Zusjes komen dat sowieso te wetenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben je zusje en ik weet het ook nog niet!
Ik ben zo flauw, dat weet je tochquote:
Je moet nog een kat nemen die zout heet... misschien ben je dan wat minder flauw..quote:Op maandag 9 maart 2009 22:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zusjes komen dat sowieso te weten
[..]
Ik ben zo flauw, dat weet je toch
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je moet nog een kat nemen die zout heet... misschien ben je dan wat minder flauw..
Dat zal het dan zijn inderdaadquote:Op maandag 9 maart 2009 22:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet? Geloof mij, ik kan het heeél goed
Maar hier ben ik braaf en lief
Nooit!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wanneer word je eigenlijk weer single?
Q doet het met vix, hij zou gek zijn als hij haar liet lopenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wanneer word je eigenlijk weer single?
Met mij is het goed! Waarom is het zo rustig? Is iedereen weer weggejaagd en zo ja, door wie?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Goed hoor. En met jou?
[..]
Hola.
Nogal rustig op het moment.
Ja, het gaat lekker! Er zijn momenteel eigenlijk verrekte weinig minpunten te ontdekken aan mijn leven.quote:
Ik bedoel maar!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q doet het met vix, hij zou gek zijn als hij haar liet lopen
Iedereen is met elkaar aan het daten! Ofzo!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Met mij is het goed! Waarom is het zo rustig? Is iedereen weer weggejaagd en zo ja, door wie?
Mooi zo. Geen idee. Druk met andere zaken denk ik.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:30 schreef heksehiel het volgende:
Met mij is het goed! Waarom is het zo rustig? Is iedereen weer weggejaagd en zo ja, door wie?
Ja, die vertellen elkaar allesquote:
Zo ontzettend irritant dat ik elke keer vergeet dat jij geen fobo hebt en daardoor mijn reactie in mijn eigen fobo plaatsquote:Op maandag 9 maart 2009 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Goed hoor. En met jou?
[..]
Hola.
Nogal rustig op het moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |