Jaaaaa, dansen is tof!quote:
Hooiii!quote:
Check je box, mutsie. Net verstuurdquote:Op maandag 9 maart 2009 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Krijg ik nog pm nouk of was er niks te vertellen?
toen nog nietquote:
Jij bent wel vrolijk. Mag ik daar een beetje van?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jaaaaa, dansen is tof!Als ik binnenkort het filmpje heb, zal ik iedereen laten meegenieten
[..]
Hooiii!
ahh.. je bent IT-er. In dat geval vergeef ik je die vraag, je kunt er ook niks aan doen dat je zo bent.quote:
Ja natuurlijk! Welke stukje wil je? Het begin, waarmee je het vrolijkst bent, of het midden, gewoon vrolijk, of het einde als je vrolijk bent en je eigenlijk te moe bent maar vrolijk blijft?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij bent wel vrolijk. Mag ik daar een beetje van?
Slaat dat nou weer opquote:Op maandag 9 maart 2009 21:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ahh.. je bent IT-er. In dat geval vergeef ik je die vraag, je kunt er ook niks aan doen dat je zo bent.
Ja, 15 vrouwen, naakt, dansen in een gymzaal, met ramen.quote:
WAAR?!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, 15 vrouwen, naakt, dansen in een gymzaal, met ramen.
Doe maar het begin, misschien bereik ik daar nu net het einde-gevoel mee.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Welke stukje wil je? Het begin, waarmee je het vrolijkst bent, of het midden, gewoon vrolijk, of het einde als je vrolijk bent en je eigenlijk te moe bent maar vrolijk blijft?
Zie de PI Sedan..quote:
En jij ookquote:Op maandag 9 maart 2009 21:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ervaring??? kan de opmerking van Droompje prima begrijpen
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
Van IT-ers kan ik nu eenmaal veel hebben. Die hebben een streepje voor, want die zijn prettig gestoord
Zeker blond.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zie de PI Sedan..
Van IT-ers kan ik nu eenmaal veel hebben. Die hebben een streepje voor, want die zijn prettig gestoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker blond.
Nee, dan heb ik ze liefst ook nog lang en donkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Ja dusquote:Op maandag 9 maart 2009 21:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik ze liefst ook nog lang en donker
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
*checkquote:Op maandag 9 maart 2009 21:07 schreef DR34M3R het volgende:
Nee, dan heb ik ze liefst ook nog lang en donker
2e keusquote:Op maandag 9 maart 2009 21:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar jij bent ook bijna de liefste!
Je staat tenminste nog op 2quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
2e is nog steeds heeeeeeeeeeeel goed!jij bent al ergens 1e keus!
noh, geeft mijn vakgebied maar de schuld !quote:Op maandag 9 maart 2009 21:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ahh.. je bent IT-er. In dat geval vergeef ik je die vraag, je kunt er ook niks aan doen dat je zo bent.
Ze bedoelt het juist positief, muts.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:12 schreef Rensjebree het volgende:
noh, geeft mijn vakgebied maar de schuld !
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:12 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
noh, geeft mijn vakgebied maar de schuld !
Jij begint!quote:
Oh nee! Niet op die manierquote:
Misschien heeft Sedan een lijst update.quote:
Nee hoor mop. Droom jij maar lekker verderquote:
quote:
Correctquote:
Daar is het ook nog veel te vroeg voor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |