Deze dan?quote:
Ik geloof je ook niet, je kunt wel errug goed Nederlands voor iemand die hier 3 weken isquote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:02 schreef zlatanja het volgende:
maar ik niet ben bananabox mensen ik kom hier voor gezelligheid
Best tof ding jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:10 schreef VlaDje het volgende:
http://www.bananenbox.nl/informatie/
WTF wat een meesterlijk idee...
Ik denk dat ik er maar een moet bestellen
Oh ja, moet SE nog even mailen over mijn telefoon die er zomaar mee gestopt isquote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:09 schreef ImTheBase het volgende:
Sony Ericsson K800i, mooie telefoon heb je.
Hij ziet er echt uit als iemand die de donald duck leestquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:09 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Dat is Jorrit / Banabox / Russischekuthoer
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:10 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hij ziet er echt uit als iemand die de donald duck leestEn ze verzamelt ook
Nou precies, ik dacht er gisteren nog aan, want ik had een banaan in mn jaszak en toen ik hem op wou eten zat er een hele dikke kneuzing aanquote:
Lozen die kloon.quote:
Die heb ik ook. Jammer dat het knuppeltje het soms niet doetquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:09 schreef ImTheBase het volgende:
Sony Ericsson K800i, mooie telefoon heb je.
Dat was ik dus nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:10 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hij ziet er echt uit als iemand die de donald duck leestEn ze verzamelt ook
Het is dat je jaszak zei. Nou kan ik geen grappen maken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:11 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nou precies, ik dacht er gisteren nog aan, want ik had een banaan in mn jaszak en toen ik hem op wou eten zat er een hele dikke kneuzing aan
Dat is balenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:11 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nou precies, ik dacht er gisteren nog aan, want ik had een banaan in mn jaszak en toen ik hem op wou eten zat er een hele dikke kneuzing aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |