Google Chrome fixt zelfs dat.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee..traag..lay-out fuckups...gewoon de normale dingetjes
mijn google chrome nietquote:Op maandag 9 maart 2009 22:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Google Chrome fixt zelfs dat.! Wat is het toch een geniale browser.
Geen ideequote:Op maandag 9 maart 2009 22:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
B. waarom ben jij nog of weer single?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Hahaquote:
Ligt aan jouquote:Op maandag 9 maart 2009 22:43 schreef Techno het volgende:
Loopt FOK weer te bokken of ligt het aan mij?
Ik had eerder een zus moeten hebben! Maaár; nu heb ik wel een hele toffequote:
Ik ben sinds kort weg bij Google Chromequote:Op maandag 9 maart 2009 22:45 schreef Q. het volgende:
[..]
daten?quote:
Over de nieuwe Safari browser ben ik nog meer te spreken. Ik denk dat ik FF gedag ga zeggen over een tijdje.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn vuurvosje doet het anders ook goed.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:45 schreef Q. het volgende:
Zo geniaal dat je niets kan instellen qua privacy e.d. en Google is niet veel beter dan MS wat dat betreft.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:45 schreef Q. het volgende:
Jij vindt daten stomquote:
Dan ligt het toch aan jouquote:Op maandag 9 maart 2009 22:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Alles werkt normaal hier, behalve dat gare FOK.
Probeer eens een heel topic op één pagina te laden in FF.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:47 schreef Howl het volgende:
[..]
Mijn vuurvosje doet het anders ook goed.
Het is nog enigzins beperkt qua instelmogelijkheden maar ik heb er alle vertrouwen in dat ze dat gaan fixen.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo geniaal dat je niets kan instellen qua privacy e.d. en Google is niet veel beter dan MS wat dat betreft.![]()
Firefox FTW.
quote:
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:44 schreef ArTiC het volgende:
Nee..traag..lay-out fuckups...gewoon de normale dingetjes
slaan we het daten over...neuken?quote:
Ik heb nu echt géén zin in seksquote:
Dat gaat zowaar goed bij mij.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:49 schreef Q. het volgende:
Probeer eens een heel topic op één pagina te laden in FF.
Fail..
Ik heb mijn view op 999 staan, het maximum. Dat werkt prima, mits FOK zèlf ook meewerkt.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:49 schreef Q. het volgende:
Probeer eens een heel topic op één pagina te laden in FF.
Fail..
morgen is tijd zatquote:
Bij mij verdwijnt na 3/4 topic de opmaak doorgaans.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb mijn view op 999 staan, het maximum. Dat werkt prima, mits FOK zèlf ook meewerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |