Staat in z'n fobo. Althans, i kweet z'm email, en heb hem niet in m'n lijstquote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:17 schreef -SG- het volgende:
Prodygee, zou ik je msn mogen heb even een vraagje voor je namelijk.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Staat in z'n fobo. Althans, i kweet z'm email, en heb hem niet in m'n lijst
Op m'n profiel. Of foboquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:17 schreef -SG- het volgende:
Prodygee, zou ik je msn mogen heb even een vraagje voor je namelijk.
ik ga kijken of ik webcam kan kopen okquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:19 schreef s0k het volgende:
zlatanja, maak een foto met je webcam terwijl je een handgeschreven papiertje ophoud dat je niet knorrit bent. Dat zou voldoende moeten zijn.
hoeft geen webcam te zijn. Mag ook een ander apparaat zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:19 schreef zlatanja het volgende:
[..]
ik ga kijken of ik webcam kan kopen ok
I hope you zak deur de stront underwaysquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:19 schreef zlatanja het volgende:
[..]
ik ga kijken of ik webcam kan kopen ok
een ontzettend harde plasser in je ster. Optyfen nou.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:21 schreef zlatanja het volgende:
wat ik krijgen van jullie als ik niet bananenbox ben
'Props'. Zou zeggen jullie dat toch in 'roffa'? Of 'rescept' oid?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:21 schreef zlatanja het volgende:
wat ik krijgen van jullie als ik niet bananenbox ben
je bedoelen repekstquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:21 schreef s0k het volgende:
[..]
'Props'. Zou zeggen jullie dat toch in 'roffa'? Of 'rescept' oid?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:19 schreef s0k het volgende:
zlatanja, maak een foto met je webcam terwijl je een handgeschreven papiertje ophoud dat je niet knorrit bent. Dat zou voldoende moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |