Staat in z'n fobo. Althans, i kweet z'm email, en heb hem niet in m'n lijstquote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:17 schreef -SG- het volgende:
Prodygee, zou ik je msn mogen heb even een vraagje voor je namelijk.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Staat in z'n fobo. Althans, i kweet z'm email, en heb hem niet in m'n lijst
Op m'n profiel. Of foboquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:17 schreef -SG- het volgende:
Prodygee, zou ik je msn mogen heb even een vraagje voor je namelijk.
ik ga kijken of ik webcam kan kopen okquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:19 schreef s0k het volgende:
zlatanja, maak een foto met je webcam terwijl je een handgeschreven papiertje ophoud dat je niet knorrit bent. Dat zou voldoende moeten zijn.
hoeft geen webcam te zijn. Mag ook een ander apparaat zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:19 schreef zlatanja het volgende:
[..]
ik ga kijken of ik webcam kan kopen ok
I hope you zak deur de stront underwaysquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:19 schreef zlatanja het volgende:
[..]
ik ga kijken of ik webcam kan kopen ok
een ontzettend harde plasser in je ster. Optyfen nou.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:21 schreef zlatanja het volgende:
wat ik krijgen van jullie als ik niet bananenbox ben
'Props'. Zou zeggen jullie dat toch in 'roffa'? Of 'rescept' oid?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:21 schreef zlatanja het volgende:
je bedoelen repekstquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:21 schreef s0k het volgende:
[..]
'Props'. Zou zeggen jullie dat toch in 'roffa'? Of 'rescept' oid?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:19 schreef s0k het volgende:
zlatanja, maak een foto met je webcam terwijl je een handgeschreven papiertje ophoud dat je niet knorrit bent. Dat zou voldoende moeten zijn.
Geen klappen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:21 schreef zlatanja het volgende:
Zóveel e'squote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:21 schreef DownPoison het volgende:
[..]
prodygeeeee`tje(sorry die blijft leuker
)
Gast, je bent bij voorbaat al afgeschreven.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:23 schreef BanaBox het volgende:
ik ben Jorrit. en Lau dit heeft niks met chantage te maken je moet gwoon normaal ook over internet. Ik ben misschien wel nieuw hier maar dan hoef echt niet zo te zitten bitchen tegen mij.
Zover ik weet is dat jullie fokstijl toch? Ik doe niet aan die onzin.quote:
Go youquote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:21 schreef AlanfromAberdeen het volgende:
[..]
een ontzettend harde plasser in je ster. Optyfen nou.
Eerlijk gezegd zou ik het ook niet fijn vinden als mijn hele klas opeens op iedere site wilt zitten waar ik zit, en mij de hele tijd lastig zit te vallenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:23 schreef BanaBox het volgende:
ik ben Jorrit. en Lau dit heeft niks met chantage te maken je moet gwoon normaal ook over internet. Ik ben misschien wel nieuw hier maar dan hoef echt niet zo te zitten bitchen tegen mij.
Oke. Maar het is een fackin vrij land. Dus ik mag je gewoon vertellen dat ik het kut vind dat je op fok zit en dat ik niet kan wachten totdat je weer weg bentquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:23 schreef BanaBox het volgende:
Ben jij dan het mokkel van de klas dat iedereen je stalkt?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Go you
[..]
Eerlijk gezegd zou ik het ook niet fijn vinden als mijn hele klas opeens op iedere site wilt zitten waar ik zit, en mij de hele tijd lastig zit te vallen
Nou nou.. ik ..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mij een beetje valse hoop gaan geven he.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:26 schreef BanaBox het volgende:
@VlaDje
jij bent helemaal een stumpert...
Монгол
Duuuuuss.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:25 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Oke. Maar het is een fackin vrij land. Dus ik mag je gewoon vertellen dat ik het kut vind dat je op fok zit en dat ik niet kan wachten totdat je weer weg bent
Vladje is lief.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:26 schreef BanaBox het volgende:
@VlaDje
jij bent helemaal een stumpert...
Монгол
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |