Gastquote:
He, wat? Ik heb het gemist. Kan je het ff herhalen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:32 schreef BanaBox het volgende:
@s0k ik had het eerder over Rlstalk forum
Aaah, das niet leukquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:30 schreef Hyman het volgende:
[..]
Schijtirritante kutusers die opgehangen moeten worden
oh jee een doodswensing.
Ban!
Like i fuckin care.
Als jij nou eens optyft. En die slet-kloon van je meeneemt. That will doquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als jij nou eens optyft. En die slet-kloon van je meeneemt. That will do
En dit was geen vraag of optie, maar een opdracht.
Ja. En ik woon naast jullie school. En stiekem ben ik een hele grote, brede, sterke man.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
dit is een vrij forum toch en die slet hoort niet bij mijquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ehm nee.quote:
en dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja. En ik woon naast jullie school. En stiekem ben ik een hele grote, brede, sterke man.
En ik ben verliefd op Lau
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:38 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dennis komt hier op een normale manier binnen.
ik ook!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:38 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dennis komt hier op een normale manier binnen.
Dit is een vrij forum ja, maar als je hier alleen maar komt om onderlinge dingetjes uit te vechten dan hebben we daar geen boodschap aanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:36 schreef BanaBox het volgende:
[..]
dit is een vrij forum toch en die slet hoort niet bij mij
nee, je komt hier semi grappig doen met een kloon, om vervolgens met je eigen account maar in de verdediging te springen.quote:
ik ben hier gaan reageren om dat er over mij werd gesproken!! uhm letten jullie wel opquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dit is een vrij forum ja, maar als je hier alleen maar komt om onderlinge dingetjes uit te vechten dan hebben we daar geen boodschap aanDat doe je maar irl, of op msn/hyves/twitter weet ik wat, maar niet hier.
Nou, dan weten we er nu van.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:41 schreef BanaBox het volgende:
[..]
ik ben hier gaan reageren om dat er over mij werd gesproken!! uhm letten jullie wel op
en wat er werd gezegt klopt niet dus daarom was ik zo vrij om te reageren en krijg ik deze shit over me heen
wat wil je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:43 schreef Hyman het volgende:
En je naam is BB afgekort, en die is al in gebruik hier
mm okquote:
Dat je je blinde rotkop uit je harige aars moet trekken, je om moet draaien en terug gaan naar je modeltreinforum.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |