Jaaaaaah, we zijn suf genoeg geweest!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar is het ook nog veel te vroeg voor.
Nou, mijn zin is inmiddels weer een beetje terug. Ik ga hier ff aan de gang.
ik had zo iets van, laat ik maar eens op de bank gaan zitten, daar voor heb ik dat ding !quote:Op maandag 9 maart 2009 21:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, en dat is eerder regelmaat dan uitzondering.
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaaaaaah, we zijn suf genoeg geweest!
quote:
idd. Er zijn hele weken waarin ik geen TV kijk. De afgelopen week bijvoorbeeld.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:22 schreef Techno het volgende:
Ja, en dat is eerder regelmaat dan uitzondering.
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:24 schreef S95Sedan het volgende:
Ocean's Twelve is op tv.
Dat is bluf!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik meedoen met opruimen?
ook in zo een pakje?
tv kijken?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:25 schreef Howl het volgende:
[..]
idd. Er zijn hele weken waarin ik geen TV kijk. De afgelopen week bijvoorbeeld.
Ik zie hem er voor aanquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou en
Ik wou het er al bijzetten (eleven, thirteen)![]()
![]()
![]()
morgen?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Regel het pakje, en ik kom morgen opruimen
Dat was ook niet zo bedoeltquote:Op maandag 9 maart 2009 21:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Zo makkelijk omkoopbaar ben ik niet
Ik woon niet om de hoekquote:
Snuitje.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:30 schreef Rensjebree het volgende:
He welke chick komt me huis schoon maken ?
Dit 'pakje' lijkt me stoerder (de rechter).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met het openbaar vervoer red je het ook nog net.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vanavond geen zin meer om 2 uur te rijden.. heb al 5 uur in de auto gezeten
de ideale chick voor jouquote:Op maandag 9 maart 2009 21:30 schreef Rensjebree het volgende:
He welke chick komt me huis schoon maken ?
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Dit 'pakje' lijkt me stoerder (de rechter).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Ik heb geen zin om mensen te moeten omkopen.. Ik doe dingen omdat ik ze leuk vind of ik doe ze nietquote:
Wat zijn jouw verwachtingen hier?quote:
Laat die smaak nou net op zijn hier.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om mensen te moeten omkopen.. Ik doe dingen omdat ik ze leuk vind of ik doe ze niet
Dan niet johquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]na volgende topic stellen we gewoon weer de zelfde vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JA!
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:38 schreef DR34M3R het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:40 schreef Techno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je al gekeken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |