hoeveel referenties moet ik opgeven?quote:Kan je er wel mee omgaan?
Ach, die knopjes van mij..quote:
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen ideeDat meen je!!!!! Doe eens ff PM'en!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb silver even ingesteld, die valt nog wel mee.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:14 schreef ArTiC het volgende:
ik zie nu weer hoe lelijk die oude lay-out was
Die bedoel ik dusquote:Op maandag 9 maart 2009 23:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb silver even ingesteld, die valt nog wel mee.
Heb jij een kloon?quote:Op maandag 9 maart 2009 23:17 schreef kwaakvaak het volgende:
daarom zoeken ze nu ook een ontwerpen die voor noppes iets keks in elkaar timmert voor fok. Tjongejonge.. eigenlijk best wel grappig en gedurft om op een site die vol banners staat te vragen of iemand in ruil voor een abbo en een @fok.nl adres voor je wil werken. Op die manier wil ik ook graag een aantal grafici in dienst nemen, oh en doe er dan ook gelijk nog 2 frontend developers bij en een handje programmeurs. En als we toch bezig zijn, een accountant die mijn boekhouding doet (dubbele he, want het zwarte geld moet ook geteld worden) en iemand die voor niks de telefoon op neemt... En ohh.. iemand die ook geheel gratis en voor noppes mijn zwembad, villa en auto schoon houdt!
Hemeltje, wat lelijkquote:Op maandag 9 maart 2009 23:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je foklight bedoelde, die is echt oud namelijk.
die is antiekquote:Op maandag 9 maart 2009 23:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je foklight bedoelde, die is echt oud namelijk.
vieze knopjes?quote:Op maandag 9 maart 2009 23:28 schreef Nouk84 het volgende:
Mensen, ik zou gaan douchen!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |