Staat in z'n fobo. Althans, i kweet z'm email, en heb hem niet in m'n lijstquote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:17 schreef -SG- het volgende:
Prodygee, zou ik je msn mogen heb even een vraagje voor je namelijk.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Staat in z'n fobo. Althans, i kweet z'm email, en heb hem niet in m'n lijst
Op m'n profiel. Of foboquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:17 schreef -SG- het volgende:
Prodygee, zou ik je msn mogen heb even een vraagje voor je namelijk.
ik ga kijken of ik webcam kan kopen okquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:19 schreef s0k het volgende:
zlatanja, maak een foto met je webcam terwijl je een handgeschreven papiertje ophoud dat je niet knorrit bent. Dat zou voldoende moeten zijn.
hoeft geen webcam te zijn. Mag ook een ander apparaat zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:19 schreef zlatanja het volgende:
[..]
ik ga kijken of ik webcam kan kopen ok
I hope you zak deur de stront underwaysquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:19 schreef zlatanja het volgende:
[..]
ik ga kijken of ik webcam kan kopen ok
een ontzettend harde plasser in je ster. Optyfen nou.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:21 schreef zlatanja het volgende:
wat ik krijgen van jullie als ik niet bananenbox ben
'Props'. Zou zeggen jullie dat toch in 'roffa'? Of 'rescept' oid?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:21 schreef zlatanja het volgende:
je bedoelen repekstquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:21 schreef s0k het volgende:
[..]
'Props'. Zou zeggen jullie dat toch in 'roffa'? Of 'rescept' oid?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:19 schreef s0k het volgende:
zlatanja, maak een foto met je webcam terwijl je een handgeschreven papiertje ophoud dat je niet knorrit bent. Dat zou voldoende moeten zijn.
Geen klappen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:21 schreef zlatanja het volgende:
Zóveel e'squote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:21 schreef DownPoison het volgende:
[..]
prodygeeeee`tje(sorry die blijft leuker
)
Gast, je bent bij voorbaat al afgeschreven.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:23 schreef BanaBox het volgende:
ik ben Jorrit. en Lau dit heeft niks met chantage te maken je moet gwoon normaal ook over internet. Ik ben misschien wel nieuw hier maar dan hoef echt niet zo te zitten bitchen tegen mij.
Zover ik weet is dat jullie fokstijl toch? Ik doe niet aan die onzin.quote:
Go youquote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:21 schreef AlanfromAberdeen het volgende:
[..]
een ontzettend harde plasser in je ster. Optyfen nou.
Eerlijk gezegd zou ik het ook niet fijn vinden als mijn hele klas opeens op iedere site wilt zitten waar ik zit, en mij de hele tijd lastig zit te vallenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:23 schreef BanaBox het volgende:
ik ben Jorrit. en Lau dit heeft niks met chantage te maken je moet gwoon normaal ook over internet. Ik ben misschien wel nieuw hier maar dan hoef echt niet zo te zitten bitchen tegen mij.
Oke. Maar het is een fackin vrij land. Dus ik mag je gewoon vertellen dat ik het kut vind dat je op fok zit en dat ik niet kan wachten totdat je weer weg bentquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:23 schreef BanaBox het volgende:
Ben jij dan het mokkel van de klas dat iedereen je stalkt?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Go you
[..]
Eerlijk gezegd zou ik het ook niet fijn vinden als mijn hele klas opeens op iedere site wilt zitten waar ik zit, en mij de hele tijd lastig zit te vallen
Nou nou.. ik ..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mij een beetje valse hoop gaan geven he.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:26 schreef BanaBox het volgende:
@VlaDje
jij bent helemaal een stumpert...
Монгол
Duuuuuss.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:25 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Oke. Maar het is een fackin vrij land. Dus ik mag je gewoon vertellen dat ik het kut vind dat je op fok zit en dat ik niet kan wachten totdat je weer weg bent
Vladje is lief.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:26 schreef BanaBox het volgende:
@VlaDje
Монгол
Dat maakt jou nog niet bevoorrecht om mijn waardige blik te ontvangen in de PUBSC.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:27 schreef BanaBox het volgende:
Lau is het (enige) lekkerste meisje uit de klas. JWT
Ook nog eens russisch lullen erbij.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:26 schreef BanaBox het volgende:
@VlaDje
Монгол
DUS? LIKE moet je me dan gaan volgen ofzo?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:27 schreef BanaBox het volgende:
Prima argument altijdquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:25 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Oke. Maar het is een fackin vrij land. Dus ik mag je gewoon vertellen dat ik het kut vind dat je op fok zit en dat ik niet kan wachten totdat je weer weg bent
Ja, k zit ook op Partyflock, Sugababes en Funkyfishquote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:25 schreef s0k het volgende:
[..]
Ben jij dan het mokkel van de klas dat iedereen je stalkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen bitcht op jouquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:28 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Aangezien hij op mij begint te bitchen zou dat wellicht wel eens kunnen
Ja daarom vroeg ik het me ook af.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:28 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Aangezien hij op mij begint te bitchen zou dat wellicht wel eens kunnen
Fijne vriend, ik wil jou ook duidelijk niet kennen, en ik hoop dat je snel weer opkankertquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:28 schreef BanaBox het volgende:
@VlaDje
Jij kent mij duidelijk niet en lau is ongesteld ofzo want ze zit heel de dag al op mij te bitchenzonder dat ik weet waarom
Nee BanaBox is gewoon Jorrit. Dat weten we.quote:
Ja en doe nou maar gewoon niet alsof je uit Verweggistan komt, want het komt niet echt geloofwaardig over.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:28 schreef zlatanja het volgende:
hier niks aan hand alleen mensen bij zeggen jij bent bananenbox
Zoals ik al zei. Je bent vervelend.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:28 schreef BanaBox het volgende:
@VlaDje
Jij kent mij duidelijk niet en lau is ongesteld ofzo want ze zit heel de dag al op mij te bitchenzonder dat ik weet waarom
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:28 schreef BanaBox het volgende:
@VlaDje
Dudequote:
Van Lis?quote:
Oh gast, oh!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:29 schreef BanaBox het volgende:
@ Lau ik volg je niet
ik zit alleen op een forum so what ik zit ook op meerder forums hoor
Ja, als je daar wel met open armen word ontvangen denk ik dat je beter rechtsomkeert kunt maken daarheen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:29 schreef BanaBox het volgende:
@ Lau ik volg je niet
Schijtirritante kutusers die opgehangen moeten wordenquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, k zit ook op Partyflock, Sugababes en FunkyfishOh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
quote:
Hup, blijf weg van onze damequote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:27 schreef BanaBox het volgende:
"mohron"quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:30 schreef prodygee het volgende:
[..]
Wat? Ik zie die tekens, ik denk Russisch, ik ga dat niet vertalen.
Nog zo'n is-gastquote:
Je bent echt een stalkerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:30 schreef BanaBox het volgende:
neem je telefoon is op lau
Moet je dan persee in de PUB SC? Ga lekker naar KLB dan ofzo.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:29 schreef BanaBox het volgende:
@ Lau ik volg je niet
Het zou zo uit LORT kunnen komenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:31 schreef Tremium het volgende:
[..]
"mohron"
doet me denken aan moron of zo
Ik zei Sterf tegen Lis en ik ben er nogquote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:30 schreef Hyman het volgende:
[..]
Schijtirritante kutusers die opgehangen moeten worden
oh jee een doodswensing.
Ban!
Like i fuckin care.
Jij blijkt niet te willen snappen dat het kankerirritant is om constant door je klasgenoten opgejaagd te worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:31 schreef BanaBox het volgende:
dan niet toch.. ik vat jou niet echt!?!?!
Gastquote:
He, wat? Ik heb het gemist. Kan je het ff herhalen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:32 schreef BanaBox het volgende:
@s0k ik had het eerder over Rlstalk forum
Aaah, das niet leukquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:30 schreef Hyman het volgende:
[..]
Schijtirritante kutusers die opgehangen moeten worden
oh jee een doodswensing.
Ban!
Like i fuckin care.
Als jij nou eens optyft. En die slet-kloon van je meeneemt. That will doquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als jij nou eens optyft. En die slet-kloon van je meeneemt. That will do
En dit was geen vraag of optie, maar een opdracht.
Ja. En ik woon naast jullie school. En stiekem ben ik een hele grote, brede, sterke man.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
dit is een vrij forum toch en die slet hoort niet bij mijquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ehm nee.quote:
en dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja. En ik woon naast jullie school. En stiekem ben ik een hele grote, brede, sterke man.
En ik ben verliefd op Lau
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:38 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dennis komt hier op een normale manier binnen.
ik ook!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:38 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dennis komt hier op een normale manier binnen.
Dit is een vrij forum ja, maar als je hier alleen maar komt om onderlinge dingetjes uit te vechten dan hebben we daar geen boodschap aanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:36 schreef BanaBox het volgende:
[..]
dit is een vrij forum toch en die slet hoort niet bij mij
nee, je komt hier semi grappig doen met een kloon, om vervolgens met je eigen account maar in de verdediging te springen.quote:
ik ben hier gaan reageren om dat er over mij werd gesproken!! uhm letten jullie wel opquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dit is een vrij forum ja, maar als je hier alleen maar komt om onderlinge dingetjes uit te vechten dan hebben we daar geen boodschap aanDat doe je maar irl, of op msn/hyves/twitter weet ik wat, maar niet hier.
Nou, dan weten we er nu van.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:41 schreef BanaBox het volgende:
[..]
ik ben hier gaan reageren om dat er over mij werd gesproken!! uhm letten jullie wel op
en wat er werd gezegt klopt niet dus daarom was ik zo vrij om te reageren en krijg ik deze shit over me heen
wat wil je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:43 schreef Hyman het volgende:
En je naam is BB afgekort, en die is al in gebruik hier
mm okquote:
Dat je je blinde rotkop uit je harige aars moet trekken, je om moet draaien en terug gaan naar je modeltreinforum.quote:
praat jij altijd zo tegen anderen? normen en waarden, zeker nooit van gehoord (ja ik weet dit is internet)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:45 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat je je blinde rotkop uit je harige aars moet trekken, je om moet draaien en terug gaan naar je modeltreinforum.
Ja, want deze SC gaat niet over jou, noch Lau, nog wie dan ook, zoals ik al zeiquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:41 schreef BanaBox het volgende:
[..]
ik ben hier gaan reageren om dat er over mij werd gesproken!! uhm letten jullie wel op
en wat er werd gezegt klopt niet dus daarom was ik zo vrij om te reageren en krijg ik deze shit over me heen
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:43 schreef Hyman het volgende:
En je naam is BB afgekort, en die is al in gebruik hier
Nee, voor mensen die vluchtelingen de gek aansteken heb ik geen normen en waarden inderdaad.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:47 schreef BanaBox het volgende:
[..]
praat jij altijd zo tegen anderen? normen en waarden, zeker nooit van gehoord (ja ik weet dit is internet)
We missen jou gewoonquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:48 schreef oshiro het volgende:
Stelletje hufters. Kunnen jullie nou helemaal niks alleen
de vorige wel en daar gaat deze op door ;pquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, want deze SC gaat niet over jou, noch Lau, nog wie dan ook, zoals ik al zeiGebruik maar PM ofso, daar kan je ook prima quotes uit deze SC in plakken.
Zo hoort het.quote:
JE FAALT. Faler vieze faler. Ik haat je.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:48 schreef zlatanja het volgende:
maar mensen laten we leuk houden ik geen zin hier inheb
vertel me waarom je kent met niet !! en volgens mij heb jij een heel verkeerd beeld van mij ....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:50 schreef VlaDje het volgende:
Wat ben jij een misselijk ventje Jorrit, zo'n type die ik de klas allang had uitgestompt....
Zoeen waarmee ik allang om kwart over 3 op de vuist was gegaan bij het klimrek.
Nohhh!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:50 schreef VlaDje het volgende:
Wat ben jij een misselijk ventje Jorrit, zo'n type die ik de klas allang had uitgestompt....
Zoeen waarmee ik allang om kwart over 3 op de vuist was gegaan bij het klimrek.
Ik vind de manier hoe je hier binnenkomt, en de reden vooral zoooooo sneu.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:51 schreef BanaBox het volgende:
[..]
vertel me waarom je kent met niet !! en volgens mij heb jij een heel verkeerd beeld van mij ....
Je moet gewoon niet zo intens zielig doen met je clone van je. Dat was toch al duidelijk?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:51 schreef BanaBox het volgende:
[..]
vertel me waarom je kent met niet !! en volgens mij heb jij een heel verkeerd beeld van mij ....
nee dag en nacht op een forum dat is pas sneu (get a life)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik vind de manier hoe je hier binnenkomt, en de reden vooral zoooooo sneu.
Jorrit Banabox die zijn klasgenoten najaagt op Fok.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:51 schreef oshiro het volgende:
Waar de fuck gaat het nou over? Ik wil meedoen
ik heb geen clone...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:52 schreef s0k het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo intens zielig doen met je clone van je. Dat was toch al duidelijk?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:52 schreef BanaBox het volgende:
[..]
nee dag en nacht op een forum dat is pas sneu (get a life)
Mensen melden hier echter anders. Mensen die je beter kennen dan de rest. Ik wil best afgaan op hun mening, ik vertrouw ze er wel op in dit geval.quote:
`quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:54 schreef s0k het volgende:
Oh, en vladje is net een bloedhond. Als die je instinctief niet mag, dan zal het wel kloppen.
dat is toch wat jullie denkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:56 schreef BanaBox het volgende:
Damn Lau waar ben je nou? Ik ben hier voor jou! Want ik hou van jou!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:56 schreef BanaBox het volgende:
Bedoelde je nou lauwert of die andere launogwattes91?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:56 schreef BanaBox het volgende:
Wat zit je te kutten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:56 schreef BanaBox het volgende:
jij goed bij laurette passenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:56 schreef BanaBox het volgende:
Gast..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:56 schreef BanaBox het volgende:
Dus je moet echt liev zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:54 schreef s0k het volgende:
Oh, en vladje is net een bloedhond. Als die je instinctief niet mag, dan zal het wel kloppen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:56 schreef BanaBox het volgende:
Zeg, ik kreeg vandaag nog een jong loeder aan de deur die oa me vertelde dat het ongepast is om met kanker te schelden heur.quote:
Bananen?quote:
Kan me geen kanker schelen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:59 schreef s0k het volgende:
[..]
Zeg, ik kreeg vandaag nog een jong loeder aan de deur die oa me vertelde dat het ongepast is om met kanker te schelden heur.
ik weinig aan kan doen sorryquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:01 schreef prodygee het volgende:
Ik vind het heel irritant om gebrekkig Nederlands op 't internet tegen te komen.
Dacht dat ik dat alleen buiten tegen zou komen. Eindelijk een momentje zonder die verklote manier van praten.
Je snapt mequote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Jij blijkt niet te willen snappen dat het kankerirritant is om constant door je klasgenoten opgejaagd te worden.
quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja. En ik woon naast jullie school. En stiekem ben ik een hele grote, brede, sterke man.
En ik ben verliefd op Lau
Donder is op.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:56 schreef BanaBox het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:59 schreef s0k het volgende:
[..]
Zeg, ik kreeg vandaag nog een jong loeder aan de deur die oa me vertelde dat het ongepast is om met kanker te schelden heur.
Toevallig hé.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:01 schreef zlatanja het volgende:
[..]
ik ook lekker hasjeee doei allemaal
Dat dacht ik toen ookquote:
Misschien ben je zo gefocussed erop dat je in alles een patroon en verbintenis ziet. Zo begint schizofrenie.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:04 schreef Lauriette91 het volgende:
Ben ik nou echt de enige die het té toevallig vind dat Zlatanja en Banabox tegelijk gaan eten?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:04 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik weet niet wat er allemaal aan de gang is hier maar ik merk dat Banabox Lauriette irriteert en Lauriette is lief dus nogmaals
Banabox![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:02 schreef s0k het volgende:
[..]
Dat dacht ik toen ook
Banananbox lijflied
Nice. Meerdere personen in mn hoofd. Gezellig.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:04 schreef s0k het volgende:
[..]
Misschien ben je zo gefocussed erop dat je in alles een patroon en verbintenis ziet. Zo begint schizofrenie.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:04 schreef s0k het volgende:
[..]
Misschien ben je zo gefocussed erop dat je in alles een patroon en verbintenis ziet. Zo begint schizofrenie.
Wie zoekt zal vinden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:04 schreef Lauriette91 het volgende:
Ben ik nou echt de enige die het té toevallig vind dat Zlatanja en Banabox tegelijk gaan eten?
Kan je een leuk theekransje doen als je niet kan slapen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:05 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nice. Meerdere personen in mn hoofd. Gezellig.
wtfquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:05 schreef zlatanja het volgende:
Poll: zlatanja isbananabox robro
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
hahahaaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:05 schreef zlatanja het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:05 schreef zlatanja het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Robro dusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:41 schreef remlof het volgende:
RoBro, browserverneukende link, 48 uur.
quote:
oeh gaaf! wanneer ga je dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:08 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
rondreis amsterdam->Londen->Parijs->Berlijn-> Melt Festival->Amsterdam.
Zin in!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:08 schreef BanaBox het volgende:
ik eet dit:
[img=http://img26.imageshack.us/img26/4763/picture0018a.th.jpg]
jij bent bosnier, toch?quote:
Dit was nog makkelijk dan een dan brown boekquote:
Achter je computer etenquote:
Ik dacht echt dat het Banabox wasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:11 schreef s0k het volgende:
[..]
Dit was nog makkelijk dan een dan brown boek
Oh, je doet vmbo? Dan zou ik er ook mee kunnen leven.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:12 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat het Banabox was
Maar hey, ik heb een excuus, ik doe vmbo-t weetjenog.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:12 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat het Banabox was
Maar hey, ik heb een excuus, ik doe vmbo-t weetjenog.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:13 schreef zlatanja het volgende:
wel erg flauw hoe sommige mensen bevooroordeeld waren zeg
VLAAADDDDDDDDquote:
Zegt u t eens?quote:
JOUW FOTOquote:
Wat hoorde ik nou, je gaat nu opeens niet meer naar de meet?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:16 schreef liiszle het volgende:
[..]
VLAAADDDDDDDD![]()
![]()
![]()
[..]
Zegt u t eens?
[..]
JOUW FOTO![]()
ik vind dat lauriette voor straf op date moet met bananenbox dit was het oordeel van de rijdende rechter waar men niet tegen in beroep kanquote:
Jaaa. lang geduurd toch gekomen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:16 schreef liiszle het volgende:
[..]
VLAAADDDDDDDD![]()
![]()
![]()
[..]
Zegt u t eens?
[..]
JOUW FOTO![]()
Oordeel van Sexcourtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:17 schreef zlatanja het volgende:
[..]
ik vind dat lauriette voor straf op date moet met bananenbox dit was het oordeel van de rijdende rechter waar men niet tegen in beroep kan
ik haal me scheermes even uit de douchequote:
ja had ik ook al gezegdquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:16 schreef VlaDje het volgende:
lol xD...
't is het facking broertje van DP als je het mij vraagt
Judge Judy toch?quote:
eerst zag ik dat wel zitten maar nu begin ik te twijfelen...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:17 schreef zlatanja het volgende:
[..]
ik vind dat lauriette voor straf op date moet met bananenbox dit was het oordeel van de rijdende rechter waar men niet tegen in beroep kan
\quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:19 schreef VlaDje het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_van_sterretjes.html
Lekker boeieeeee
Wist ik nietquote:
Jongen, dat mocht je willenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:19 schreef BanaBox het volgende:
[..]
eerst zag ik dat wel zitten maar nu begin ik te twijfelen...
quote:
Ja leuuuuuuk.. maar hijs zo grappig..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:22 schreef zlatanja het volgende:
[..]
dyan is een van de redenen waarom ze in de verenigde staten nog de doodstraf toepassen
Ofjaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:23 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja leuuuuuuk.. maar hijs zo grappig..
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:19 schreef BanaBox het volgende:
[..]
quote:
net zon dylanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:23 schreef MASD het volgende:
Check du filmpje.
http://www.telegraaf.nl/b(...)arbies__.html?p=15,2
Kom naar de meet gast!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:19 schreef BanaBox het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:23 schreef MASD het volgende:
Check du filmpje.
Je komt zelf niet eensquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:23 schreef MASD het volgende:
Check du filmpje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |