mijn mensen uit klas ook op fok zittenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:54 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Oké
En wat heeft je gedreven om een fok account aan te maken?
Dutchbat had anders 2 jaar geleden nog genoeg zendtijd op de publieke omroepquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:55 schreef Tonio-mcdo het volgende:
De oorlog in Bosnië is toch like, way back?
De publieke omroep loopt zoiezo 10 jaar achter.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:55 schreef s0k het volgende:
[..]
Dutchbat had anders 2 jaar geleden nog genoeg zendtijd op de publieke omroep
Kleaaaun.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:55 schreef zlatanja het volgende:
[..]
mijn mensen uit klas ook op fok zitten
Ik quote Lauriëtte over Banabox.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:59 schreef prodygee het volgende:
[..]
Is dat naar mij?
Of vandaar die aanhalingstekens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De fouten die jij qua taal maakt zijn gewoon té opvallend slecht.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:02 schreef zlatanja het volgende:
maar ik niet ben bananabox mensen ik kom hier voor gezelligheid
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:03 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik las norit, dat spul tegen diarreeDat had niet gehoevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met een instant grammatica boost. Pilletje genomen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:02 schreef zlatanja het volgende:
maar ik niet ben bananabox mensen ik kom hier voor gezelligheid
hoe kom je dan bij dat ik bananenbox benquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:03 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
De fouten die jij qua taal maakt zijn gewoon té opvallend slecht.
Activate Ignore Mode.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:04 schreef zlatanja het volgende:
[..]
hoe kom je dan bij dat ik bananenbox ben
bananaboxquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:04 schreef zlatanja het volgende:
[..]
omdat je homo bentquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:04 schreef zlatanja het volgende:
[..]
Wat een toeval dat een jongen in m'n klas Russisch als keuzenvak heeft. Wat een toeval dat je voor 't eerste hier post.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:04 schreef zlatanja het volgende:
[..]
Ik zal langzaam praten.quote:
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:07 schreef s0k het volgende:
Nee. Maar ik ben wel uitgekeken op mijn avatar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |