Bananen?quote:
Kan me geen kanker schelen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:59 schreef s0k het volgende:
[..]
Zeg, ik kreeg vandaag nog een jong loeder aan de deur die oa me vertelde dat het ongepast is om met kanker te schelden heur.
ik weinig aan kan doen sorryquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:01 schreef prodygee het volgende:
Ik vind het heel irritant om gebrekkig Nederlands op 't internet tegen te komen.
Dacht dat ik dat alleen buiten tegen zou komen. Eindelijk een momentje zonder die verklote manier van praten.
Je snapt mequote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Jij blijkt niet te willen snappen dat het kankerirritant is om constant door je klasgenoten opgejaagd te worden.
quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja. En ik woon naast jullie school. En stiekem ben ik een hele grote, brede, sterke man.
En ik ben verliefd op Lau
Donder is op.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:56 schreef BanaBox het volgende:
Damn Lau waar ben je nou? Ik ben hier voor jou! Want ik hou van jou!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:59 schreef s0k het volgende:
[..]
Zeg, ik kreeg vandaag nog een jong loeder aan de deur die oa me vertelde dat het ongepast is om met kanker te schelden heur.
Toevallig hé.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:01 schreef zlatanja het volgende:
[..]
ik ook lekker hasjeee doei allemaal
Dat dacht ik toen ookquote:
Misschien ben je zo gefocussed erop dat je in alles een patroon en verbintenis ziet. Zo begint schizofrenie.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:04 schreef Lauriette91 het volgende:
Ben ik nou echt de enige die het té toevallig vind dat Zlatanja en Banabox tegelijk gaan eten?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:04 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik weet niet wat er allemaal aan de gang is hier maar ik merk dat Banabox Lauriette irriteert en Lauriette is lief dus nogmaals
Banabox![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:02 schreef s0k het volgende:
[..]
Dat dacht ik toen ook
Banananbox lijflied
Nice. Meerdere personen in mn hoofd. Gezellig.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:04 schreef s0k het volgende:
[..]
Misschien ben je zo gefocussed erop dat je in alles een patroon en verbintenis ziet. Zo begint schizofrenie.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:04 schreef s0k het volgende:
[..]
Misschien ben je zo gefocussed erop dat je in alles een patroon en verbintenis ziet. Zo begint schizofrenie.
Wie zoekt zal vinden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:04 schreef Lauriette91 het volgende:
Ben ik nou echt de enige die het té toevallig vind dat Zlatanja en Banabox tegelijk gaan eten?
Kan je een leuk theekransje doen als je niet kan slapen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:05 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nice. Meerdere personen in mn hoofd. Gezellig.
wtfquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:05 schreef zlatanja het volgende:
Poll: zlatanja isbananabox robro
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
hahahaaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:05 schreef zlatanja het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:05 schreef zlatanja het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Robro dusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:41 schreef remlof het volgende:
RoBro, browserverneukende link, 48 uur.
quote:
oeh gaaf! wanneer ga je dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:08 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
rondreis amsterdam->Londen->Parijs->Berlijn-> Melt Festival->Amsterdam.
Zin in!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:08 schreef BanaBox het volgende:
ik eet dit:
[img=http://img26.imageshack.us/img26/4763/picture0018a.th.jpg]
jij bent bosnier, toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |