Ah vandaar dat ik me dat ook al niet kon herinneren van Wilyan of van M. Maar best logisch dan die korstjes.
Tja, wij weten ook niet helemal wat we er van moeten vinden. 

Aan de ene kant ben ik wel blij dat er verder niet aangemodderd gaat worden met andere "oplossingen" zoals zalf (ik weet trouwens ook niet of dat na een gedeeltelijke circumcisie uberhaubt wel gedaan word) maar aan de andere kant is het ook wel weer sneu dat hij toch weer een operatie moet.
(alhoewel hij dat helemaal niet erg vind want -> kadootje(s) 

)
Ik vind het zelf weer jammer/lastig omdat je geen zekerheid hebt over wannneer hij aan de beurt is. Zit je weer de hele tijd te wachten op dat telefoontje. En als dat dan komt, kan het zijn dat hij bij wijze van de volgende dag al mag komen. 
(wat voor ons hier ook weer extra 'handig' is omdat Wilyan en ik al zo lekker reageren op onverwachte situaties)
Plus dan kijken hoe dat uitkomt met school en zwemmen enzo (zul je zien, mag ie natuurlijk net als er een schoolreisje is of bijna mag afzwemmen o.i.d. Dat geluk hebben wij altijd.. 

) 
Ach het is dan even niet anders en met zwemles kan dan wel wat geregeld worden mocht het toevállig zo uitkomen.

Maxi, 
Midi & 
Mini(My) Timing sucks.... Always. 
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!