bij je kind ziet als wijzelf en dat je op dezelfde golflengte zit qua oplossen (na de sinterklaas een beloningssysteem had ik zelf al bedacht.. helemaal geweldig om dat nu samen met school te doen)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 november 2008 @ 22:44:15 #156
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63492664
Klinkt goed, E.T. Mooi dat juf haar aardig door heeft En samen aanpakken is altijd goed natuurlijk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2008 @ 08:31:24 #157
7074 moussy
kuttekop
pi_63497802
Oh heb ik nog niet verteld, het gesprekje over Cas. Hij doet ook lekker mee, kan net als Saskia wat bazig zijn, maar vooral in dingen vragen, Cas zegt Geef hier!! ipv dat hij vraagt. Dat hebben we thuis even in de gaten gehouden, want hij weet dondersgoed dat je dat zo niet moet doen, maar... René.. Zijn ze boven aan het spelen hoor ik in het spel dat René gewoon helemaal onder de plak zit daar gaan we aan werken. Voor de rest was hij erg lief, en behulpzaam en kneuterig.. toen vroeg ik me af of ze het wel over mijn Cas had

We zijn gister met Cas naar het ziekenhuis geweest, het had echt wel een broertje van Wilyan kunnen zijn, binnen nu en 8 weken krijgen we een oproep voor een besnijdenis. De chirug hoorde ons verhaal aan en dat was al duidelijk genoeg, arm kind
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_63497898
Gisteren moest ik met T bij de schoolarts zijn. Na wat onderzoekjes en meten en wegen werd er nog even kort over hem gesproken. Toen ik zei dat hij eindelijk zo lekker aan was gekomen kreeg ik op mijn kop;zijn gewichtstoename moest nu echt stoppen anders werd hij te dik! Het arme kind woog 12 kilo met z`n 3e verjaardag omdat hij steeds ziek was, en nu hij eindelijk op gewicht is (en absoluut niets te dik) krijg ik o m`n kop. Heb gezegd dat ik het stom vind om een kind wat je niet kent in 20 minuten te beoordelen. Wat was ik giftig op dat mens zeg!

Arme Cas! Maar hopelijk is het snel achter de rug!
Saartje
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2008 @ 08:49:44 #159
7074 moussy
kuttekop
pi_63498030
Nahjah zeg! Wat een achterlijk gedoe, hebben ze wel in zijn gegevens gekeken?
pi_63498140
blijkbaar niet en daarom neem ik ook totaal niet serieus wat ze zei!
Hij eet gewoon, normaal voedsel. Helemaal geen prik, limonade, fristi, snoep of weet ik veel wat.
Gewoon, 3 boterhammen op een dag met 1x zoet beleg, een warme maaltijd en hier en daar een tussendoortje.
z`n groeicurve vertoont een opvallende steiging maar dat is niet gek ook als je 3 jaar extreem ondergewicht hebt gehad!
Saartje
pi_63498184
Maneki, dat is ook raar zeg te dik

Spannend Mous, wanneer gaat het gebeurenah ik lees het al.

Fijn zo'n meedenkende juf ET
Wij hebben nog geen gesprek over Morris gehad. Zal vanmiddag eens vragen aan de juf wanneer ze dat gepland heeft.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 25 november 2008 @ 09:00:41 #162
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_63498188
Dat gewicht bij kinderen is echt een hype echt belachelijk
pi_63498223
Ik vind het ook maar bizar van dat gewicht. Ze zijn er zo op gefocust dat ze niet meer zien bij wie het nou echt een probleem is
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2008 @ 09:10:45 #164
7074 moussy
kuttekop
pi_63498316
We zijn al 5 jaar aan het pielen om het pieletje de chirurg vond het jammer dat we zo laat doorgestuurd waren, soms is de grens van 5 jaar niet nodig als het al jong zo overduidelijk is.
pi_63498320
even he..voor het beeld. Ik kan dat mens wel villen, en iedereen van dat klotecb erbij, als ik zijn curve zo eens bekijk!

dat jochie is gewoon heel veel tekort gekomen toendertijd
Saartje
  dinsdag 25 november 2008 @ 09:18:08 #166
24188 Belana
kloon van belana
pi_63498425
ik ga niet eens meer naar het cb toe, het interesseert me niet hoeveel Ezra weegt en hoe lang hij is. Hij ziet er prima uit, ik vind het best.
belachelijke reactie maneki van dat mens, echt heel idioot.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 25 november 2008 @ 09:19:10 #167
3011 E.T.
pi_63498439
echt zo snel mogelijk van je af laten glijden, Maneki
en wat geweest is, kun je niet meer terugdraaien. Je hebt altijd gedaan wat je dacht dat het beste was

(hoewel ik ook nog steeds kwaad kan worden dat Tijn 'te dik' zou zijn omdat ie op het bovenste lijntje in de curve zit met zijn gewicht.. ja duh.. met zijn lengte ook! Ik kan zijn ribben tellen en hij gewoon ielige schoudertjes.. te dik is hij absoluut niet)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 november 2008 @ 09:29:19 #168
13151 crew  Rewimo
pi_63498594
Altijd dat gezanik over gewicht Christan zat ook altijd bovenaan alle curves. Hij is prima in verhouding, maar toch hobbelde er altijd wel eentje tussendoor bij het cb die er wat over te zqniken had. De schoolarts vond zijn gewicht prima. En ik ook. Hij weegt nu 33 kilo en is ongeveer 1.40m lang.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_63498626
Ik weet eigenlijk niet eens hoe het nu verder gaat na het CB
Kan iemand mij dat vertellen? Gaan ze hier ook naar een schoolarts en zo ja, hoe vaak en wanneer?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 november 2008 @ 09:31:56 #170
13151 crew  Rewimo
pi_63498651
Volgens mij gaan ze in groep 2 naar de schoolarts en dan weer als ze 9 zijn.

Moet ik trouwens hier in DLD ook eens een keer navragen, want Christan moet nog een inenting als hij 9 is. Geen idee hoe dat hier gaat qua schema.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 25 november 2008 @ 09:33:46 #171
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_63498688
Diezelfde vraag schoot mij ook te binnen Snoopy

Ik heb net even aan Juf gevraagd of 10-minutengesprekje nodig was. Zij vond van niet... En wat betreft de mindere motivatie, geen probleem van maken, alleen als ze wat te snel opgeeft proberen te stimuleren om toch af te maken. Maar dat deden we al
pi_63498700
In groep 2 en groep 7 gaan ze naar de schoolarts, die oproepen krijg je via school. Daarna volgens mij nog een keer in de brugklas, wat ik me er van kan herinneren.
Saartje
pi_63498738
Ah een jaartje wachten dus nog
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 november 2008 @ 09:37:25 #174
13151 crew  Rewimo
pi_63498774
Christan miste die afspraak bij de schoolarts dus, omdat hij groep 2 eerst nog een keer zou doen maar alsnog naar groep 3 ging. Ik heb dat toen bij zijn juf aangekaart en zij heeft ervoor gezorgd dat we alsnog een afspraak kregen
  dinsdag 25 november 2008 @ 09:37:53 #175
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_63498785
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 09:30 schreef snoopy het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens hoe het nu verder gaat na het CB
Kan iemand mij dat vertellen? Gaan ze hier ook naar een schoolarts en zo ja, hoe vaak en wanneer?
Of zoals in ons geval jaarlijks ivm die kleine afwijking aan het oog en het gewicht
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2008 @ 10:03:33 #176
7074 moussy
kuttekop
pi_63499393
Gewoon allemaal niet druk om maken en vooral je moedergevoel volgen, drukte de chirurg mij gister nog even op 't hart
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 november 2008 @ 10:12:15 #177
13151 crew  Rewimo
pi_63499600
Mous, wat naar voor Cas. Hopelijk is ie snel aan de beurt, kan maar achter de rug zijn.
  dinsdag 25 november 2008 @ 16:11:43 #178
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63509703
Ik hoor hier nog niet maar ik heb net een probleem gemaakt in mijn hoofd. Misschien hebben jullie ervaringen?
Als Luuke in januari naar school gaat zie ik haar alleen op maandagmiddag en vrijdagmiddag. (En tussen de middag alle dagen behalve op woensdag.) Is dat te weinig? Werken jullie allemaal anders? Of ook 3 dagen in de week? (Ik heb af en toe ook dienst in het weekend.) En (dit is zegmaar een wanhoopskreet...) Viel het jullie uiteindelijk mee? Al die verandering? Een berg, ik zie er als een megaberg tegenop...
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2008 @ 16:57:18 #179
7074 moussy
kuttekop
pi_63511263
Het zou niet mijn keuze zijn, maar ik denk dat het voor iedereen gewoon anders is. Als het voor jou zo goed is, dan ís het toch ook goed?!

Zelf werk ik alleen maar op donderdagavond en op vrijdag en voor ons werkt dat prima zo.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 25 november 2008 @ 17:12:51 #180
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_63511712
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 16:11 schreef Lishe het volgende:
Ik hoor hier nog niet maar ik heb net een probleem gemaakt in mijn hoofd. Misschien hebben jullie ervaringen?
Als Luuke in januari naar school gaat zie ik haar alleen op maandagmiddag en vrijdagmiddag. (En tussen de middag alle dagen behalve op woensdag.) Is dat te weinig? Werken jullie allemaal anders? Of ook 3 dagen in de week? (Ik heb af en toe ook dienst in het weekend.) En (dit is zegmaar een wanhoopskreet...) Viel het jullie uiteindelijk mee? Al die verandering? Een berg, ik zie er als een megaberg tegenop...
Ik zie Isa op dinsdagmiddag (dan is ze, zoals nu dus, mee naar mijn werk) en op woensdagmiddag. Op maandag en donderdag blijft ze over en gaat ze naar de BSO en op vrijdag is ze 's middags thuis met papa. Voor ons werkt dit prima, misschien ook omdat ze voorheen sowieso ookal op maandag en donderdag de hele dag weg was naar KDV en oma.
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:03:08 #181
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63517001
Fijn te lezen Sjeen. De woensdagmiddag is papa hier thuis. Dus qua opvang gaat ze 2 keer. (En misschien 1 ker uiteindelijk, ik hoop de donderdagmiddag te kunnen ruilen met de avond.) De BSo is op een sportpark en elke middag zijn er 2 andere sportactiviteiten. Ze hoeft dus ook niet nog op een clubje ofzo. Ik ben geen moeder die thuis gaat zitten wachten tot ze de kinderen van school kan halen, dan werk ik liever, zegmaar. Kreeg ook al geruststellende pm's, dus ik hoop maar dat we onze draai vinden. Maar blegh. Nouja, alles komt goed.

Mous, ik zou willen dat ik gewoon opnieuw kon beginnen. Starten vanuit 0 en rondom die schooltijden werk vinden. Maar dat is geen optie. Vandaar dat werk gewoon doorgaat. Ik weet ook niet wat ik precies anders wil maar ik vind het onoverzichtelijk nog. Fijn dat jullie oplossing goedgaat!
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:25:45 #182
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_63517733
Het blijft altijd schipperen met werk en kinderen. Het zou inderdaad heerlijk zijn als je kon werken rond de schooltijden. Mijn vriend gaat solliciteren naar een andere baan in de hoop daar nog flexibeler in te worden. Ik zou het wel heerlijk vinden als dat zou lukken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_63517800
Ik werk 3 dagen Lishe, en "zie" Sven op woensdagmiddag en vrijdagmiddag. Op maandag is zijn vader thuis en op dinsdag en donderdag gaat hij naar de BSO. Op de dagen dat ik werk zie ik hem voor ik naar mijn werk ga een half uurtje, en als ik van mijn werk kom ook zoiets.
En in de weekenden uiteraard.
Mij bevalt dit wel goed. (alhoewel, als het lot op de 10e een keer goed gezint is dan weet ik het wel )

Het begin van de basisschool is een enorme verandering, maar het went onzettend snel ook.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  Jubileum moderator dinsdag 25 november 2008 @ 20:36:00 #184
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63518091
Ik "zie" Iris alleen op donderdag Lishe, tussen de middag en na school. Tenminste in theorie... de praktijk is vaak dat ik tussen de middag met Bram eet, die hier op donderdag altijd is, en Iris bij een vriendinnetje is. Na school gaat ze vaak ook met een ander vriendinnetje mee en zie ik haar pas bij het eten weer.
Natuurlijk zie ik ze elke ochtend en avond wel, maar donderdag is mijn vrije dag. Woensdag is Jeroens vrije dag en die heeft dan heerlijk allebei de meiden 's middags thuis.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:54:23 #185
24188 Belana
kloon van belana
pi_63518647
lishe, mij viel het erg mee. ik werk 3 dagen: maandag, woensdag en donderdag. Ik zie Liam wel iedere 2 weken op vrijdag omdat ze dan vrij zijn. Waar ik me wel eens rot over voel is dat Liam zo weinig kan spelen bij vriendjes omdat ik werk. Op dinsdag zit ie namelijk op zwemles en op vrijdag dus vaak vrij.
Moeder zijn brengt veel schuldgevoel mee geloof ik, vaak het gevoel dat je het niet goed doet. Ik ben er wel achter dat veel vrouwen dat hebben en dat scheelt en ik denk vaak dat ik als kind ook gewoon alles accepteerde zoals het was, dat kinderen flexibel zijn dus. mij helpt dat
stormy waters...
sailin'
pi_63518975
Lishe, evt kun je misschien tot de zomervakantie haar gewoon laten wennen? Dat eerste half jaar telt toch nog niet echt mee, ze gaat ws dus 2,5 jaar kleuteren? En dan kun je haar thuishouden als dat beter uitkomt.
Bij Myrthe's school vinden ze het juist fijn als die mogelijkheid er is voor kleuters, om lekker thuis te blijven als dat beter voor ze is.

Overigens is Myrthe's school pas om half vier uit, en heeft ze dan ook weinig tijd nog om met andere kinderen te spelen (buiten spelen is ook lastig met dit weer, er zijn dan weinig buurkinderen). Maar ik vind het ook een groot nadeel van school dat er zo weinig tijd overblijft om echt leuke dingen met ze te gaan doen, terwijl ze juist steeds meer gaan begrijpen.
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:08:45 #187
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_63519055
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 20:03 schreef Lishe het volgende:
Ik ben geen moeder die thuis gaat zitten wachten tot ze de kinderen van school kan halen, dan werk ik liever, zegmaar.
Ik ben ook geen moeder die thuis gaat zitten wachten tot ze de kinderen van school kan halen, maar ik werk niet, zeg maar.

Gek toch, ik wéét dat ik me niet aangevallen hoef te voelen maar ik vind het wel rot. Alsof je als niet-werkende moeder uit je neus zit te vreten tot het tijd is om de kinderen uit school te halen.

Zo, klaar, ik ga er niet verder op in, ik hoop gewoon dat iedereen gelukkig is met hoe het bij hem/haar geregeld is, of 't nou eigen keuze is om te werken of niet te werken of om je kind wel of niet naar TSO en/of BSO te sturen.
pi_63519141
ik heb pas zelfs eens op de bank liggen slápen tot het tijd was om m'n kind uit school te halen. en afgelopen weekend heb ik haar uit logeren gestuurd, lekker rustig.
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2008 @ 21:40:24 #189
7074 moussy
kuttekop
pi_63520201
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:08 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Ik ben ook geen moeder die thuis gaat zitten wachten tot ze de kinderen van school kan halen, maar ik werk niet, zeg maar.

Gek toch, ik wéét dat ik me niet aangevallen hoef te voelen maar ik vind het wel rot. Alsof je als niet-werkende moeder uit je neus zit te vreten tot het tijd is om de kinderen uit school te halen.
Ben je mal, ik moet de overige dagen racen om op tijd bij school te staan
pi_63521906
quote:

[..]

dat dacht ik idd ook toen ik het las. En helemaal niet naar bedoeld Lishe maar het is gewoon echt niet zo dat ik 'niks' doe nu ik geen werk heb. Dat valt erg mee in de praktijk

Als ik het zo begrijp en om me heen zie vinden kinderen de dingen vaak gewoon prima zoals ze zijn.
Dus als ze naar de BSO moeten dan is dat ook ok. En Morris wil heeeeel graag overblijven omdat hij daar leuk met zijn vriendjes kan spelen ipv thuis een broodje te eten. Nou ja, dat vnd ik ook prima.

Mijn ervaring met Morris is trouwens wel dat het echt een paar maanden heeft geduurd voor hij zijn draai vond op school. Maar nu is het gewoon helemaal fijn!
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2008 @ 22:32:29 #191
37843 lady-wrb
kortaf
pi_63522137
quote:

[..]

Zo, klaar, ik ga er niet verder op in, ik hoop gewoon dat iedereen gelukkig is met hoe het bij hem/haar geregeld is, of 't nou eigen keuze is om te werken of niet te werken of om je kind wel of niet naar TSO en/of BSO te sturen.
voordat ik werkte heb ik jaren niet gewerkt geen betaald werk gedaan.
t is inderdaad verbazingwekkend hoe men reageert als je dan zegt dat je het ook druk hebt.
er wordt inderdaad gedaan of je alleen maar koffie drinkt met de buurvrouw en een beetje loopt te funshoppen.
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2008 @ 22:33:56 #192
37843 lady-wrb
kortaf
pi_63522198
ik ga naar bed.
morgen weer naar het zwembad in alle vroegte
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:40:56 #193
3011 E.T.
pi_63522450
das dan wel weer een voordeel van nog twee kleine kinderen.. Mensen vullen alvast voor je in dat je het druk hebt

Overigens wil ik weer gaan werken om twee dagen 'rust' te hebben
  dinsdag 25 november 2008 @ 23:02:17 #194
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63523178
Poemojn, daar had ik ook aan gedacht. Dat het wennen maar gerekt moest worden misschien ivm dat 'rare' half jaar. We zien wel.

En zo bedoel ik mijn opmerking niet, echt niet hoor! Ik ben eerder jaloers op mensen die die mogelijkheden wel hebben (financieel en ook voor henzelf. Dat je echt bewust die keuze kunt maken ) Maar als ik thuis ben zonder kinderen doe ik echt niks. Ik word daar niet gelukkiger van. Voel je alsjeblieft niet aangevallen, ik stond er niet eens bij stil. (Buuf, ik snap je gevoel, denk ik, want ik voel nu precies het omgekeerde. Alsuhetnogsnapt.) En Snoop, ik heb je juist 'gefeliciteerd' met je laatste werkdag. Ik begrijp ook wel dat dit niet op de persoon gezegd word, maar over de opmerking in het algemeen. Het is zo niet bedoelt in ieder geval! En nu ik het teruglees staat 'zo'n moeder' wel heel gemeen. Mijn excuses, want zo denk ik helemaal niet over mensen.
Ik vlucht hier nu hoor, kom over een paar weken nog wel 's kijken.
  dinsdag 25 november 2008 @ 23:08:08 #195
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63523373
En ter aanvulling want het zit me wel hoog dat ik dus zonder na te denken jullie blijkbaar het idee geef zo te denken. De afgelopen maanden ben ik thuis geweest. En heb het ook druk gehad omdat er andere dingen voor in de plaats kwamen. Dus uiteindelijk zou het bij mij ook kunnen. Maar ik merk gewoon dat ik mijn werk nodig heb om naartoe te gaan. Dus niks niet veroordelend bedoelt, het ging echt alleen om mijn situatie. Ik ben ook niet zo'n moeder met blonde haren. Zoiets.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lishe op 25-11-2008 23:16:02 ]
pi_63523417
nee joh, ik voelde me niet aangevallen.

overigens ben ik nog blond ook.
  dinsdag 25 november 2008 @ 23:12:23 #197
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63523516
Dan lijken we dus voor geen meter op elkaar. (Wat zullen we ieder toch gelukkig zijn met onzelf. )
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 november 2008 @ 07:19:00 #198
13151 crew  Rewimo
pi_63527414
Ik werk 5 dagen van 6 uur. Dat betekent dat ik Christan 's morgens naar school breng, en uit mijn werk weer ophaal op 3 dagen. Hij gaat dan ongeveer een half uur naar de opvang (die is hier gewoon op school). Tijdelijk gaat hij ook op woensdag naar de opvang vanwege de huiswerkklas, maar normaal gesproken haalt qltel hem op woensdag en vrijdag uit school om 13 uur.

Als qltel over een poosje weer aan het werk gaat, wil hij woensdagmiddag en vrijdagmiddag ook vrijhouden
pi_63529862
Lishe, vooral dat ELKE dag naar school moeten is een enorme verandering, vond ik. dat je (buiten de weekenden dan) nooit meer lekker rustig aan kunt opstarten 's ochtends... verder vond ik 't juist erg leuk dat ik ineens zoveel exclusieve tijd voor Anna kreeg, dat is voor Lena & jou straks ook fijn denk ik.
Ik werk 3 dagen, waarvan ze 2 dagen naar kdv/buitenschoolse opvang gaan, en de 3e dag afwisselend wordt opgevangen door G en de opa/oma's. dat deed ik ook voorheen al, dus dat maakte niet echt het verschil. die uurtjes dat ze op school zitten vliegen doorgaans ook voorbij hoor!
  woensdag 26 november 2008 @ 10:11:37 #200
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63529969
En ik ben dan wel thuis, zoveel zie ik ook niet van mijn kinderen. Voor ze naar school gaan, tussen de middag (al eten ze ook wel bij vriendjes. Of vriendjes hier) na school wordt er vaak gespeeld en gesport. Alleen mijn kleine ukkeltje is nog vaak hier, zoals zijn vrije vrijdag.

Thuis blijven voor de kinderen kan dan, als je verwacht dat ze er ook zijn, op een enorme teleurstelling uitlopen ben ik bang.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')