Er gaat heel wat door je heen hoor, als je hem zo ziet staan. Ik vind het zó stoer, ik had dat nooit gedurfd als kind. Echt super dat hij dat gewoon doetquote:Op maandag 30 maart 2009 11:29 schreef debuurvrouw het volgende:
En Christan! Zo klein nog op dat grote podium. Ontroerend gewoon!Oh ik ben echt zo'n watje sinds ik moeder ben
![]()
Ah bedankt voor de waarschuwing!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:49 schreef livelink het volgende:
Katja is zich al enorm aan het verheugen op 1 april. Ze is de hele week al grappen aan het bedenken die ze gaat uithalen.
De buurvrouw krijgt in ieder geval een mooi ingepakte doos voor de deur en als ze die openmaakt blijkt het een lege doos te zijn![]()
En voor ons heeft ze ook wat in petto, maar dat verklapt ze natuurlijk niet![]()
Zo leuk die voorpret
Nou foei Leah danquote:Op woensdag 1 april 2009 22:24 schreef Leah het volgende:
De grammatica is mijn fout dan Beefcake, dat was namelijk wat de juf tegen me zéi.
En dan met de spellingscontrole aanquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:55 schreef Rewimo het volgende:
Dictee typenZou Christan ook wel leuk vinden denk ik
Zondagquote:
Moet ik 'm daar maar even inzetten dan? Is 'ie meer op z'n plaatsquote:Op donderdag 9 april 2009 20:48 schreef Lois het volgende:
Whahahahaaa Tan![]()
![]()
!!!
http://forum.fok.nl/topic/1254125
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |