Ik ben ook geen moeder die thuis gaat zitten wachten tot ze de kinderen van school kan halen, maar ik werk niet, zeg maar.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:03 schreef Lishe het volgende:
Ik ben geen moeder die thuis gaat zitten wachten tot ze de kinderen van school kan halen, dan werk ik liever, zegmaar.
Ben je mal, ik moet de overige dagen racen om op tijd bij school te staanquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:08 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik ben ook geen moeder die thuis gaat zitten wachten tot ze de kinderen van school kan halen, maar ik werk niet, zeg maar.![]()
Gek toch, ik wéét dat ik me niet aangevallen hoef te voelen maar ik vind het wel rot.Alsof je als niet-werkende moeder uit je neus zit te vreten tot het tijd is om de kinderen uit school te halen.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:08 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik ben ook geen moeder die thuis gaat zitten wachten tot ze de kinderen van school kan halen, maar ik werk niet, zeg maar.![]()
voordat ik werkte heb ik jaren niet gewerkt geen betaald werk gedaan.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:08 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Gek toch, ik wéét dat ik me niet aangevallen hoef te voelen maar ik vind het wel rot.Alsof je als niet-werkende moeder uit je neus zit te vreten tot het tijd is om de kinderen uit school te halen.
Zo, klaar, ik ga er niet verder op in, ik hoop gewoon dat iedereen gelukkig is met hoe het bij hem/haar geregeld is, of 't nou eigen keuze is om te werken of niet te werken of om je kind wel of niet naar TSO en/of BSO te sturen.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:02 schreef Lishe het volgende:
Poemojn, daar had ik ook aan gedacht. Dat het wennen maar gerekt moest worden misschien ivm dat 'rare' half jaar. We zien wel.
En zo bedoel ik mijn opmerking niet, echt niet hoor! Ik ben eerder jaloers op mensen die die mogelijkheden wel hebben (financieel en ook voor henzelf. Dat je echt bewust die keuze kunt maken ) Maar als ik thuis ben zonder kinderen doe ik echt niks. Ik word daar niet gelukkiger van. Voel je alsjeblieft niet aangevallen, ik stond er niet eens bij stil. (Buuf, ik snap je gevoel, denk ik, want ik voel nu precies het omgekeerde. Alsuhetnogsnapt.) En Snoop, ik heb je juist 'gefeliciteerd' met je laatste werkdag. Ik begrijp ook wel dat dit niet op de persoon gezegd word, maar over de opmerking in het algemeen. Het is zo niet bedoelt in ieder geval! En nu ik het teruglees staat 'zo'n moeder' wel heel gemeen. Mijn excuses, want zo denk ik helemaal niet over mensen.
Ik vlucht hier nu hoor, kom over een paar weken nog wel 's kijken.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:03 schreef Lishe het volgende:
Ik ben geen moeder die thuis gaat zitten wachten tot ze de kinderen van school kan halen, dan werk ik liever, zegmaar.
Dus je bedoelde juist:quote:Maar als ik thuis ben zonder kinderen doe ik echt niks. Ik word daar niet gelukkiger van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |