Dat maakt jou nog niet bevoorrecht om mijn waardige blik te ontvangen in de PUBSC.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:27 schreef BanaBox het volgende:
Lau is het (enige) lekkerste meisje uit de klas. JWT
Ook nog eens russisch lullen erbij.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:26 schreef BanaBox het volgende:
@VlaDje
jij bent helemaal een stumpert...
Монгол
DUS? LIKE moet je me dan gaan volgen ofzo?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:27 schreef BanaBox het volgende:
Prima argument altijdquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:25 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Oke. Maar het is een fackin vrij land. Dus ik mag je gewoon vertellen dat ik het kut vind dat je op fok zit en dat ik niet kan wachten totdat je weer weg bent
Ja, k zit ook op Partyflock, Sugababes en Funkyfishquote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:25 schreef s0k het volgende:
[..]
Ben jij dan het mokkel van de klas dat iedereen je stalkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen bitcht op jouquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:28 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Aangezien hij op mij begint te bitchen zou dat wellicht wel eens kunnen
Ja daarom vroeg ik het me ook af.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:28 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Aangezien hij op mij begint te bitchen zou dat wellicht wel eens kunnen
Fijne vriend, ik wil jou ook duidelijk niet kennen, en ik hoop dat je snel weer opkankertquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:28 schreef BanaBox het volgende:
@VlaDje
Jij kent mij duidelijk niet en lau is ongesteld ofzo want ze zit heel de dag al op mij te bitchenzonder dat ik weet waarom
Nee BanaBox is gewoon Jorrit. Dat weten we.quote:
Ja en doe nou maar gewoon niet alsof je uit Verweggistan komt, want het komt niet echt geloofwaardig over.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:28 schreef zlatanja het volgende:
hier niks aan hand alleen mensen bij zeggen jij bent bananenbox
Zoals ik al zei. Je bent vervelend.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:28 schreef BanaBox het volgende:
@VlaDje
Jij kent mij duidelijk niet en lau is ongesteld ofzo want ze zit heel de dag al op mij te bitchenzonder dat ik weet waarom
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:28 schreef BanaBox het volgende:
@VlaDje
Dudequote:
Van Lis?quote:
Oh gast, oh!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:29 schreef BanaBox het volgende:
@ Lau ik volg je niet
ik zit alleen op een forum so what ik zit ook op meerder forums hoor
Ja, als je daar wel met open armen word ontvangen denk ik dat je beter rechtsomkeert kunt maken daarheen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:29 schreef BanaBox het volgende:
@ Lau ik volg je niet
Schijtirritante kutusers die opgehangen moeten wordenquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, k zit ook op Partyflock, Sugababes en FunkyfishOh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
quote:
Hup, blijf weg van onze damequote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:27 schreef BanaBox het volgende:
"mohron"quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:30 schreef prodygee het volgende:
[..]
Wat? Ik zie die tekens, ik denk Russisch, ik ga dat niet vertalen.
Nog zo'n is-gastquote:
Je bent echt een stalkerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:30 schreef BanaBox het volgende:
neem je telefoon is op lau
Moet je dan persee in de PUB SC? Ga lekker naar KLB dan ofzo.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:29 schreef BanaBox het volgende:
@ Lau ik volg je niet
Het zou zo uit LORT kunnen komenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:31 schreef Tremium het volgende:
[..]
"mohron"
doet me denken aan moron of zo
Ik zei Sterf tegen Lis en ik ben er nogquote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:30 schreef Hyman het volgende:
[..]
Schijtirritante kutusers die opgehangen moeten worden
oh jee een doodswensing.
Ban!
Like i fuckin care.
Jij blijkt niet te willen snappen dat het kankerirritant is om constant door je klasgenoten opgejaagd te worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:31 schreef BanaBox het volgende:
dan niet toch.. ik vat jou niet echt!?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |