boot van de pirates of the carribean, met nog een eilandje en toeters en bellen, hij is er wel heel erg zoet mee!quote:Op zondag 15 maart 2009 18:58 schreef Rewimo het volgende:
Black pearlWat zielig dat ie nog zo zielig is met zijn korstjes en hechtingen
Ik begin steeds meer te twijfelen of we stiekem idd geen familie zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:31 schreef moussy het volgende:
We zijn gister met Cas naar het ziekenhuis geweest, het had echt wel een broertje van Wilyan kunnen zijn.
Meisjes plagen, kusjes vragenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:25 schreef moussy het volgende:
Ik ben nu gewoon dingetjes aan het verzinnen dat ie in de kleren moet boodschapje, en dan niet shoppen of weekboodschappen, of zoals vanmorgen, René naar school brengen, anders lijkt me de drempel zo hoog worden.
René was vanmorgen boos, wilde niet meer naar school. Ze mochten verkleed, dus René mocht zelf kiezen wat ze wilde, maar persé met schmink, kind als je dat wil, prima! Werd ze uitgelachen door een stel jongens uit dr klasdat dan alle meiden van de school zich om dr heen verzamelen omdat ze dr zo mooi vinden ziet ze dan niet... jammer... Máár, ze zit in de klas en de juf en moeders en zo vonden dr ook erg mooi dus dat haalde haar weer naar binnen. Lastig zulke dingen
Lief hequote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:46 schreef Sjeen het volgende:
Ik zal dus nog maar genieten van de tijd dat het bij Isa wel teltGoed van de juf trouwens!
Isa wil alleen nog maar fietsenPapa heeft gisteren een standaard op haar fiets gemaakt, zodat ze 'm netjes neer kan zetten. Ze is echt helemaal blij! En mama staat er steeds bij en probeert niet emo te doen
ja hoor, t gaat prima. van de week was ik zijn waterschoenen kwijt, dus heeftie gewoon met geoxen aan gezwommen. toevallig vond ik ze gisteravond weer terug en vandaag heeftie de waterschoenen geprobeerd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:49 schreef Rewimo het volgende:
Pfff wat een geld. Ging het goed met kleren aan zwemmen? Christan heeft dat ook een aantal keren moeten oefenen. En toen verloor hij dus bij het proefzwemmen zijn plastic schoen in het diepe
ik voel helemaal met je mee.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:48 schreef vamperotica het volgende:
Wat gaat het goed met onze zwemwondertjes!
Mickemonster heeft zn eerste proeflesjes er op zitten en vind het geweldig!
Met de pubers heb ik he tff gehad!![]()
Verstand? Hebben ze dat dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik voel helemaal met je mee.
ging het maar eens over en kwam dat verstand maar eens boven
ik heb ondertussen alweer wat jaartjes ervaringquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:45 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Verstand? Hebben ze dat dan?
Mevrouw staat er niet echt lekker voor op school ( heeft nog erg de basisschoolinstelling) en ik zou r helpen met dr huiswerk....
Nou moest ze voor aardrijkskunde lerne...Prima, schemaatje gemaakt, zo had ze ook nog tijd voor Hyves en MSN ( mevrouw is een beetje verliefderig aan het worden...) en werd er ook goed geleerd..Ik had in het begin van de week dr agenda gevraagd en daar stond nog iets over een proefwerk en een SO... Dus ik vraag daarna verteld ze glashard dat dat proefwerk verzet is naar volgende week.......
![]()
Niet dus
hij kijkt veel naar voetbalwedstrijden.quote:
Hoe is ze verder? Is ze "alleen" moe, of ook vervelend en hangerig enzo?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:13 schreef hestria het volgende:
even een vraagje, Michelle zit nu 2 weken op school en ze is zo ontzettend moe, ze ligt echt om 18:00 op bed en slaapt dan tot 7:00. en dan woensdag en vrijdag een middagslaap.
En nog blijft ze moe. Volgens de juf is ze idd moe maar kan ze het goed aan en doet goed mee in de klas, maar loop nu toch te twijfelen of ik haar een paar middagjes extra thuis moet houden, ze heeft standaart de woensdagmiddag en vrijdagmiddag vrij, maar mischien ook nog de maandag of dinsdag middag vrij?
Ja dat ookquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:13 schreef Rottdog het volgende:
Zou het dan nog niet doen Mouss, hij moet er nog langer mee doen dan vandaag
ja echt wel, leek me ook wel een aardige opvolger voor het brave dolfje weerwolfjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh griezelbus!Die hebben we ook allemaal. alleen deel 0 ontbreekt nog geloof ik. Leuk zijn die!
dat zijn ook hele mooie boeken idd.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:06 schreef E.T. het volgende:
Hier liggen de Beckman's ook al te wachten op de kinderen
Ja, dat is nog niet aangeslagen helaas.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:06 schreef E.T. het volgende:
Hier liggen de Beckman's ook al te wachten op de kinderen
Ja, die leest mijn middelste nu. Oh ik heb heel vaak wel een smoes om weer boeken te gaan kopen met de jongensquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja echt wel, leek me ook wel een aardige opvolger voor het brave dolfje weerwolfje
Wij ook, ik heb het zelf altijd een geweldig boek gevonden en heb het dan ook heel snel aangeschaft toen Dylan er was. Evenals het grote Jip en Janneke boek, meteen alle verhaaltjes bij elkaar. Ik heb ook nog mijn oude J&J boekjes, inclusief scheuren, tekeningen en stickers erinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |