Nee. Da's me net te ruw.quote:
De sleutel staat er niet op en de vraag is óf hij nog komt. Grmbl!quote:
Deze SM was voor Cue bedoeld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je gesmst, maar je leest hem weer niet denk ik.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:47 schreef Howl het volgende:
[..]
Deze SM was voor Cue bedoeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Jaaaah, en ik sta zeker weer op de 13e plek bij jou he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het komt goed schatje...quote:Op maandag 9 maart 2009 21:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb je gesmst, maar je leest hem weer niet denk ik.
Kut tentamen! Ongelooflijk... Geen fatsoenlijk Nederlandse, dubbelzinnige antwoorden en de antwoorden staan nog niet online![]()
![]()
En ja, ik heb te weinig gedaan, maar mensen die veel hebben gedaan vonden het ook ruk
Is dat zo? M'n phone zit nog in mijn jas denk ik.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:47 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb je gesmst, maar je leest hem weer niet denk ik.
Kut tentamen! Ongelooflijk... Geen fatsoenlijk Nederlandse, dubbelzinnige antwoorden en de antwoorden staan nog niet online![]()
![]()
En ja, ik heb te weinig gedaan, maar mensen die veel hebben gedaan vonden het ook ruk
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:47 schreef Howl het volgende:
[..]
Deze SM was voor Cue bedoeld.Ik doe niet aan SMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Snuit, jij zult altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaaaah, en ik sta zeker weer op de 13e plek bij jou he!
Ik vrees het ergstequote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het komt goed schatje...
[ afbeelding ]
Ja, dat is zoquote:Op maandag 9 maart 2009 21:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Is dat zo? M'n phone zit nog in mijn jas denk ik.
Lekker is dat. Bezwaarschrift van 100 pagina's schrijft....
Wees blij, teminste nog de 13equote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaaaah, en ik sta zeker weer op de 13e plek bij jou he!
Je kunt er nu toch niks meer aan doen, dus gewoon afwachten, Zoals dreamer zegt; het komt allemaal goed, schatje..quote:Op maandag 9 maart 2009 21:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De sleutel staat er niet op en de vraag is óf hij nog komt. Grmbl!
Jaaaaaaa hoor, en pasen en kerst vallen samen dit jaar!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Snuit, jij zult altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben.
LOLquote:
ow, ok.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
OP klopt niet, had hem al aangepast maar Techno heeft hem denk ik uit oude topic gehaald.
Dat vroeg ik me ook al af ja... Maar was wel gefixt vanmiddag?quote:
Komt omdat jij mij vergat te smsenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kunt er nu toch niks meer aan doen, dus gewoon afwachten, Zoals dreamer zegt; het komt allemaal goed, schatje..
Waarvoor?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Verwijderd. Was e.o.a. spiegelogie student die in singles kandidaten aan het recruteren was.
Spuit11quote:Op maandag 9 maart 2009 21:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af ja... Maar was wel gefixt vanmiddag?
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Komt omdat jij mij vergat te smsen![]()
![]()
Look who's talkingquote:
Ahh ok, duidelijkquote:Op maandag 9 maart 2009 21:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Verwijderd. Was e.o.a. spiegelogie student die in singles kandidaten aan het recruteren was.
*kijkt naar zijn foon*quote:Op maandag 9 maart 2009 21:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Komt omdat jij mij vergat te smsen![]()
![]()
Dr Phil hier?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij zocht een kandidaat die hij kon helpen met het oplossen van een relatieprobleem.
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij zocht een kandidaat die hij kon helpen met het oplossen van een relatieprobleem.
Ik heb geen problemen met jou hoor!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Echt waar? Snuit, kom, we moeten naar cgm!
Ja... Kei slecht!quote:
Ooo okequote:Op maandag 9 maart 2009 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben boos / chagrijnig en ik ben aan het rellenquote:
*Aai over de bol geeft....quote:Op maandag 9 maart 2009 21:59 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben boos / chagrijnig en ik ben aan het rellen![]()
*kijkt uit*quote:Op maandag 9 maart 2009 21:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoor het wel hoe ik het goed kan makenquote:
doe je nick eer aan zou ik zeggenquote:
Jij en rellen zie ik niet samengaanquote:Op maandag 9 maart 2009 21:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja... Kei slecht!
[..]
Ooo oke
[..]
Altijd! Dag EN nacht.quote:
Weltrustenquote:
Niet? Geloof mij, ik kan het heeél goedquote:
Pfff... Nu gaat die studieassistent ook nog bijdehand doen. Serieus, killquote:
Verstandigquote:
Ja! Ik ga iets leuks bedenkenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoor het wel hoe ik het goed kan makenIk vind mezelf heel slecht iig, helpt dat al een beetje..
Ik ben, gelukkig, geen MLIquote:Op maandag 9 maart 2009 22:05 schreef Techno het volgende:
[..]
* Ziet topic in R&P verschijnen... Auto verlaat FOK!
Kun je hetzelfde spelletje mee doen - zie PMquote:Op maandag 9 maart 2009 22:05 schreef automatic_ het volgende:
Pfff... Nu gaat die studieassistent ook nog bijdehand doen. Serieus, kill
Hahaquote:Op maandag 9 maart 2009 22:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Kun je hetzelfde spelletje mee doen - zie PM
Ja ja, ik ken die grapjes.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:07 schreef automatic_ het volgende:
Haha
Vriend van mij vond dat ik met hem naar bed moest gaan voor de tentamen vragen
had ik het maar gedaan...grapje hè!
Doe dat! Iets wat zussen doenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:05 schreef automatic_ het volgende:
Ja! Ik ga iets leuks bedenken
En ja, stiekem is het slecht... maar dat je het zelf slecht vind, dat vind ik al fijn
Wat vroeg!quote:
Bels is verloofd met Duim.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:10 schreef automatic_ het volgende:
Maar goed; heb ik hier nog iets gemist?
Roddels?
Auto doet vaker lief dan jij!quote:
Uit de oude doos, Tech, valt me tegenquote:
Ja, ik weet niet hoe ver ze precies achterloopt. Voor de rest weinig spannends geloof ik. Hoe zat het met rival en jou eigenlijk?quote:
Oke... Maar ik vind dat lastigquote:
Ik ben altijd liefquote:
quote:
=====quote:
Dat wist ik allang!quote:
Hahaquote:
Ik denk dat ze die al wistquote:Op maandag 9 maart 2009 22:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe ver ze precies achterloopt. Voor de rest weinig spannends geloof ik. Hoe zat het met rival en jou eigenlijk?
Ik ben je zusje en ik weet het ook nog niet!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die al wist
Ik hou lekker mijn mond
flauw!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die al wist
Ik hou lekker mijn mond
Zusjes komen dat sowieso te wetenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben je zusje en ik weet het ook nog niet!
Ik ben zo flauw, dat weet je tochquote:
Je moet nog een kat nemen die zout heet... misschien ben je dan wat minder flauw..quote:Op maandag 9 maart 2009 22:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zusjes komen dat sowieso te weten
[..]
Ik ben zo flauw, dat weet je toch
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je moet nog een kat nemen die zout heet... misschien ben je dan wat minder flauw..
Dat zal het dan zijn inderdaadquote:Op maandag 9 maart 2009 22:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet? Geloof mij, ik kan het heeél goed
Maar hier ben ik braaf en lief
Nooit!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wanneer word je eigenlijk weer single?
Q doet het met vix, hij zou gek zijn als hij haar liet lopenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wanneer word je eigenlijk weer single?
Met mij is het goed! Waarom is het zo rustig? Is iedereen weer weggejaagd en zo ja, door wie?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Goed hoor. En met jou?
[..]
Hola.
Nogal rustig op het moment.
Ja, het gaat lekker! Er zijn momenteel eigenlijk verrekte weinig minpunten te ontdekken aan mijn leven.quote:
Ik bedoel maar!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q doet het met vix, hij zou gek zijn als hij haar liet lopen
Iedereen is met elkaar aan het daten! Ofzo!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Met mij is het goed! Waarom is het zo rustig? Is iedereen weer weggejaagd en zo ja, door wie?
Mooi zo. Geen idee. Druk met andere zaken denk ik.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:30 schreef heksehiel het volgende:
Met mij is het goed! Waarom is het zo rustig? Is iedereen weer weggejaagd en zo ja, door wie?
Ja, die vertellen elkaar allesquote:
Zo ontzettend irritant dat ik elke keer vergeet dat jij geen fobo hebt en daardoor mijn reactie in mijn eigen fobo plaatsquote:Op maandag 9 maart 2009 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Goed hoor. En met jou?
[..]
Hola.
Nogal rustig op het moment.
Hihiquote:
Roddelsquote:Op maandag 9 maart 2009 22:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Iedereen is met elkaar aan het daten! Ofzo!
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Iedereen is met elkaar aan het daten! Ofzo!
Aaah, wat lief, je bent nog steeds blond.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zo ontzettend irritant dat ik elke keer vergeet dat jij geen fobo hebt en daardoor mijn reactie in mijn eigen fobo plaats
Daarvoor hebben we Ripley tegenwoordig.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
RoddelsWaar is Sedan als je 'm nodig hebt?
Tja, ik doe niet aan fobo's. Alleen op verzoek.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:33 schreef heksehiel het volgende:
Zo ontzettend irritant dat ik elke keer vergeet dat jij geen fobo hebt en daardoor mijn reactie in mijn eigen fobo plaats
Maak een fobo.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, ik doe niet aan fobo's. Alleen op verzoek.
Oh jee, niet om gaan rellen hequote:Op maandag 9 maart 2009 22:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi
Oke, fijn! Nu heb ik mijn lievelingsbroek óók kapot gemaakt
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Aaah, wat lief, je bent nog steeds blond.!
ik ben niet Q genoegquote:
Hij doet niet aan datenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je voelt je in de steek gelaten? Misschien wil er ook wel iemand met jou daten?
Nee... Haha.quote:
ook niet idd...datenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij doet niet aan daten
[..]
Nee... Haha.
Jazeker!quote:
ik heb er al 37000 teveelquote:
Geen last van.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:43 schreef Techno het volgende:
Loopt FOK weer te bokken of ligt het aan mij?
Nee..traag..lay-out fuckups...gewoon de normale dingetjesquote:Op maandag 9 maart 2009 22:43 schreef Techno het volgende:
Google Chrome fixt zelfs dat.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee..traag..lay-out fuckups...gewoon de normale dingetjes
mijn google chrome nietquote:Op maandag 9 maart 2009 22:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Google Chrome fixt zelfs dat.! Wat is het toch een geniale browser.
Geen ideequote:Op maandag 9 maart 2009 22:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
B. waarom ben jij nog of weer single?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Hahaquote:
Ligt aan jouquote:Op maandag 9 maart 2009 22:43 schreef Techno het volgende:
Ik had eerder een zus moeten hebben! Maaár; nu heb ik wel een hele toffequote:
Ik ben sinds kort weg bij Google Chromequote:Op maandag 9 maart 2009 22:45 schreef Q. het volgende:
[..]
daten?quote:
Over de nieuwe Safari browser ben ik nog meer te spreken. Ik denk dat ik FF gedag ga zeggen over een tijdje.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn vuurvosje doet het anders ook goed.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:45 schreef Q. het volgende:
Zo geniaal dat je niets kan instellen qua privacy e.d. en Google is niet veel beter dan MS wat dat betreft.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:45 schreef Q. het volgende:
Jij vindt daten stomquote:
Dan ligt het toch aan jouquote:Op maandag 9 maart 2009 22:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Alles werkt normaal hier, behalve dat gare FOK.
Probeer eens een heel topic op één pagina te laden in FF.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:47 schreef Howl het volgende:
[..]
Mijn vuurvosje doet het anders ook goed.
Het is nog enigzins beperkt qua instelmogelijkheden maar ik heb er alle vertrouwen in dat ze dat gaan fixen.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo geniaal dat je niets kan instellen qua privacy e.d. en Google is niet veel beter dan MS wat dat betreft.![]()
Firefox FTW.
quote:
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:44 schreef ArTiC het volgende:
Nee..traag..lay-out fuckups...gewoon de normale dingetjes
slaan we het daten over...neuken?quote:
Ik heb nu echt géén zin in seksquote:
Dat gaat zowaar goed bij mij.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:49 schreef Q. het volgende:
Probeer eens een heel topic op één pagina te laden in FF.
Fail..
Ik heb mijn view op 999 staan, het maximum. Dat werkt prima, mits FOK zèlf ook meewerkt.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:49 schreef Q. het volgende:
Probeer eens een heel topic op één pagina te laden in FF.
Fail..
morgen is tijd zatquote:
Bij mij verdwijnt na 3/4 topic de opmaak doorgaans.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb mijn view op 999 staan, het maximum. Dat werkt prima, mits FOK zèlf ook meewerkt.
Dat is toch irritant?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb mijn view op 999 staan, het maximum. Dat werkt prima, mits FOK zèlf ook meewerkt.
Gekkerd!quote:
Mja, geloof het of nietquote:
Bredaquote:Op maandag 9 maart 2009 22:54 schreef KudFokker het volgende:
En slaap lekker alweer allemaal![]()
Morgen voor me werk van Hoorn naar Breda
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:45 schreef automatic_ het volgende:
Ik had eerder een zus moeten hebben! Maaár; nu heb ik wel een hele toffe
een vrouw met knopjesquote:Ik heb de knopjes ook gewoon
hoeveel referenties moet ik opgeven?quote:Kan je er wel mee omgaan?
Ach, die knopjes van mij..quote:
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen ideeDat meen je!!!!! Doe eens ff PM'en!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb silver even ingesteld, die valt nog wel mee.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:14 schreef ArTiC het volgende:
ik zie nu weer hoe lelijk die oude lay-out was
Die bedoel ik dusquote:Op maandag 9 maart 2009 23:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb silver even ingesteld, die valt nog wel mee.
Heb jij een kloon?quote:Op maandag 9 maart 2009 23:17 schreef kwaakvaak het volgende:
daarom zoeken ze nu ook een ontwerpen die voor noppes iets keks in elkaar timmert voor fok. Tjongejonge.. eigenlijk best wel grappig en gedurft om op een site die vol banners staat te vragen of iemand in ruil voor een abbo en een @fok.nl adres voor je wil werken. Op die manier wil ik ook graag een aantal grafici in dienst nemen, oh en doe er dan ook gelijk nog 2 frontend developers bij en een handje programmeurs. En als we toch bezig zijn, een accountant die mijn boekhouding doet (dubbele he, want het zwarte geld moet ook geteld worden) en iemand die voor niks de telefoon op neemt... En ohh.. iemand die ook geheel gratis en voor noppes mijn zwembad, villa en auto schoon houdt!
Hemeltje, wat lelijkquote:Op maandag 9 maart 2009 23:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je foklight bedoelde, die is echt oud namelijk.
die is antiekquote:Op maandag 9 maart 2009 23:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je foklight bedoelde, die is echt oud namelijk.
vieze knopjes?quote:Op maandag 9 maart 2009 23:28 schreef Nouk84 het volgende:
Mensen, ik zou gaan douchen!!!
Ahh ok want er was een Tsjongejonge op fok vanmiddagquote:Op maandag 9 maart 2009 23:25 schreef kwaakvaak het volgende:
@Belsezar : nee, wel een heeeeel oud account wat ik al jaren niet meer gebruik en ook niet meer kan gebruiken omdat het domein waar het wachtwoord naar toe wijst ook al jaren verlopen is
En je hebt het nog zo druk met andere dingen!quote:
Vort, schiet op.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:28 schreef Nouk84 het volgende:
Mensen, ik zou gaan douchen!!!
Babyfacequote:Op maandag 9 maart 2009 23:21 schreef ArTiC het volgende:
zit iemand dat nieuwe programma van Eddy Zoey te kijken op RTL 5? wat een babyface
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:30 schreef automatic_ het volgende:
En je hebt het nog zo druk met andere dingen!
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Babyfacetoen ik 26 was werd er ID gevraagd in de AH om bier te kopen. Het is niet altijd handig
Tof, jij dacht aan mijquote:
maar dat was gewoon JoeyT volgens mij. Ik heb volgens ene Murmeli gewoon teveel testosteron en moet me niet zo druk maken om wat de rest van de wereld doet. En toch doe ik het telkens weer. :|quote:Op maandag 9 maart 2009 23:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh ok want er was een Tsjongejonge op fok vanmiddag
Ja! Nogal. Maar zo lig ik natuurlijk nooit op tijd in bed!quote:Op maandag 9 maart 2009 23:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En je hebt het nog zo druk met andere dingen!
Dat is je straf!quote:Op maandag 9 maart 2009 23:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja! Nogal. Maar zo lig ik natuurlijk nooit op tijd in bed!
Ahh, doe maar snel!quote:Op maandag 9 maart 2009 23:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, ik moet die 12" weer opniew downloaden kopen. Ben hem kwijt.
Bed?quote:Op maandag 9 maart 2009 23:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja! Nogal. Maar zo lig ik natuurlijk nooit op tijd in bed!
Nee, Jeff Mills is Gawdquote:
Blijkbaar heel veel!quote:Op maandag 9 maart 2009 23:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, Jeff Mills is Gawd
Hmm, hoeveel automatic liedjes zijn er wel niet?
Hihihi, inderdaad.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:39 schreef automatic_ het volgende:
Blijkbaar heel veel!
Zeg, ga jij zo eens naar je bed!
quote:
Elize die ziet er in het echt trouwens ook erg goed uitquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, mijn heerlijke, warme grote bed voor mij alleen!
Ik begin alvast op tijd met je naar bed sturenquote:
Hehe. Wat een slimme katquote:Op maandag 9 maart 2009 23:39 schreef Nouk84 het volgende:
Ik geloof dat Diesel (mijn kat) weer snapt hoe om te gaan met een krolse poes!
Voor je verjaardag?quote:Op maandag 9 maart 2009 23:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je voor mij 3 nieuwe Technics SL1200's koopt. Tweedehands mag ook.
Ik geloof je meteen!quote:Op maandag 9 maart 2009 23:42 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Elize die ziet er in het echt trouwens ook erg goed uit![]()
Heb tijdens een stage van mij eens 'n tijd met haar gesproken, alleen het is nooit wat geworden tussen haar en mij.
Wat een creep!quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:42 schreef automatic_ het volgende:
Ik begin alvast op tijd met je naar bed sturen
Ik luister nu een hele anderequote:
JBquote:Op maandag 9 maart 2009 23:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat was er vanmiddag? een Tjongejonge?
Ach het is niet altijd fijnquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:45 schreef Techno het volgende:
[..]
JB![]()
Weinig boeiends, buiten e.o.a. spiegologiestudent die iemand zocht met relatieproblemen, die hij wilde helpen oplossen voor z'n scriptie.
Ik doelde op Cablegunmaster.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:49 schreef S95Sedan het volgende:
Dat was niet Tjongejonge, die was gister al hier techno.
Kan een helder beeld gevenquote:Op maandag 9 maart 2009 23:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, dat had ik gezien.
Ik heb allerlei relatieproblemen, maar ik heb geen zin om uit te zoeken hoe dat komt
Ik luister straksquote:
ik denk niet dat je het leuk zal vindenquote:
Hehequote:Op maandag 9 maart 2009 23:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik denk niet dat je het leuk zal vinden
Hihi okéquote:Op maandag 9 maart 2009 23:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee dank je, heb er een beetje genoeg van ...
Als ik F5 doe, dan krijg ik ze eventjes (paar seconden) en dan zijn ze wegquote:
grrrrquote:Op maandag 9 maart 2009 23:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ik F5 doe, dan krijg ik ze eventjes (paar seconden) en dan zijn ze weg
ik ook maar...hoewel de nieuwe lay-out veel zilverkleuriger is eigenlijkquote:Op maandag 9 maart 2009 23:56 schreef Techno het volgende:
Ik heb silver nog maar even for the time being
sommigequote:
nooit...mannenquote:
Bij silver werken de knoppen welquote:Op maandag 9 maart 2009 23:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook maar...hoewel de nieuwe lay-out veel zilverkleuriger is eigenlijk
Is het einde verhaal met Ado dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 23:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
neuken?
Kan ik ook wel inkomen....quote:
Hoe onaardig, zieje dat je stout bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat een onaardige opmerking? Vind hem eigenlijk vrij eerlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe onaardig, zieje dat je stout bent![]()
Voor jou tien anderen hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:02 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dat krijg je met mannen, die stellen je vroeg of laat altijd teleur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Had jij het anti-eet/drink-beleid al gezien in WZ of niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:02 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dat krijg je met mannen, die stellen je vroeg of laat altijd teleur.
Ja, dat is best onaardig.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat een onaardige opmerking? Vind hem eigenlijk vrij eerlijk
Ik kan ook achterbaks gaan doen
En eerlijk zijn werkt goed?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat een onaardige opmerking? Vind hem eigenlijk vrij eerlijk
Ik kan ook achterbaks gaan doen
Ja daar heb ik normaal vaak college. Vorige week vielen mij die stickers op. Volgens mij heeft het nog niet zo'n groot effect gehad op de studenten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Had jij het anti-eet/drink-beleid al gezien in WZ of niet?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kan wel eerlijk zijn en toch onaardig hoor. Bovendien ben ik best wel leuk eigenlijk
toch wil ik een badquote:
Ik maak die afweging ook altijd. Slapen is zelfs een van mijn grootste hobby'squote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:09 schreef ArTiC het volgende:
verstandig: naar bed en slapen
leuk: muziek luisteren en doelloos internetten/fokken/msn'en
moeilijk
Ik vind het juist jammer dat we slaap nodig hebben. So little time, so much to do.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:11 schreef John.Milton het volgende:
Slapen is zelfs een van mijn grootste hobby's
de mijne ook maar dan pas tussen 4 uur 's nachts en 14 uur 's middagsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:11 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik maak die afweging ook altijd. Slapen is zelfs een van mijn grootste hobby's
Ik lig op bedquote:
Ik vind het stom om te gaan slapen, maar als ik eenmaal in mijn bed lig dan wil ik er ook niet meer uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind het juist jammer dat we slaap nodig hebben. So little time, so much to do.
Telefoon zeker?quote:
Vandaag zeiden de surveillanten bij het tentamen; alleen flesjes water!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:06 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ja daar heb ik normaal vaak college. Vorige week vielen mij die stickers op. Volgens mij heeft het nog niet zo'n groot effect gehad op de studenten.
Ik wil ook graag drinken tijdens een college
Hmm... Okequote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat is best onaardig.
Kan wel eerlijk zijn en toch onaardig hoor. Bovendien ben ik best wel leuk eigenlijk
Niet altijd, maar soms moet je eerlijk zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En eerlijk zijn werkt goed?
Wees maar stout![]()
Hoe is het afgelopen met je tentamen? Beetje goed gevoel aan overgehouden?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vandaag zeiden de surveillanten bij het tentamen; alleen flesjes water!
Wij; Nee hoor! Met een tentamen met sinas/cola/red bull ook!
Hij; Oke!
Oh, dat heb jij gemist zeker?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:14 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met je tentamen? Beetje goed gevoel aan overgehouden?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon altijd, foeiquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet altijd, maar soms moet je eerlijk zijn
![]()
![]()
In bed liggen is wel lekker ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:14 schreef John.Milton het volgende:
Ik vind het stom om te gaan slapen, maar als ik eenmaal in mijn bed lig dan wil ik er ook niet meer uit.
Lezen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook nog lezen in bed dadelijk.
Niet eens, gewoon laptop op nachtkastjequote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, dat heb jij gemist zeker?
Kut tentamen was het. DRAMA gewoon
Onduidelijk, geen fatsoenlijk NL, dubbelzinnige vragen, etc. etc.
Op ons UvT forum wordt ook flink geklaagd
Sleutel staat niet online, volgens mij gaat hij dat ook niet meer doen
Goed bezig!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet eens, gewoon laptop op nachtkastje
Inderdaad. De studentassistent post nu mee op het forum, geweldig gewoon... Hihi.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:18 schreef John.Milton het volgende:
[..]Dan zal die docent wel met een rood hoofd thuis zitten.
Veel thrillers, literatuur (ik snap nooit zo goed wat daar nou onder valt, maar okeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |