Deze dan?quote:
Ik geloof je ook niet, je kunt wel errug goed Nederlands voor iemand die hier 3 weken isquote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:02 schreef zlatanja het volgende:
maar ik niet ben bananabox mensen ik kom hier voor gezelligheid
Best tof ding jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:10 schreef VlaDje het volgende:
http://www.bananenbox.nl/informatie/
WTF wat een meesterlijk idee...
Ik denk dat ik er maar een moet bestellen
Oh ja, moet SE nog even mailen over mijn telefoon die er zomaar mee gestopt isquote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:09 schreef ImTheBase het volgende:
Sony Ericsson K800i, mooie telefoon heb je.
Hij ziet er echt uit als iemand die de donald duck leestquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:09 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Dat is Jorrit / Banabox / Russischekuthoer
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:10 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hij ziet er echt uit als iemand die de donald duck leestEn ze verzamelt ook
Nou precies, ik dacht er gisteren nog aan, want ik had een banaan in mn jaszak en toen ik hem op wou eten zat er een hele dikke kneuzing aanquote:
Lozen die kloon.quote:
Die heb ik ook. Jammer dat het knuppeltje het soms niet doetquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:09 schreef ImTheBase het volgende:
Sony Ericsson K800i, mooie telefoon heb je.
Dat was ik dus nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:10 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Het is dat je jaszak zei. Nou kan ik geen grappen maken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:11 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nou precies, ik dacht er gisteren nog aan, want ik had een banaan in mn jaszak en toen ik hem op wou eten zat er een hele dikke kneuzing aan
Dat is balenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:11 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nou precies, ik dacht er gisteren nog aan, want ik had een banaan in mn jaszak en toen ik hem op wou eten zat er een hele dikke kneuzing aan
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:12 schreef s0k het volgende:
[..]
Het is dat je jaszak zei. Nou kan ik geen grappen maken.
Gast, tyf even op ofzoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:13 schreef BanaBox het volgende:
lau ik zou opassen wat je zegt als ik jou was!!!
Leuke is ook dat je exact hetzelfde typt als zlatanja, gast. En waarom ben je hier opeens, je zit hier nooit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:13 schreef BanaBox het volgende:
Je typt nog hetzelfde ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:13 schreef BanaBox het volgende:
Niks mis met Donald ja!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:10 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Chantage.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:13 schreef BanaBox het volgende:
Het programma? Ik welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:14 schreef -SG- het volgende:
Lau ik heb even een vraagje. Kan jij met flash ofzo omgaan?
Jahoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:14 schreef -SG- het volgende:
Lau ik heb even een vraagje. Kan jij met flash ofzo omgaan?
jullie niet lang dansen want jullie niet rightquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:14 schreef prodygee het volgende:
* prodygee & Lauriette91 doen beiden een dansje
Nee klopt, maar hij is dan weer zo'n bepaald type die zich urkel-style kleed en zich ook interesseert in dingen als modeltreinen.quote:
Ga is weg.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:15 schreef zlatanja het volgende:
[..]
jullie niet lang dansen want jullie niet right
En nu kun je opeens geen Nederlands meerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:15 schreef zlatanja het volgende:
[..]
jullie niet lang dansen want jullie niet right
Niks mis met Steve Urkel yo!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:15 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nee klopt, maar hij is dan weer zo'n bepaald type die zich urkel-style kleed en zich ook interesseert in dingen als modeltreinen.
Stink je zo erg dat andere mensen niet met je aan tafel willen voordat je je gedoucht hebt?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:16 schreef Lauriette91 het volgende:
Shit, ik zou gaan douchen voor het eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |