praat jij altijd zo tegen anderen? normen en waarden, zeker nooit van gehoord (ja ik weet dit is internet)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:45 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat je je blinde rotkop uit je harige aars moet trekken, je om moet draaien en terug gaan naar je modeltreinforum.
Ja, want deze SC gaat niet over jou, noch Lau, nog wie dan ook, zoals ik al zeiquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:41 schreef BanaBox het volgende:
[..]
ik ben hier gaan reageren om dat er over mij werd gesproken!! uhm letten jullie wel op
en wat er werd gezegt klopt niet dus daarom was ik zo vrij om te reageren en krijg ik deze shit over me heen
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:43 schreef Hyman het volgende:
En je naam is BB afgekort, en die is al in gebruik hier
Nee, voor mensen die vluchtelingen de gek aansteken heb ik geen normen en waarden inderdaad.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:47 schreef BanaBox het volgende:
[..]
praat jij altijd zo tegen anderen? normen en waarden, zeker nooit van gehoord (ja ik weet dit is internet)
We missen jou gewoonquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:48 schreef oshiro het volgende:
Stelletje hufters. Kunnen jullie nou helemaal niks alleen
de vorige wel en daar gaat deze op door ;pquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, want deze SC gaat niet over jou, noch Lau, nog wie dan ook, zoals ik al zeiGebruik maar PM ofso, daar kan je ook prima quotes uit deze SC in plakken.
Zo hoort het.quote:
JE FAALT. Faler vieze faler. Ik haat je.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:48 schreef zlatanja het volgende:
maar mensen laten we leuk houden ik geen zin hier inheb
vertel me waarom je kent met niet !! en volgens mij heb jij een heel verkeerd beeld van mij ....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:50 schreef VlaDje het volgende:
Wat ben jij een misselijk ventje Jorrit, zo'n type die ik de klas allang had uitgestompt....
Zoeen waarmee ik allang om kwart over 3 op de vuist was gegaan bij het klimrek.
Nohhh!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:50 schreef VlaDje het volgende:
Wat ben jij een misselijk ventje Jorrit, zo'n type die ik de klas allang had uitgestompt....
Zoeen waarmee ik allang om kwart over 3 op de vuist was gegaan bij het klimrek.
Ik vind de manier hoe je hier binnenkomt, en de reden vooral zoooooo sneu.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:51 schreef BanaBox het volgende:
[..]
vertel me waarom je kent met niet !! en volgens mij heb jij een heel verkeerd beeld van mij ....
Je moet gewoon niet zo intens zielig doen met je clone van je. Dat was toch al duidelijk?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:51 schreef BanaBox het volgende:
[..]
vertel me waarom je kent met niet !! en volgens mij heb jij een heel verkeerd beeld van mij ....
nee dag en nacht op een forum dat is pas sneu (get a life)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik vind de manier hoe je hier binnenkomt, en de reden vooral zoooooo sneu.
Jorrit Banabox die zijn klasgenoten najaagt op Fok.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:51 schreef oshiro het volgende:
Waar de fuck gaat het nou over? Ik wil meedoen
ik heb geen clone...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:52 schreef s0k het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo intens zielig doen met je clone van je. Dat was toch al duidelijk?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:52 schreef BanaBox het volgende:
[..]
nee dag en nacht op een forum dat is pas sneu (get a life)
Mensen melden hier echter anders. Mensen die je beter kennen dan de rest. Ik wil best afgaan op hun mening, ik vertrouw ze er wel op in dit geval.quote:
`quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:54 schreef s0k het volgende:
Oh, en vladje is net een bloedhond. Als die je instinctief niet mag, dan zal het wel kloppen.
dat is toch wat jullie denkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:56 schreef BanaBox het volgende:
Damn Lau waar ben je nou? Ik ben hier voor jou! Want ik hou van jou!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:56 schreef BanaBox het volgende:
Bedoelde je nou lauwert of die andere launogwattes91?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:56 schreef BanaBox het volgende:
Wat zit je te kutten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:56 schreef BanaBox het volgende:
jij goed bij laurette passenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:56 schreef BanaBox het volgende:
Gast..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:56 schreef BanaBox het volgende:
Dus je moet echt liev zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:54 schreef s0k het volgende:
Oh, en vladje is net een bloedhond. Als die je instinctief niet mag, dan zal het wel kloppen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:56 schreef BanaBox het volgende:
Zeg, ik kreeg vandaag nog een jong loeder aan de deur die oa me vertelde dat het ongepast is om met kanker te schelden heur.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |